Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyisin naiset vaativat ihan liikoja miehiltä.

Vierailija
06.03.2026 |

Naiset omasta tasosta riippumatta haluaa alfamiehen eli miehen joka on:

-vähintään 190cm pitkä

-atleettinen laatikkoleuka

-komea kuin justin bieber

-vähintään amk tason tutkinto

-palkka vähintään 4000e/kk

-ajaa kalliilla bemmillä tai audilla

-pukeutuu merkkivaatteisiin

-käyttää kalliita koruja ja kelloja

-luonteeltaan jännä ja pelottava

-hiukset aina mintissä ja hiusraja hyvä

Me tavalliset miehet emme enää kelpaa naisille.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin AP vähän tsempata sua: olen tavallinen pullukkanainen ja olen käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa viime vuosina. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Eli n. 20 miestä olisi halunnut tutustua minuun enemmän mutta näistäkin moni oli sellainen, että heistä näki, että ei heitä parisuhde kanssani kiinnostanut. Eli ei tavalliset naisetkaan kelpaa tavallisille miehille.

Vierailija
62/80 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, missä kaupoissa sä käyt? Kun niissä, joissa itse käyn, ei näy tuollaisia miehiä ostoksilla vaimonsa ja perheensä kanssa juuri koskaan. Jos ne sitten onkin tyttäret ja lapsenlapset ...? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se joo liikaa vaadittu että mies on asiallinen, kunnollinen, empaattinen ja huomaavainen

Niimutku laatikkoleuka, yhhhyhyyy....

Vierailija
64/80 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaa aina tulla pissat naurusta housuun tällaisten listojen kanssa. Mikä tässä on MIES???? Missä? Nätti rannekoru, kallis kello...?  😂😂😂

Oon pyörinyt ikäni pärräpiireissä, naisten ja miesten kanssa, mutta siellä on Miehiä, mitä listoihin tulee. 

Vierailija
65/80 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta lohduttautua voi sillä että nuo kriteerit koskee vain suomalaisia miehiä, ulkomaalaisten kanssa ei ole niin tarkkaa kun pelkkä suhde on niin suuri statusboosti.

Vierailija
66/80 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täytyy olla jotain 16-17 vuotias, elää jossain maalla, jossa ainoa kosketus ulkomaailmaan on some. Ei voi muuten olla noin pihalla! 

Vierailija
67/80 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt naiset jaksako. Olen itse kohta viiskymppinen eronnut mies eikä viime vuosina yksikään asiallinen nainen ole osoittanut kiinnostusta mitenkään. Eikä mitään kylmäjutteluita baarissa jaksa, ne on niin teennäisiä eikä kuitenkaan johda mihinkään kun ei ole pitkä, komea ja rikas. En oikein tiedä mitä ikäisteni naisten päässä oikein liikkuu, mutta parisuhde tavallisen miehen kanssa se ei ainakaan ole. Ilmeisesti yhteiskunnan tuet on liian hyvät kun on kivempi asua yksin kissan kanssa.

Vierailija
68/80 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää mieheni, jonka pituus 183 cm ja hän ei täytä mitään kriteereitä tuosta listasta. Hän on tavallinen hyväkäytöksinen, naistaan kunnioittava suomalainen mies.

Vierailija
69/80 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt naiset jaksako. Olen itse kohta viiskymppinen eronnut mies eikä viime vuosina yksikään asiallinen nainen ole osoittanut kiinnostusta mitenkään. Eikä mitään kylmäjutteluita baarissa jaksa, ne on niin teennäisiä eikä kuitenkaan johda mihinkään kun ei ole pitkä, komea ja rikas. En oikein tiedä mitä ikäisteni naisten päässä oikein liikkuu, mutta parisuhde tavallisen miehen kanssa se ei ainakaan ole. Ilmeisesti yhteiskunnan tuet on liian hyvät kun on kivempi asua yksin kissan kanssa.

Me kaikki maailman naiset ymmärrämme, miksi olet sinkku ja sinkkuna pysyt. Kivaa yksinäistä loppuelämää. 

Vierailija
70/80 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaa aina tulla pissat naurusta housuun tällaisten listojen kanssa. Mikä tässä on MIES???? Missä? Nätti rannekoru, kallis kello...?  😂😂😂

Oon pyörinyt ikäni pärräpiireissä, naisten ja miesten kanssa, mutta siellä on Miehiä, mitä listoihin tulee. 

Vastassa aina -AINA- hiljaisuus, kun aletaan keskustelemaan, millainen mies jaksaa vääntää 5-600kg jalkojen välissään mutkateillä. Miehet, miksi? 

Vierailija
71/80 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HohVtunHoijaa taas🥱.. 

Vierailija
72/80 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin ainoastaan hyviä käytöstapoja, pitää kodin siistinä ja tekee kotitöitä. Ei voi olla liian isot vaatimukset. Mieheni on 167 cm pitkä. Rahaa sillä ei kovin paljon ollut kun tapasimme. Taisi olla satanen  ja mies oli työtön. On silti aina pärjännyt eikä ole minulta rahaa pyytänyt 15 vuoden aikana. Töitä ollut vaihtelevasti. Koronan jälkeen mieheni ei ole töihin päässyt. Minä olen ollut lähes koko ajan töissä ja kohtuu hyvällä palkalla. Mieheni silti ostaaa ruokaa ja maksaa laskuja. Tekee välillä pimeitä töitä koska ei jaksa kotonakaan olla aina.

Vierailija
73/80 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meepä Prismaan laskemaan montako perheellistä laatikkoleukaa löytyy.

Vierailija
74/80 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollisilla on rahaa kuten niko ranta aho joka pääsi naimisiin. Pitää olla jännä että kelpaa naisille.

Vierailija
75/80 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä ! Kullini ei vaatimuksilla kasva ja mustaksi muutu. 

Vierailija
76/80 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteeltaan jännän ja pelottavan miehen? No ainoastaan joku itse sekopäinen nainen tykkää sellaisesta. 95% naisista haluaa luotettavan, rehellisen, turvallisen, empaattisen, huomioivan. hauskan ja hellän miehen. Mistä tälläistä revit?

Vierailija
77/80 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies, joka täyttää noista kaksi. Maailman ihanin ja herttaisin mies onkin. 170cm pitkä, kalju ja mahaakin on, mutta rakkainta maailmassa. 

Ihastuin hänen huumorinrajuunsa, älyynsä, ja siitä että aina kohtelee ihmisiä kauniisti. Silloin kun tavattiin, ap:n listasta ei täyttynyt yksikään kohta. 😁

Kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä, ja minä häntä vastavuoroisesti takaisin samalla tavalla. 

Vierailija
78/80 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tuo kumminkin ap:n haavekuva itsestä, niin sitten itsetunto ok?

Vierailija
79/80 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tuo kumminkin ap:n haavekuva itsestä, niin sitten itsetunto ok?

Nuohan aivan tutkitusti ovat piirteitä, joita miehet ihailevat toisissaan. Eivät niitä, joita naiset ihailevat. 

Vierailija
80/80 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi maininta luonteesta eli jännä ja pelottava (kuten yliäasteen kovispojat). Luonne ei siis kiinnosta sinänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi