Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pystyisin elämään sen tiedon kanssa kuka on biologinen isäni?

Vierailija
05.09.2024 |

En ole tämän kanssa missään tekemisissä, mutta pelkkä tieto jo ahdistaa, on ahdistanut aina. Kyseinen ihminen on tehnyt yleisesti epähyväksyttäviä asioita.

Tiedän että olen erittäin ihminen kuin hän, mutta valitettavasti kaikki ei taida olla samaa mieltä, minua on toisinaan arvosteltu tämän perusteella. Minua suoraan sanoen inhottaa olla minä tämän vuoksi, että minulla on samaa geeniperimää sellaisen ihmisen kanssa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittymällä omaan elämään. 

Vierailija
2/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan isäni ollut ihana ihminen, mutta koska olen aina tiennyt että hän on isäni, olen tottunut siihen. Sukulaisista ei ole pakko pitää eikä heidän tekojaan tarvitse hyväksyä. Useimmat ihmiset ovat luonteeltaan erilaisia kuin vanhempansa, eihän isä tai äiti mikään identtinen kaksonen sentään ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sinun ole mikään pakko ajatella olevasi tämän ihmisen lapsi. Äitini sai neljäkymppisenä tietää että isänsä ei ole biologinen isänsä. Ei se kuitenkaan muuttanut hänen suhtautumistaan isäänsä, joka silloin oli jo kuollut eikä hän alkanut pitää tämän biologisen isän muita lapsia sisaruksinaan.

Vierailija
4/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että hän ei ole sinun isäsi, biologinen eikä muutenkaan.

Vierailija
5/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kieltäminen auta mitään.

Vierailija
6/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kieltäminen auta mitään.

Ei kellään ole velvollisuutta olla jonkun lapsi saati kertoa sitä muille. Jos omaa hyvinvointia lisää ajattelu, että se ihminen ei ole mitään, niin antaa mennä vaan.

Vierailija
7/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelu ei kannata koskaan 

Vierailija
8/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia saattaa auttaa.

Vierailija
9/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapia saattaa auttaa.

Tosin ei se terapiakaan muuta sitä biologista isyyttä.

Vierailija
10/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo nyt varsinaisesti valehtelua ole jos avan lakkaa puhumasta aiheesta ja sanoo että isä on joku muu.

Vierailija
11/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät ole kopioita vanhemmistaan. Sisaruksetkin ovat usein keskenään erilaisia.

Et ole edes ollut isäsi kasvattamana/vaikutuspiirissä.

Vierailija
12/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo nyt varsinaisesti valehtelua ole jos avan lakkaa puhumasta aiheesta ja sanoo että isä on joku muu.

En muista erityisesti puhuneeni isästäni/äidistäni kenenkään kanssa, ainakaan mitenkään pakotettuna siihen keskusteluun. 

Vierailija
13/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minunkaan isäni ollut ihana ihminen, mutta koska olen aina tiennyt että hän on isäni, olen tottunut siihen. Sukulaisista ei ole pakko pitää eikä heidän tekojaan tarvitse hyväksyä. Useimmat ihmiset ovat luonteeltaan erilaisia kuin vanhempansa, eihän isä tai äiti mikään identtinen kaksonen sentään ole.

Minun isäni on tuomittu pedofiili ja toivon, ettei se koskaan selviä kellekään. Olisimpa itsekin ollut tutkimatta asiaa...

Vierailija
14/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minun isäni on ollut koko ikänsä juoppo, juonut firmansa ja jättänyt ruokkomaksut hoitamatta ja lasten äidit selviämään hänen veloistaan miten parhaiten taitavat. Voi olla, että sinulla tarina on vielä pahempi, mutta kannattaa muistaa se, että sinä et ole isäsi eivätkä hänen tekonsa määritä sinua. Minä olen yksinkertaisesti ajatellut niin, että minulla on paperilla isä, mutta hän ei edusta minulle tässä elämässä mitään muuta. Kun hän pian tulee kuolemaan, se on minulle täysin yhdentekevää, aivan samoin, kuin minä olin hänelle lapsena. Niin se karma kohtelee.

Vierailija
15/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsella ole vanhempien sekoilujen kanssa mitään tekemistä. Ei ihminen ole vanhempien kopio henkisesti. Toki joitakin sellaisia on, mutta ei kaikki. Fyysisesti joku voi näyttää vaikka äidiltään hieman. Siinä kaikki.

Vierailija
16/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippumatta minkälainen isä tai äiti on lapsella tulee olla oikeus tuntea omat vanhempansa. Esim siittiön tai munasolun luovuttaminen on lapseen kohdistuva väkivalta rikos.

Vierailija
17/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AInoastana psykopatia on periytyvää, muut teot ovat seurausta aivojen sairaudesta tai henkilölle itselleen tapahtuneista asioista tai päihteistä.

Vierailija
18/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin katkera ja juureton jos minulta olisi viety oikeus tietää omat vanhemmat. 

Vierailija
19/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele niin päin, että osaat ainakin tunnistaa epämiellyttävät piirteet, jos niitä alkaa esiintyä itsessäsi tai mahdollisissa lapsissasi. Kieltäminen ei tosiaan auta, jotkut asiat johtuvat ympäristöstä, mutta kyllä perimäkin tekee osansa.

Vierailija
20/34 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oli sun isä kuka tahansa niin vertaapa siihen reppanaan jonka vanhemmat on Tarkki ja Laamanen. Ei tunnu niin pahalta enää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme