Uskotko että ihminen saadaan ajattelemaan tietyllä tavalla
Kommentit (54)
Ei massojen kontrollointi ja aivopesu ole edes vaikeaa, jos on päämedioita siinä mukana.
Massa-ajattelu sopii ainoastaan persuille ja muille kouluttamattomille kansanryhmille.
Vierailija kirjoitti:
Massa-ajattelu sopii ainoastaan persuille ja muille kouluttamattomille kansanryhmille.
Heh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh
Mikäköhän on maailmassa sitä pahinta provokaatiota jolla ihmisiin yritetään vaikuttaa? Persuit ei taida olla taiteen, kultuurin, kirjallisuuden, yms suurkuluttajia?🤔
Aikuinen imee vaikutteita ympäristöstään yhtälailla kuin pieni lapsi. Ja tämä aikuinen lapsi saa äänestää! Puoluelehtien itseääntoistavat hokemat ovat hypnoosia vaalikarjalle: hallituksen politiikka, kaikkein heikoimmassa asemassa olijat. Äärioikeiston ja ilmaston uhka. Toistakaa. hallituksen politiikka, kaikkein heikoimmassa asemassa olijat ja niin edelleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiin ihmisiin vaikutetaan koko ajan, eikä kukaan ole ulkona siitä. Mutta ainakaan minun sementoituneita mielipiteitäni ei kukaan enää väkisin pysty muuttamaan toisiksi. Tämä on tärkein minun elämääni vaikuttava fakta. Ajattelen niin kuin ajattelen, ja siksi olen minä.
Niin, sinut on aivopesty luulemaan, että olet sinä.
Tuo lause puolustaa itsemääräämisoikeutta, jota ei ole. Se aivopesu alkaa jo päiväkodissa, jossa sinun odotetaan käyttäydyttävä kuin miljoonat muut. Ja tuo lause on myös länsimaisen rationalismin kulmakivi. Tunteet tekee ihmisen, ei järkiajattelu.
Tarkoittaa että järkiajattelulla rakennetaan yhteiskuntia, ei tunteilla.
Todella helposti onnistuu, sitä tehdään ihan koko ajan, niin pienissä kuin isoissa asioissa. Kun vielä lisätään pieni pelkoelementti niin johan uppoaa.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavien vaalien tulos kertoo minulle siitä keitä niitä massa-ajattelijoita ovat.😂 Persu on syyllinen ongelmiisi! Persu on syyllinen ongelmiisi! Persu on syyllinen ongelmiisi!
Onko pakko avautua oikeista ajatuksistaan??? Senkus pitää suunsa kiinni.
Rauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiin ihmisiin vaikutetaan koko ajan, eikä kukaan ole ulkona siitä. Mutta ainakaan minun sementoituneita mielipiteitäni ei kukaan enää väkisin pysty muuttamaan toisiksi. Tämä on tärkein minun elämääni vaikuttava fakta. Ajattelen niin kuin ajattelen, ja siksi olen minä.
Niin, sinut on aivopesty luulemaan, että olet sinä.
Tuo lause puolustaa itsemääräämisoikeutta, jota ei ole. Se aivopesu alkaa jo päiväkodissa, jossa sinun odotetaan käyttäydyttävä kuin miljoonat muut. Ja tuo lause on myös länsimaisen rationalismin kulmakivi. Tunteet tekee ihmisen, ei järkiajattelu.
Tarkoittaa että järkiajattelulla rakennetaan yhteiskuntia, ei tunteilla.
Vasemmistopiireissä kuulee tuon tuosta, että on aika luopua länsimaisen ajattelun binäärisistä jaoista ja siirtyä korostamaan tunteita järjen kustannuksella. Itse kritisoin ylenpalttisen tunne- ja terapiapuheen valtaa ja tunteisiin keskittymistä. Tunteet ovat kelvoton työväline.
Vierailija kirjoitti:
Rauhaa.
Nainen vaietkoon seurakunnassa ja rauha säilyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhaa.
Nainen vaietkoon seurakunnassa ja rauha säilyy?
Voi ajatella myös jaloillaan.