Millaiset vaatteet puet pitkälle lennolle?
En ole kovin innostunut tästä collegekokopukutrendistä, ja vielä vähemmän yöppäreissä lentokoneeseen - trendistä, mutta haluaisin silti tietenkin matkustaa mukavasti. Vaatteiden tulisi kuitenkin olla ihan ns sivistyneet ja siistit päivävaatteet. Jotain iholle pehmeää muttei ainakaan hiostavaa, siis mitä?
Mitä sinä puet päälle pitkälle lennolle?
Kommentit (39)
sEXY WAATEET RIKKAAT UKOT tykkää.
Joskus aikoinaan lentäminen oli ylemmän luokan luksusta ja se näkyi myös tyylikkäässä pukeutumisessa. Miehillä oli puvut ja kravatti, naisilla istuvat mekot.
Vierailija kirjoitti:
Joskus aikoinaan lentäminen oli ylemmän luokan luksusta ja se näkyi myös tyylikkäässä pukeutumisessa. Miehillä oli puvut ja kravatti, naisilla istuvat mekot.
Nykyään sen sijaan kone on täynnä aikuisia taaperon näköisiä ihmisiä collegeasuissaan ja villasukissaan.
Mulla on yleensä nilkkapituinen mekko. Vähän löysempää mallia, ettei pääse hiertämään. Paksut sukkahousut ja tietty ne pitkät villasukat. Aika usein on vielä iso hartiahuivi tai villatakki.
Simmarit, sammarit, kummarit ja pipo.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi sukulaisnaista laittoi farkut lennolle Intiaan, vaikka varoitin. Oli kuulema tukala olo.🙉
Olen lentänyt farkuissa Australiaan. Ei ollut tukalaa koska ei ollut mitkään tiukat farkut ja pari prosenttia elastaaniakin löytyi.
Yleensä lennän jossain mikä on luonnonkuituista, vähän joustavaa, sen verran lahkeista ja hihansuita kiinni ettei laapi kaikkia sotkuja joiden ohi kulkee. Matalat kengät jalkaan ja villahuivi kassiin. Unimaski mukaan jos valot haittaavat.
Siistit, mutta joustavat housut, t-paita, villatakki, isohko huivi. Mukavat kengät.
Borat-uikkarin tietty. Voi kohteessa hypätä suoraan altaaseen.
T. Börje från Wasa
Jos lennän vaikka lomamatkalle etelään, niin sitten ei ole suurta väliä, millaisissa lökäreissä olen koneessa. Mutta jos lennän esimerkiksi kylmään aikaan työmatkalle New Yorkiin tai Amsterdamiin ja joudun siellä liikkumaan kaupungilla ennen kuin pääsen hotellille vaihtamaan vaatteita, niin ei ole aivan yksinkertaista valita mukavia lentovaatteita.
Onpa pahantuulisia ihmisiä täällä keskellä päivää. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Joo. Sitä on nyt liikkeellä. Uutisissa kerrottiin, että Suomi on joutunut tarkkailuluokalle juuri sosiaalisen pahoinvoinnin takia.
Onko bambuvaatteista kokemuksia, mistähän saisi siistit ja mukavat tähän tarkoitukseen?
AP
Vierailija kirjoitti:
Minä olen oikein hyväntuulinen. Lähdetkö kanssani Thaimaaseen?
T. Börje från Wasa
Nimenomaan rennot ja helpot, oli sitten t-paita,verkkarit ja lenkkarit.
Ehjät, puhtaat,mukavat.
Turha pönöttää, reissussa rähjääntyy ja matkanteko väsyttää.
Riippuu kohteesta, mutta esim. pitkä trikoomekko Euroopan lennoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi sukulaisnaista laittoi farkut lennolle Intiaan, vaikka varoitin. Oli kuulema tukala olo.🙉
Olen lentänyt farkuissa Australiaan. Ei ollut tukalaa koska ei ollut mitkään tiukat farkut ja pari prosenttia elastaaniakin löytyi.
Yleensä lennän jossain mikä on luonnonkuituista, vähän joustavaa, sen verran lahkeista ja hihansuita kiinni ettei laapi kaikkia sotkuja joiden ohi kulkee. Matalat kengät jalkaan ja villahuivi kassiin. Unimaski mukaan jos valot haittaavat.
Australia on kohteena vähemmän tukala kuin Intia.
Ajatuksen tasolla siis ja muutenkin.
T. Sivusta
Riippuu vuodenajasta, kesälennolla oli maksimekko ja kevät-talven lennolla suoralahkeiset tummat colleget, jotka näyttää suorilta housuilta, rento kevyt neule tai pitkähihainen t-paita. Vaihtopaita t-paita käsimatkatavaroissa, jos tarve vaihtaa.
Kesällä löysä mekko, talvella leggingsit ja löysä t-paita. Mulla on aina koneessa kuuma, en tarvitse pitkähihaista.