Paljonko baarikuskille yleensä maksetaan?
Jos hän käyttää ihan omaa autoa koko illan aikana.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttakaa maalta kaupunkiin niin ette tarvitse kuskia.
Meinaatko että jossain Helsingissä kannattaa liikkua kävellen yksin öisin?
Kävellen on turvallisempaa yöllä Helsingissä kuin taxilla.
Yleensä omistaja monesti ajanut könttähinnalla 120-150€. Renki yleensä mittarin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos sattuu niin että kaveri hälyttää hakemaan baarista per heti klo. 3:30 yöllä?
Onko joitain, jotka eivät yöllä pidä puhelinta äänettömällä. Mulla uniaika-asetus klo 21 - 8
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos sattuu niin että kaveri hälyttää hakemaan baarista per heti klo. 3:30 yöllä?
Onko joitain, jotka eivät yöllä pidä puhelinta äänettömällä. Mulla uniaika-asetus klo 21 - 8
Ei oikein voi kun on vanhoja ja sairaita isovanhempia. Kotihoidosta soitetaan joskus yölläkin ja heillä on eri numeroita käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Kukin on kuskina vuorollaan. Jos joku loisii, hänet potkitaan pois porukasta.
Näin juuri. Mutta mielelläni olin kun lähes poikkeuksetta selvänä sain baarista naisen mukaani etupenkille ja asunnolle. Känniset joutui tyytymään käsiinsä yöllä. Nyt jo varattu niin ei tarvitse etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi maksoin 150 €, meniköhän meillä 4-5 ja auto oli minun.
Siis 4-5 h
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Kukin on kuskina vuorollaan. Jos joku loisii, hänet potkitaan pois porukasta.
Näin sen pitäisi mennä, ei sitä nuorena kellään ollut ylimääräistä rahaa kuskille antaa. Itse olin monesti kuskina, ettei tarvinnut ryypätä saadakseen illan kulumaan. Yhtä kaveria ei saatu millään kuskiksi ja sen kerran kun hän suostui, oli lähtemässä kotiin jo ilta seitsemältä. Sen jälkeen korkkasin aina ensimmäisenä, ettei aina tarvitse olla kuskina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes tiedä miten uniaika-asetus laitetaan päälle tai onko puhelimessa mulla edes sitä.
Kun valitsee kaverinsa oikein, ei kukaan urpo soittele keskellä yötä.
Vierailija kirjoitti:
Haistakoon veen jos ei etukäteen sovita.
Väkivelkasilla ollaan oltu. Vuorotellen joku kuskaa omalla kiesillään. Meitä on 3, niin joka kolmas vuoro osuu omalle kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein voi kun on vanhoja ja sairaita isovanhempia. Kotihoidosta soitetaan joskus yölläkin ja heillä on eri numeroita käytössä.
Millaisella asialla soitetaan yöllä? Pystytkö tekemään yöllä jotain asian hyväksi? Itse olen kertonut kotihoidolle, etten vastaa yöllä. Ja että voivat soittaa vasta aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes tiedä miten uniaika-asetus laitetaan päälle tai onko puhelimessa mulla edes sitä.
Riippuu varmaan luurista. Mulla se on helppo laittaa päälle ja tarvittaessa poistaa. Se on sellainen kellotaulun näköinen ikoni.
Ei tarvi sitten muistaa laittaa puhelinta illalla äänettömälle, kun se on koko uniajan hiljaa, eikä häiritse. Jos laittaa illalla äänettömälle, mulla voi mennä pitkään, että muistan laittaa äänet päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisella asialla soitetaan yöllä? Pystytkö tekemään yöllä jotain asian hyväksi? Itse olen kertonut kotihoidolle, etten vastaa yöllä. Ja että voivat soittaa vasta aamulla.
Joskus viety päivystykseen, joskus on vain ollut sekava ja hätääntynyt, aina lähden paikalle.
Minun taksani on 50 euroa/tunti + täysi ylöspito. (ruoat, juomat ja nainen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on niin tärkeää kotihoidosta, että ei voi aamuun odottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lentotila päällä öisin.
Taksilla.