Huonolta näyttää tilanne Suomen armeijassa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e3e48751-423e-4b2d-8a82-bf99b2177113
Kun sairastuu niin mitään apua et saa. Entäs kun sota syttyy niin apua ei saa jos saa sirpaleita reiteen. Itse en ainakaan mene sotaan kun tiedän että yksin jätetään jos flunssan iskiessä.
Kommentit (24)
Mua risoo enemmän se että naiset ei tee mitään maanpuolustuksen eteen.
Mut ottaa kantaa maanpuolustuksellisiin asioihin niinku Tytti Tuppurainen vastustaa ydinaseita.
Monet suomalaiset miehet ovat niin lihavia ettei heistä ole sodankäyntiin.
Kaverin lapsi just kidutettiin siellä henkihieveriin. Vietiin tajuttomana ambulanssilla. Joutui keskeyttämään sen takia ettei asia muuten hoitunut. Hullua on. Suomen puolustuskyky on todella heikko kun katsoo tota menoa.
Vierailija kirjoitti:
Suomen armeija on vitsi
Sinä olet vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ovat vielä lihavampia.
Vierailija kirjoitti:
Suomen armeija on vitsi
Woke-armeija
Itsellä oli aikanaan kova kynnys hakeutua otille. Kerran kuitenkin menin flunssan takia ja sain vapautusta ulkopalvelusta. Metsäharjoitusessa en kuitenkaan saanut jäädä kassulle vaan muut ryhmän joukkueen jäsenet kantoivat minua metsässä paareilla koko harjoituksen ajan. Sillä kait haluttiin osoittaa, että sairastelua ei katsota hyvällä.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/828b8e66-625d-4d2a-9276-e93b9f7a2ce8
Suomalaiset nöyryyttivät amerikkalaisia sotaharjoituksessa.
Jos on keuhkokuume ja pakotetaan leirille ja marssimaan niin on kyllä pahasti jokin vika armeijassa ja niissä joka sitä johtaa. Muistan kun minä olin armeijassa ja mulla oli kuume ja todella kova yskä niin minut pakotettiin cooperin testiin. En pystynyt juoksemaan yhtään joten kävelin hitaasti. Ja koska en juossut 2400 metriä niin sain rankaistukena ja joka ilta mennä lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Itänaapurissa vähän pulskempikin kelpaa sotimaan.
https://nypost.com/2022/06/26/obese-retired-russian-general-called-to-f…
Samanlainen kokemus kun linkitetyn jutun läheisillä, oma poikani palvelee tällä hetkellä Upinniemessä. Älytöntä lähteä lomalta kipeänä takaisin kassulle levittämään tauteja.
Poika aloitti viime kesänä ja on valehtematta ollut yli puolet ajasta jollain tavalla kipeänä, välillä pahastikin. Pojalla on siviilissä hyvä vastustuskyky. Jotenkin sitä tautien leviämistä pitäisi siellä pystyä hillitsemään.
Sain itsekin influenssan kasarmituliaisena.
Tää asia pitää kyllä pystyä ratkaisemaan muuten kuin pakottamalla kuumeessa metsään ja ambulanssilla pois. hengenvaarallista touhua ja jokainen tervekin poika saa sen taudin. Mitä hittoo oikeesti!!!!
Tautipesäkkeitä, pahempia kuin päiväkodit.
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen kokemus kun linkitetyn jutun läheisillä, oma poikani palvelee tällä hetkellä Upinniemessä. Älytöntä lähteä lomalta kipeänä takaisin kassulle levittämään tauteja.
Poika aloitti viime kesänä ja on valehtematta ollut yli puolet ajasta jollain tavalla kipeänä, välillä pahastikin. Pojalla on siviilissä hyvä vastustuskyky. Jotenkin sitä tautien leviämistä pitäisi siellä pystyä hillitsemään.
Sain itsekin influenssan kasarmituliaisena.
Korjataanpa oikeaan muotoon
Samanlainen kokemus kun linkitetyn jutun läheisillä, oma poikani palvelee tällä hetkellä tsernobylissä. Älytöntä lähteä lomalta kipeänä takaisin rynnäkköön levittämään tauteja kenttälapio ainoana aseena
Poika aloitti viime viikolla ja on valehtematta ollut yli puolet ajasta jollain tavalla haavoittuneena, välillä pahastikin. Pojalla on siviilissä hyvä vastustuskyky. Jotenkin sitä tautien leviämistä pitäisi siellä pystyä hillitsemään.
Sain itsekin AIDS:n kasarmituliaisena.
T. Iiigggoooor
Pietarin trollitehdas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen armeija on vitsi
Sinä olet vitsi.
Ei vitsi vaan rysssssän trolli
Suomen armeija on vitsi