Mitä teet jos olet junassa ja viereiselle paikalle tulee vieras, vähän nuhjuinen keski-ikäinen mies?
Kommentit (48)
Kohtelen häntä kuin ilmaa, aivan kuten kohtelen kaikkia miehiä jotka eivät ole top 10%. Olen niin kaunis että mulle kelpaa vain paras.
Vierailija kirjoitti:
Istut paikallasi tai siirryt toiselle paikalle. Se on hänen paikkansa. Kyllä elämäsä on hyvä oppia tulemaan toimeen ihmisten kanssa.
Mitä jos ne ihmiset ei tuu toimeen sun kanssa vaikka yrität tulla niiden kanssa? Mitäs sitten???
Vierailija kirjoitti:
Miksei junassa saisi jutella?
Ei rumalla tai tavis miehellä ole mitään oikeuksia
Entä jos siihen istuu järisyttävän seksikäs komea nuori uros ökykalliìssa merkkivaatteissa? Entä jos häntä ärsyttää kun kuolaat?
Teen metoon. Naisena minulla on oikeus turvalliseen tilaan.
Tarkastan että reukussa on kuusi kuti rullassa ju nou ihabn varmuuden vuoksi, eihän tiedä koskaan jos pitää jokupäivä roiskia vaikka huvinvuoksi ihmisiä kohti, syyttäkää siitä vapaana olevaa peukkua jota syön välipalaksi.
Jatkan musiikin kuuntelua ja luen kirjaa.
Johan on tyhmä kysymys. Miksi tuossa pitäisi tehdä tai ajatella mitään erityistä. Suuri osa julkisilla kulkevista on keski-ikäisiä miehiä ja naisia, joten sellainen vierustoveri on enemmänkin oletusarvo, jos yksin liikkuu.
Tietysti parempi, jos ei haise pahalle, kuten valtaosa ei haisekaan.
Menen ravintolavaunuun kaljalle, ja viivyn siellä määränpäähän saakka.
Vierailija kirjoitti:
Kunnes minä tulen heh suoraan kaatopaikalta viereesi ja kuiskaan korvaasi ai laav juu beibi , mitä teet ?
Olen hiljaisesti iloinen, että siihen tuli toinen kaltaiseni, eikä joku puhelimellaan videoita huudattava, energiajuomalta lemahtava nuorison edustaja.
Siirryn muualle, jos on lähijuna (ei paikkalippuja). Jos on kaukojuna, niin valitan heti konduktöörille. Mies varasti minun paikkani. Ostan nimittäin kaksi paikkaa (vierekkäiset paikat) ihan vaan siksi, ettei kukaan tule istumaan viereen. Ei mies, ei nainen, eikä kitisevä kakara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnes minä tulen heh suoraan kaatopaikalta viereesi ja kuiskaan korvaasi ai laav juu beibi , mitä teet ?
En mitään, koska en kuitenkaan kuule. Minulla on edelleen ne musiikit soimassa.
Avaan sen vetskarin, hieron cullin kovaksi ja tumputan loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan paikkaa.
Miksi?
Juna on itserakkaita kusipäitä varten nou kiitos mielummin bussilla taikka vaikka autolla pyörällä skuutilla.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos siihen istuu järisyttävän seksikäs komea nuori uros ökykalliìssa merkkivaatteissa? Entä jos häntä ärsyttää kun kuolaat?
En kuolaa kumpaakaan miestä. Ihan sama kuka siinä istuu, kunhan antaa mun olla rauhassa.
alkaa liikehtimään hieman levottomasti, availee puseron nappeja ja hokee täällä on kuumaa.
-"oletko krokotiilimies?" ja tunnelijakso on tulossa ihan pian.
Miksei junassa saisi jutella?