Tabu: naiset haluaa liian hyviä miehiä.
Rehellisesti sanottuna tuntuu siltä, että deittimarkkinassa on vakava tasoharha naisten osalta. Tavallinen työssäkäyvä, ihan normaalin näköinen mies ei kelpaa edes naisille, jotka ovat pyöreitä ja vähän huonomman näköisiä. Kaikki naiset tavoittelevat itseään tasokkaampia miehiä, mutta harva nainen katsoo realistisesti peiliin.
En väitä, että kenenkään pitäisi tyytyä huonoon kohteluun. Mutta jos keskiverto mies ei kelpaa edes niin sanotuille alhaisen tason naisille, jotain on pielessä. Sosiaalinen media ja deittisovellukset ovat luoneet kuvan, että aina on saatavilla parempaa, vaikka todellisuudessa suurin osa meistä on ihan tavallisia.
Lopputulos on se, että tavalliset miehet jäävät kokonaan ilman mahdollisuuksia, osa naisista pettyy odottaessaan huipputason miestä sitoutumaan, ja yhä useampi jää yksin.
Kommentit (33)
Keskiverto mies hmh? Onhan keskiverto opiskellut, työssäkäyvä, pitää huolta ulkonäöstään, puhuu (lauseita), laittaa viestejä ja pitää puhtaita vaatteita päällään? Sitten ei hätää, naiset eivät hyljeksi heitä, milloinkaan 🤗
Vierailija kirjoitti:
Keskiverto mies hmh? Onhan keskiverto opiskellut, työssäkäyvä, pitää huolta ulkonäöstään, puhuu (lauseita), laittaa viestejä ja pitää puhtaita vaatteita päällään? Sitten ei hätää, naiset eivät hyljeksi heitä, milloinkaan 🤗
DI mies on alfa.
Olen jokseenkin samaa mieltä, mutta myös niin, että kun Suomalaiset ovat kateellisia ns tasokkaiden naisten itsetunto pyritään laittamaan alas vaikka tasokas nainen kuuluisi tasokkaan miehen kanssa olemaan. Esim. jos on akateeminen, raitis, päihteetön yms. niin kyllä silloin ansaitsee samanlaisen kumppanikseen. Jos on tavallisempi niin siinä ei ole mitään väärää eikä pahaa ja tavallisen pitäisi minustakin riittää. Osaltaan naisilla tulee huti valintoja kun alemman tason miehet osaavat valehdella ja esittää jotakin muuta kuin ovat. Eivät naiset kovin paljon saa opastusta parinvalintaan.
Miksi sitten on oltava siellä "deittimarkkinoilla"? Ennen tätä Amerikasta tuotua deittikulttuuria ei suomessa ollut sellaista ollenkaan! Ihmiset tapasi normielämässä ja lähes kaikki pariutuivat. Heti kun tuotiin Suomeen Ameriikan "deittailu" kulttuuri, lakkasi parisuhteiden syntyminen.
Ei ihmiset ole mitään netistä tilattavaa tavaraa. Amerikassa deittailu toimii jotenkuten, koska siellä oli normaalia deittailla jo kauan ennen internettiä. Tutustukaa tosielämässä, niin kuin aiemmin. Kyllä naisille saa jutella asiallisesti, kunhan jätätte ne selvästi itseänne nuoremmat rauhaan koska ei ne oo kiinnostuneita kuitenkaan.
Ihan naurettavaks mennyt tää touhu kun miehet parveilee keskenään jossain deittipalstoilla ja naiset valittaa ettei miehet enää tuu missään juttelemaan. Ja turha vedota johonkin metoohon (Amerikasta sekin), siinä oli kyse nimenomaan siitä kuinka miehet ahdistelee aina nuorempia naisia. Kukaan ei ole missään vaiheessa kieltänyt lähestymästä herrasmiesmäisesti oman ikäisiä naisia.
