Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehen ns saaminen joku saavutus jonkun mielestä .D

Vierailija
07.03.2026 |

Vielä herran vuonna 2026 voi hyvää päivää :D HYVÄN miehen saaminen ehkä mutta ne on viety ennen kuin täyttävät 30 ja kiertoon tulevat viedään käsistä.

Kuka tahansa nainen saa miehen jos vaan laskee riman tarpeeksi alas eikä se ole millään tavalla saavutus. Sama kun hyppäisi korkeutta niin että rima on 20cm maasta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh tulee mieleen tästä kun yks tuttu haukku mua luuseriksi kun olin sinkku. Itse hän oli suhteessa raivohullun, narsistin kanssa.

Vierailija
22/25 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh tulee mieleen tästä kun yks tuttu haukku mua luuseriksi kun olin sinkku. Itse hän oli suhteessa raivohullun, narsistin kanssa.

Juu, jotkut kehtaavat vielä puuttua toisten suhteisiin ja parinvalintaan, vaikka omansa ovat ihan syvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä mies saatavilla parisuhteeseen ja naimisiinkin, harmi vaan, ettei tunteet oikein kohtaa. Toisen mieliksi sitten jäänyt epätyydyttävään suhteeseen.

Ei se ole hyvä mies joka on liian nahjus eroamaan epätyydyttävästä suhteesta kun ei yksinkään osaa olla 

Ei pidä paikkaansa. Mies on rakastunut naiseen, nainen on kylmäkiskoinen, koska pitää miestä rasittavana. Jos mies lakkaisi rasittamasta naista, suhde voisi hyvin, koska naisellakin on tunteita, vaikkei ole mieheen rakastunut.

Mies joka on parisuhteessa henkilön kanssa joka pitää tätä rasittavana ja hyväksyy tämän dynamiikan. Käytöksellään osoittaa ettei koe ansaitsevansa rakkautta tai kunnioitusta

Jippii miten hyvä mies

Vierailija
24/25 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä mies saatavilla parisuhteeseen ja naimisiinkin, harmi vaan, ettei tunteet oikein kohtaa. Toisen mieliksi sitten jäänyt epätyydyttävään suhteeseen.

Ei se ole hyvä mies joka on liian nahjus eroamaan epätyydyttävästä suhteesta kun ei yksinkään osaa olla 

Ei pidä paikkaansa. Mies on rakastunut naiseen, nainen on kylmäkiskoinen, koska pitää miestä rasittavana. Jos mies lakkaisi rasittamasta naista, suhde voisi hyvin, koska naisellakin on tunteita, vaikkei ole mieheen rakastunut.

Mies joka on parisuhteessa henkilön kanssa joka pitää tätä rasittavana ja hyväksyy tämän dynamiikan. Käytöksellään osoittaa ettei koe ansaitsevansa rakkautta tai kunnioitusta

Jippii miten hyvä mies

Parisuhteissa aina toinen on enemmän ihastunut toiseen. Voi siksi olla liian mustasukkainen, mikä on hyvin rasittavaa. 

Vierailija
25/25 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurempi saavutus ja iso työ oli saada se mies ulos ovesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme