Kullanostajat ovat aika riesa vanhukselle. Tänään tapahtui kaiken huippu!
Olen omaishoitajana ja vastaan iäkkään puhelimeen. Koko ajan soittavat eri numeroista.
Tänään jälleen kerran soittivat ja kun oli esittäytynyt kullanostajaksi, sanoin heti selkeästi, että en myy kultaa.
Överiksi meni se, että hän kysyi, että mitä kultaa siellä teillä on, uteliaisuuttani kysyn.
Eilen soittivat 2 kertaa eri numeroista. En vastannut.
Pakko näemmä vastata, että saa edes hetken tauon heidän soittamisesta.
Puhelinmyynti ja -osto pitäisi kieltää laissa.
Kommentit (7)
Laita siihen puhelimeen suoramarkkinointikielto! 0600 13404, vastaaja vastaa, toimi ohjeiden mukaan. Jonkin aikaa menee, että tulee voimaan, mutta sitten loppuu. Ei soi, ei näy tulleissa puheluissa, ei mitään. Blokkaa automaattisesti suoramarkkinointipuhelut, puhelinmarkkinoijien soittojärjestelmät eivät edes lähde soittamaan. Voimassa 3 vuotta, maksaa ainoastaan tuon lyhyen puhelun verran.
Myös Trafissa voi tehdä suoramarkkinointi kiellon Tosin Jalonom niminen yritys ei tätä kohdallani noudattanut ja laitoin heille hieman suorasanaisen sähköpostin asiasta Vastaus tulikin alle tunnissa ja "pahoittelivat" Kannattaa ainakin fonectasta pitää numeronsa poissa niin eivät ronki sitä tekoälysoittajalla
Mä huusin suoraa huutoa puhelimeen kun sieltä joku soitti ja alkoi vänkäämään. Siis oikein huusin ja hermostuin. Ei ole senjälkeen soiteltu.
Salainen numero tai prepaid ovat molemmat sellaisia että ne takaavat 100% rauhassaolon puhelinmyyjiltä. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Mä huusin suoraa huutoa puhelimeen kun sieltä joku soitti ja alkoi vänkäämään. Siis oikein huusin ja hermostuin. Ei ole senjälkeen soiteltu.
No joku toinen vaan soittaa myöhemmin. Jos oisit osannut käyttäytyä he voisivat lopettaneet soittamisen
Miksi et tee vanhuksen puhelimeen puhelinmarkkinointikieltoa? Maksaa alle euron ja on voimassa kolme vuotta.