Viikonloppu tulossa kun palsta aktivoituu parisuhdeasioissa. Kannattaa lähteä liikkeelle, kumppania ei löydy täältä ja harvemmin Tinderistäkään.
Vierailija kirjoitti:
No mä olen käynyt viime vuosi treffeillä 58 eri miehen kanssa ja heistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Ja suurin osa miehistä oli ihan tavallisia, joilla oli vaikeuksia löytää treffiseuraa.
Tätä samaa tarinaa olet kertonut täällä vaikka kuinka monta kertaa. Viimeksi taisi olla 57 treffikumppania. Se tässä jaksaa ihmetyttää, että eikö tosiaan tuosta joukosta löytynyt ketään pitkäaikaista? Laskujeni mukaan noin 20 ei antanut pakkeja. Mitä heille tapahtui? Niistäkin jotka antoivat, osa suostui tapailemaan jopa kuukausia. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te tavalliset työssäkäyvät normaalinnäköiset miehet voitte ottaa toisenne ja naiset jatkavat elämästä nauttimista omassa rauhassaan.
Ymmärräthän että tulehtuneen tilanteen tulehduttaminen ei johda sinulle millään tapaan parempaan lopputilanteeseen.
Ja sinä et ymmärtänyt lukemaasi.
Eduskunta
"eduskunnan Pikkuparlamentissa torstaina, kun Martinlaakson lukion abiturientti Annika Mikkonen kuvaili tyttöjen ja nuorten naisten tylyä todellisuutta vuonna 2026: seksuaalinen ahdistelu, väkivalta ja väkivallan uhka ovat edelleen arkea.
Väkivalta on siirtynyt yhä enemmän verkkoon.
Itse sain ensimmäiset dickpicit ja raiskausuhkaukset alakouluikäisenä, kun menin Instagramiin ja Snapchatiin. Sen jälkeen en ole pysynyt määrästä laskuissa, vantaalainen Mikkonen kertoi pääministeripäivänsä avauspuheessa kestävän kehityksen toimikunnalle.
Alakouluikäisenä Mikkonen alkoi myös pitää avainnippua rystysten välissä, koska varautui siihen, että joku hyökkäisi kadulla kimppuun.
Olin lapsi. Ei kukaan ollut opettanut laittamaan avaimia rystysten väliin, se tuli luonnostaan.
Mikkonen huomautti, että vihamielisessä käyttäytymisessä ei ole kyse poikkeuksista vaan laajasta yhteiskunnallisesta ongelmasta.
Hän viittaa tietoihin, joiden mukaan tänä vuonna Suomessa viisi naista oli kuollut väkivaltaan jo ystävänpäivään mennessä."
Vierailija kirjoitti:
En väitä ettei pitäisi paikkansa.
Samalla pitää myös miehenä huomautta että miesten tasossa nykyään vajetta.
Onhan meistä tullut ihan perkuleen mukavuudenhaluisia, vrt 70 takaisiin miehiin.
Ei itketty pienestä ei.
Kyllä mun molemmat papat oli hirveitä ulisijoita ja joka saamarin asioista valittajia. Vaikka heillä oli hyvät ja kunnolliset vaimot. Mulla on oikein heidän kirjoituksiakin jäljellä, pelkkää valitusta aivan kaikesta. Joo, varmaan sota-ajat vaikuttaneet, mutta mikä on nykymiesten selitys jatkuvaan ulinaan? Ei se nainen niitä asioita ratkaise, se on jo todistettu.
Kaikki tavoittelevat samoja laatikkoleukoja
Käyn siellä Tinderissä harvakseltaan. Joskus tulee semmoinen olo, että pieni vipinä voisi piristää.
Elämänkumppania en etsi. En halua yhtään miestä nurkkiini luuhaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tavoittelevat samoja laatikkoleukoja
Niin, te miehet.
En usko että otat ulipukon kadulta, ja se on ihan tervettä.