Dubaissa ja muissa arabimaissa
löhöttävät nk turistit voivat maksaa itse matkansa.Lukee säännöissäkin että jos sota syttyy ei vastata kotiinpaluusta .
Miksi meidän täytyy taas aukaista rahapussi?
Ruotsissa asuvana ei taida olla samat säännöt, vaikka valtiota painostetaan hoitamaan paluumatka . Ruotsin poliisi on lähetetty paikalle, jos on ihan pakollisia joita pitää palauttaa sairauden takia.
Ja miten hölmöä lähteä lomalle tulevan sodan varjossa, koska tästä on keskusteltu jo pitemmän aikaa.
Kommentit (5)
Ovat niitä hyvä osaisia jotka retkeilee riskialttiisiin maihin ja jos jotain esteitä tulee niin ollaan huutamassa muita hoitamaan asiat/kulut/kustannukset...MITÄ JOS TEKISITTE ITSE JOTAIN? Dubaista pääsee kyllä pois jos tahtoo, autolla, veneellä, mopolla, fillarilla tai vaikka kävellen...mutta ei, minä olen täällä ja jonkun pitää tehdä jotain ku itte ei ymmärrä että pommin putoaminen niskaan ei ole ihan terveellinen asia...Ja sitten ku lento on järjestetty niin valitetaan että ku nämä kustannukset, kuka näistä vastaa? Mitäs jos vaikka sinä itse, kun me muut ei olla valittu sitä että sinä retkeilet sinne, vaikka viikko tolkulla on kertoiltu asian riskeistä...Nimimerkillä: minäkö tyhmä, nyt en oikein ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Laitatko tänne vielä ne säännöt.
Haepa kitse ne , laiskuri. Jokaisessa lipussa ennen luki nämä että jos sota tai maanjäristys tulee, ei korvata paluumatkaa.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haepa kitse ne , laiskuri. Jokaisessa lipussa ennen luki nämä että jos sota tai maanjäristys tulee, ei korvata paluumatkaa.
Eli tsunamin uhrit olisi pitänyt myös jättää noutamatta?
Naurattaa nää tästä Dubaista ja sieltä ihmisten hakemisesta itkevät. Jos tuo olisi sattunut ap:n mukaan ns. kivemmassa kohteessa, vaikka Italiassa, niin ap huutais täällä, että PITÄÄ hakea!!! Ootte te kyllä huvittavaa sakkia