Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset vaatteet puet pitkälle lennolle?

Vierailija
07.03.2026 |

En ole kovin innostunut tästä collegekokopukutrendistä, ja vielä vähemmän yöppäreissä lentokoneeseen - trendistä, mutta haluaisin silti tietenkin matkustaa mukavasti. Vaatteiden tulisi kuitenkin olla ihan ns sivistyneet ja siistit päivävaatteet. Jotain iholle pehmeää muttei ainakaan hiostavaa, siis mitä? 

Mitä sinä puet päälle pitkälle lennolle?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä löysä mekko, talvella leggingsit ja löysä t-paita. Mulla on aina koneessa kuuma, en tarvitse pitkähihaista.

Vierailija
22/39 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sEXY WAATEET RIKKAAT UKOT tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan lentäminen oli ylemmän luokan luksusta ja se näkyi myös tyylikkäässä pukeutumisessa. Miehillä oli puvut ja kravatti, naisilla istuvat mekot. 

Vierailija
24/39 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus aikoinaan lentäminen oli ylemmän luokan luksusta ja se näkyi myös tyylikkäässä pukeutumisessa. Miehillä oli puvut ja kravatti, naisilla istuvat mekot. 

Nykyään sen sijaan kone on täynnä aikuisia taaperon näköisiä ihmisiä collegeasuissaan ja villasukissaan.

Vierailija
25/39 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä nilkkapituinen mekko. Vähän löysempää mallia, ettei pääse hiertämään. Paksut sukkahousut ja tietty ne pitkät villasukat. Aika usein on vielä iso hartiahuivi tai villatakki. 

Vierailija
26/39 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simmarit, sammarit, kummarit ja pipo.  

Vierailija
27/39 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi sukulaisnaista laittoi farkut lennolle Intiaan, vaikka varoitin. Oli kuulema tukala olo.🙉

Olen lentänyt farkuissa Australiaan. Ei ollut tukalaa koska ei ollut mitkään tiukat farkut ja pari prosenttia elastaaniakin löytyi.

Yleensä lennän jossain mikä on luonnonkuituista, vähän joustavaa, sen verran lahkeista ja hihansuita kiinni ettei laapi kaikkia sotkuja joiden ohi kulkee. Matalat kengät jalkaan ja villahuivi kassiin. Unimaski mukaan jos valot haittaavat.

Vierailija
28/39 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit, mutta joustavat housut, t-paita, villatakki, isohko huivi. Mukavat kengät.

Vierailija
29/39 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Borat-uikkarin tietty. Voi kohteessa hypätä suoraan altaaseen.

T. Börje från Wasa

Vierailija
30/39 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lennän vaikka lomamatkalle etelään, niin sitten ei ole suurta väliä, millaisissa lökäreissä olen koneessa. Mutta jos lennän esimerkiksi kylmään aikaan työmatkalle New Yorkiin tai Amsterdamiin ja joudun siellä liikkumaan kaupungilla ennen kuin pääsen hotellille vaihtamaan vaatteita, niin ei ole aivan yksinkertaista valita mukavia lentovaatteita.

Vierailija
31/39 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smokki ja nappaskengät.

Herra 47

Vierailija
32/39 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa pahantuulisia ihmisiä täällä keskellä päivää.  🙂

Vierailija
33/39 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Sitä on nyt liikkeellä. Uutisissa kerrottiin, että Suomi on joutunut tarkkailuluokalle juuri sosiaalisen pahoinvoinnin takia.

Vierailija
34/39 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko bambuvaatteista kokemuksia, mistähän saisi siistit ja mukavat tähän tarkoitukseen?

AP

Vierailija
35/39 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen oikein hyväntuulinen. Lähdetkö kanssani Thaimaaseen?

T. Börje från Wasa

Vierailija
36/39 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan rennot ja helpot, oli sitten t-paita,verkkarit ja lenkkarit.

Ehjät, puhtaat,mukavat.

Turha pönöttää, reissussa rähjääntyy ja matkanteko väsyttää.

Vierailija
37/39 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kohteesta, mutta esim. pitkä trikoomekko Euroopan lennoilla.

Vierailija
38/39 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi sukulaisnaista laittoi farkut lennolle Intiaan, vaikka varoitin. Oli kuulema tukala olo.🙉

Olen lentänyt farkuissa Australiaan. Ei ollut tukalaa koska ei ollut mitkään tiukat farkut ja pari prosenttia elastaaniakin löytyi.

Yleensä lennän jossain mikä on luonnonkuituista, vähän joustavaa, sen verran lahkeista ja hihansuita kiinni ettei laapi kaikkia sotkuja joiden ohi kulkee. Matalat kengät jalkaan ja villahuivi kassiin. Unimaski mukaan jos valot haittaavat.

Australia on kohteena vähemmän tukala kuin Intia.

Ajatuksen tasolla siis ja muutenkin.

T. Sivusta

Vierailija
39/39 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vuodenajasta, kesälennolla oli maksimekko ja kevät-talven lennolla suoralahkeiset tummat colleget, jotka näyttää suorilta housuilta, rento kevyt neule tai pitkähihainen t-paita. Vaihtopaita t-paita käsimatkatavaroissa, jos tarve vaihtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi