Äitini on 75-vuotias, ja jo vähän höpsähtänyt ruumiillisestikin huonossa kunnossa, on kuitenkin vain 20 vuotta
mua vanhempi. Se saa tajuamaan, että eipä tässä itsekään enää kovin kauaa porskuteta.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen on ihmiselo, menee helposti seitsemänkymppiseksi jos ei tule mitään vakavampaa, mutta sen jälkeen alkaa nopea ikääntyminen.
Ei tule, kunhan vaan muistaa hiihtää ja raivostua, jos joku käyttää sanaa vanhus.
Mun äiti on terävä monissa asioissa, muistaa myös 70-luvulla oppimansa. Kävely vaappuvaa jäykkää hieman, pelottaa. En ole tottunut.
Mulla menee raput ylös vakiona muutamalla loikalla = 5 porrasaskelmaa yhdellä harppauksella. Faija lähemmäs 80; yhä vikkelä askel ja terävä lanttu. Ajaa autoa, hoitaa yksin kämpän siivoamisen, kauppareissut, nettiasiat. Reissaa ympäri maailmaa sujuvasti konkarina. Nopeasti
menee aika. 'Justhan' mä olin about 35 nuori aikuinen, vastarakastunut, uudessa vakavassa parisuhteessa. Mieheni oli
alle 30 reilu 6 vuotta nuorempana.
Nyt hänkin on yli nelikymppinen 'pappa'.
🤷🤔
E
Semmoinen on ihmiselo, menee helposti seitsemänkymppiseksi jos ei tule mitään vakavampaa, mutta sen jälkeen alkaa nopea ikääntyminen.