Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko baarikuskille yleensä maksetaan?

Vierailija
06.03.2026 |

Jos hän käyttää ihan omaa autoa koko illan aikana.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran olin baarikuskina, porukka lupasi että kaikki maksetaan ja tarjotaan.

No minähän tulin, itse sain maksaa baareihin sisäänpääsyyt, syömiset, juomiset, bensat ja yötä myöten istuin baarissa kuuntelemassa kännisten mölinöitä.

Taisin saada koko illan aikana yhden kokiksen baarissa ja tyyliin kympin bensarahaa kun asiasta muistutin.

Toista kertaa en lähde kenellekään.

Tuossa jo pääsymaksuvaiheessa olisin nostanut kättä ja sanonut terve. 

Vierailija
42/48 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos sattuu niin että kaveri hälyttää hakemaan baarista per heti klo. 3:30 yöllä?

Onko joitain, jotka eivät yöllä pidä puhelinta äänettömällä. Mulla uniaika-asetus klo 21 - 8

Ei oikein voi kun on vanhoja ja sairaita isovanhempia. Kotihoidosta soitetaan joskus yölläkin ja heillä on eri numeroita käytössä.

Mikä on niin tärkeää kotihoidosta, että ei voi aamuun odottaa?

Olen eri henkilö, mutta jos läheinen viedään päivystykseen niin kyllä minä ainakin haluan olla paikalla. Vanhus voi olla hätääntynyt jos on siellä yksin eikä aina osaa edes kertoa omia asioitaan. Ei niitä soittoja usein tule, mutta varmuuden vuoksi aina puhelin äänellisellä. Varmaan eri asia jos asuu ihan eri paikkakunnalla eikä kuitenkaan pääse paikalle. Samoin lapset saavat aina soittaa jos on asiaa yöllä, vaikka kaverin puhelimesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä pitäisi mitään maksaa, koska se kuskihan saa pitää hauskaa koko illan kavereidensa kanssa?

Vierailija
44/48 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttakaa maalta kaupunkiin niin ette tarvitse kuskia.

Meinaatko että jossain Helsingissä kannattaa liikkua kävellen yksin öisin?

Pippurisumute mukaan.

Miksi pitäisi olla joku pippurisumute kun Suomessa on täysin turvallista liikkua yksin vaikka keskellä yötä?

Vierailija
45/48 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos sattuu niin että kaveri hälyttää hakemaan baarista per heti klo. 3:30 yöllä?

Onko joitain, jotka eivät yöllä pidä puhelinta äänettömällä. Mulla uniaika-asetus klo 21 - 8

Ei oikein voi kun on vanhoja ja sairaita isovanhempia. Kotihoidosta soitetaan joskus yölläkin ja heillä on eri numeroita käytössä.

Millaisella asialla soitetaan yöllä? Pystytkö tekemään yöllä jotain asian hyväksi? Itse olen kertonut kotihoidolle, etten vastaa yöllä. Ja että voivat soittaa vasta aamulla.

Joskus viety päivystykseen, joskus on vain ollut sekava ja hätääntynyt, aina lähden paikalle.

Työssäkäyvänä kotihoito on onneksi ymmärtänyt, etten voi yöllä rientää apuun. Meillä ei ole ollut muistisairauttakaan, joten vanhuksemme ovat olleet aikaan ja paikkaan orientoituneita. 

Vierailija
46/48 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis laiton taksi?

Siksi homman kuuluu mennä niin, että jokainen vuorollaan on kuskina eikä mitään maksuja suoriteta.

Vierailija
47/48 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin on tapana maksaa baarikuskille 0,25 euroa/kilo. Kuljettelen mielelläni kavereita ja vähän kaukaisempiakin tuttuja baarireissuille, kun en itse suuremmin tuota slkoholia käytä. Viime kesänä sattui kirjaimellisesti sikahyvä keikka, kun vein baariin neljä äijää, joiden keskipaino oli 127,65 kiloa. Pienin painoi 116 ja suurin 137 kiloa. Siitä reissusta sain puhtaana käteen 130,- euroa ja bensakuluja minulla oli ehkä kympin verran.

Vierailija
48/48 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin on tapana maksaa baarikuskille 0,25 euroa/kilo. Kuljettelen mielelläni kavereita ja vähän kaukaisempiakin tuttuja baarireissuille, kun en itse suuremmin tuota slkoholia käytä. Viime kesänä sattui kirjaimellisesti sikahyvä keikka, kun vein baariin neljä äijää, joiden keskipaino oli 127,65 kiloa. Pienin painoi 116 ja suurin 137 kiloa. Siitä reissusta sain puhtaana käteen 130,- euroa ja bensakuluja minulla oli ehkä kympin verran.

Sinä olet hyvä ihminen.