Miksi naiselle pitäisi antaa kukkia naistenpäivänä?
Kommentit (38)
Sillä voi peittää ainakin osan vuoden synneistä.
Naisille ei pidä antaa koskaan kukkia. Hemmoteltuja minä-minä-minä narsisteja.
Vierailija kirjoitti:
Kannabiksen kukkia.
Paras idea koko keskustelussa.
En ymmärrä mitä kukaan tekee jollain rehuilla. Minä heittäisin ulos metsään
Muistuttamaan siitä miten suhdekin kuihtuu, kuten kukka.
Hymyilee minuutin eikä kiukuttele moneen tuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Älä kitise siellä, tänne ne kusiset kukat!
Oota hetki mä en oo vielä kerenny kusemaan niiden päälle.
Naistenpäivä on marxilaisten keksintö. En vietä sellaista päivää.
Ei tietenkään tarvitse, mutta älä sitten ihmettele, jos nainen pitää sinua ääliönä.
Ei miulle kukkia tarvii... oon allerginen, joten otan mieluummin timanttisormuksen ja siihen korvikset samaa sarjaa.
t. Vaatimaton naisihminen💍
Vierailija kirjoitti:
Ei miulle kukkia tarvii... oon allerginen, joten otan mieluummin timanttisormuksen ja siihen korvikset samaa sarjaa.
t. Vaatimaton naisihminen💍
Annatko sitten pillua vastalahjaks?
Taloyhtiön keski-ikäiset yksinasuvat köyhät tädit ilahtuvat muistamisesta ja mummot. Kunhan ei sellaisia ruusuja jossa kirvoja ja piikkejä. Jotain kivaa.
Ei niitä tavan vuoksi kannata ostaa. Jos ei aidosti kiinn8sta jätä väliin. Suurin osa ei osaa edes feikata hyvin. Roskiskamaa, jos viet tavan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvikaan, minulle riittää ihan sama palkka samasta työstä.
Sehän on lakisääteistä. Vain naisen logiikalla naislähihoitajan pitäisi saada sama palkka kuin miesylilääkärillä. Tätä soopaa levitti myös ensimmäinen naispresidenttimme, saiko muuten huonomman korvauksen kuin edeltäjänsä? Seuraajansa eli mies pienensi oma-aloitteisesti palkkiotaan mutta demarithan vie vaikka ruoan suusta.
Vierailija kirjoitti:
Naistenpäivä on marxilaisten keksintö. En vietä sellaista päivää.
Berliinissä naistenpäivä on vuodesta 2017 alkaen ollut palkallinen vapaapäivä.
Ai sen takia marketissa oli tänään taas lavoittain jotain halpoja ruukkuruusuja sun muita kukkia. Mietinkin miksi.