Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te pariskunnat, jotka nukutte kuorsauksen takia eri huoneissa

Vierailija
06.03.2026 |

Entä lomalla? Otatteko 2 hotellihuonetta, 2 hyttiä, jne?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla yhdessä huoneessa.

Vierailija
2/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama huone, erilliset vuoteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otamme 2 huoneen sviitin.

Vierailija
4/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesille me emme mene.

Vierailija
5/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa olisikin mahdollisuus nukkua erikseen, siis kotona. Onneksi mies on edes osan viikkoa pois niin saan nukkua hyvin.

Vierailija
6/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hotellihuone otetaan, minä otan vaan silloin korvatulpat mukaan. En kuitenkaan halua nukkua joka yö korvatulppien kanssa

Meidän parisuhde voi kaikista parhaiten, kun nukutaan omissa sängyissä. Ei mitään järkeä nukkua samassa sängyssä joka yö

Vierailija
7/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä cpap kone ratkaisi tuon pulman, yli 25v nukuttu luokassa ja nukutaan jatkossakin.

T. Pikkulusikka

Vierailija
8/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla samassa sängyssä. Minulla kalliit korvatulpat ja miehellä Nasolin avaamassa nenää, joka auttaa kylläkin vain vähän. Onneksi puoliso ei ihan koko yötä kuorsaa, ainoastaan selällään ja unen alkuvaiheissa.

Arkena pakko nukkua eri huoneissa että kumpikin saa riittävästi unta.

Vierailija
9/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras sänky kuulostaa painajaiselta. erilliset huoneet reissussakin, onneksi pakollisia on harvoin. minä jään yleensä aina kotiin jos kyse ei ole kesämökistä. siellä on erilliset tilat molemmille nukkumiseen myös.

Vierailija
10/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi hotellihuone otetaan, minä otan vaan silloin korvatulpat mukaan. En kuitenkaan halua nukkua joka yö korvatulppien kanssa

Meidän parisuhde voi kaikista parhaiten, kun nukutaan omissa sängyissä. Ei mitään järkeä nukkua samassa sängyssä joka yö

Köyhien tapa jakaa makuutilat

Vierailija
11/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otamme 2 huoneen sviitin.

Meillä kahden huoneen huoneisto. 

Vierailija
12/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomalla yhdessä huoneessa.

Tämä. Ja sitten lomalta palattua huokaisee aina helpotuksesta kun pääsee omassa rauhassa taas nukkumaan. Ja meillä on erinomainen pitkä liitto, tykätään tehdä yhdessä päiväaikaan asioita, mutta molemmat nukkuu yöt sikeämmin omissa huoneissaan! Samaten lapsi opetettiin jo pienestä pitäen nukkumaan omassa huoneessa. 
Mutta en käsitä sitä yleistä olettamusta että liitto on huono jos nukutaan eri huoneissa! Pääasia on sikeät unet, silloin on virkeä ja hyväntuulinen. Ja se hyväntuulinen ilmapiiri tekee hyvää kotona. En muista koska viimeksi oltaisiin tapeltu.

Vierailija
13/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä cpap kone ratkaisi tuon pulman, yli 25v nukuttu luokassa ja nukutaan jatkossakin.

T. Pikkulusikka

Onnea, että pystyt nukkumaan sen kohinan, sihinän ja korinan kanssa, kun pumppaa hengityksen katkoksen aikana ilmaa. Ja kuorssaa edelleen. Meillä ei ratkaissut mitään. 

Vierailija
14/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Pikkulusikka

Onnea, että pystyt nukkumaan sen kohinan, sihinän ja korinan kanssa, kun pumppaa hengityksen katkoksen aikana ilmaa. Ja kuorssaa edelleen. Meillä ei ratkaissut mitään. 

Yritin korjata kirjoitusvirheeni, mutta meni mo****iin. 😂 Hyvä, että täällä ollaan tarkkoja oikeinkirjoituksesta! 👍

Vierailija
15/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa olisikin mahdollisuus nukkua erikseen, siis kotona. Onneksi mies on edes osan viikkoa pois niin saan nukkua hyvin.

Asutteko yksiössä vai miksette voi nukkua eri huoneissa?

Vierailija
16/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kyllä välillä kuorsaa, mutten ikinä alkaisi nukkua eri huoneessa! Näin ollaan menty jo vuosikymmeniä, eikä mikään merkitse enempää kuin se että illalla viimeisenä havaintona on oma rakas siinä lähellä - ja sama aamulla ensimmäisenä, ennen kuin edes kunnolla havahtuu valveille.

Käytän korvatulppia joskus, mutta olen niin tottunut ettei juurikaan haittaa. En ymmärrä minkälaisissa parisuhteissa ihmiset oikein elävät... Itse kuolen ikävään jo työmatkojen aikana, joten en todellakaan omasta vapaasta tahdosta olisi jossain eri huoneessa erossa puolisostani. Mutta kukin tyylillään.

Jos kuorsaaminen haittaa liikaa, niin lääkäristä voi löytyä ratkaisu pulmaan, ihan vinkkinä.

Vierailija
17/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me varataan huoneisto, jotta voidaan nukkua kahdessa eri huoneessa. Loma menisi totaalisesti pilalle, jos pitäis toisen kuorsausta kuunnella samassa sängyssä. 

Vierailija
18/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kyllä välillä kuorsaa, mutten ikinä alkaisi nukkua eri huoneessa! Näin ollaan menty jo vuosikymmeniä, eikä mikään merkitse enempää kuin se että illalla viimeisenä havaintona on oma rakas siinä lähellä - ja sama aamulla ensimmäisenä, ennen kuin edes kunnolla havahtuu valveille.

Käytän korvatulppia joskus, mutta olen niin tottunut ettei juurikaan haittaa. En ymmärrä minkälaisissa parisuhteissa ihmiset oikein elävät... Itse kuolen ikävään jo työmatkojen aikana, joten en todellakaan omasta vapaasta tahdosta olisi jossain eri huoneessa erossa puolisostani. Mutta kukin tyylillään.

Jos kuorsaaminen haittaa liikaa, niin lääkäristä voi löytyä ratkaisu pulmaan, ihan vinkkinä.

Parisuhde voi hyvin, kun kummatkin saan nukkua kunnolla. Yöllä nukun, joten ei siinä vieressä toisen tarvitse olla. 

Vierailija
19/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa olen yllättäen nukkunut viime kerroilla samassa sängyssä, nukahdus-/unilääkkeiden avulla pääasiassa.

Kun oli kaksio/sviitti vuoroteltiin sohvalla.

Vierailija
20/42 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde voi hyvin, kun kummatkin saan nukkua kunnolla. Yöllä nukun, joten ei siinä vieressä toisen tarvitse olla. 

Mutta olisi kiva herätä yhdessä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan