Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustus ulkomaille

Vierailija
07.03.2026 |

Olenkohan ainoa, joka miettii uskaltaako mihinkään maahan lähteä lomalle?  Sellainen olo että joku suurvalta hyökkää kuitenkin sinne just silloin. 

Ja toinen asia on että tuntuu liian itsekkäältä lentää,  kun se saastuttaa niin järkyttävän paljon.  Tälläset turhat lomamatkat pitäis ehkä ensimmäisenä karsia pois jos aletaan maapalloa pelastamaan... 

Mutta luulen että yleisesti sitä ei ainakaan vielä katsota pahalla, joten ei ainakaan ihmisten vihoja saisi päälle.... 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä jää sivusta katsomaan kuinka muut lentelee. Itsellä niin pieni hiilijalanjälki verrattuna vaikkapa autoileviin että lentomatka sinne tänne on pisara meressä. Entisenä köyhänä nyt kun kerrankin rahaa on hyväpalkkaisen työpaikan myötä, niin todellakin menen. Kyllä sitä kituutusta ja vyön kiristystä riittikin melkein 50 vuotta.

Vierailija
2/2 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä jää sivusta katsomaan kuinka muut lentelee. Itsellä niin pieni hiilijalanjälki verrattuna vaikkapa autoileviin että lentomatka sinne tänne on pisara meressä. Entisenä köyhänä nyt kun kerrankin rahaa on hyväpalkkaisen työpaikan myötä, niin todellakin menen. Kyllä sitä kituutusta ja vyön kiristystä riittikin melkein 50 vuotta.

No autoa ei varmaan saisi käyttää yhtään jos silkä jotenkin yrittää kompensoida lentämisiään. 

Yksi meno paluu lento esim aasiaan vastaa 8 vuoden autoilua.  En sanoisi yhdeksi pieneksi pisaraksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä