Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit! Oletteko joutuneet hoitamaan lapsianne enemmän kuin niiden isä?

Vierailija
07.03.2026 |

Jos kyllä, mikä on ajanut teidät siihen? Onko isä vain kieltäytynyt hoitamasta lapsiaan esim. silloin kun he ovat sairaita eivätkä voi mennä päiväkotiin? Tai onko isä hoitanut tahallaan huonosti, jotta hänen ei tarvitsisi tehdä sitä enää tulevaisuudessa? (=weaponized incompetence).

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kuivaksi opettaminen on jäänyt minun vastuulle. Isä kyllä vaihtaa reippaasti vaipat mutta ei jaksa istua potan vieressä odottamassa josko lapsi tekisi sinne tarpeet. Tai jos lapsi huutaa, että kakka, niin ei juokse paikalle viemään potalle vaan tulee paikalle, kun kakat on vaipassa ja menee sitten pesemään pepun. 

Vierailija
22/24 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset olivat 1v ja 1 kk, kun mies läksi armeijaan 11kk:ksi. joten kyllä minä silloin hoidin paljon enemmän.  Myöhemmin tilanne on tasoittunut, kun minä tein vuosikausia kolmivuorotyötä ja mies oli päivätyössä samassa rytmissä koululaisten kanssa.  Yleensä olin pois, kun joku lapsistamme sairastui.  Mieskin yritti kerran, mutta työnanataja uhksi lopputilillä, jos vielä toistuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sellaista se silloin liian monella oli. Muutamassa vuodessa mies vaihtui parempaan. Aikuisella lapsella ei ole oikein minkäänlaisia välejä biologiseen isäänsä, mutta onpahan hyvä parisuhde hyvin mallin vuoksi. Mäkin älysin olla tekemättä enempää lapsia.

Vierailija
24/24 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hoitanut kertaakaan vaikka saman katon allakin asutaan .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän