Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9. luokan päättötodistuksen keskiarvo 5.6. Arvaa nykyinen koulutukseni ja ammatti ;)

Vierailija
03.05.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattii en osaa arvata

Vierailija
2/10 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulu meni teiniangsteissa. Sitten nostin numeroitani kympillä niin, että keskiarvo nousi 8.6 lukemiin. Lukiosta kirjoitin eximian paperit. Yliopistoon lähdin opiskelemaan uskonnonfilosofiaa ja nyt olen maisteri.

Kotona olen tällä hetkellä lapsen kanssa vakivirasta. Naimisissa myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tehdä töitä peruskoulussa tai lukiossa, kun vasta yliopistolla ja työelämässä kannattaa tehdä jotaon. Jos on fiksu, lukiokin menee laiskotellen.

t. koulut minimiarvosanoin suorittanut, jolla korkeakoulututkinto ja johtava asema

Vierailija
4/10 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi kymppiluokan ja korotti siellä numeroita.

T: FM, jonka keskiarvo peruskoulusta 7.2 ja lukiosta 6.3 (m:n paperit)

Katsos ei koulu kiinnostanut murkkuiässä.

Vierailija
5/10 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun keskiarvo taisi olla 6,9. Ja sillä en todellakaan päässyt mihinkään kaupungissamme olevaan lukioon.

Peruskoulun jälkeen menin pitkin hampain 10.luokalle, nostin keskiarvon 8,7 (eikä muuten tarvinnut edes pahemmin naamaansa näyttää, kun nostivat numeroitani siellä).

Sen jälkeen menin vieläkin pidemmin hampain lukioon, sillä en edelleenkään tiennyt, mitä haluaisin tehdä.

jne.

jne.

Tuli vielä lukionkin jälkeen uhmattua maailmaa, mutta tulipa siinä uhmapäissään haettua teologiseenkin. :)

Nyt olen samaisella yläasteella, missä itsekin olin, uskonnonopettajana. Tosin vanhempainvapaalla ja myös naimisissa.

Vierailija
6/10 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mielii jatko-opintoihin päästä...Jos ei ysillä niin sitten kympillä kuten AP.

Vierailija
7/10 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet minä, niin lukion jälkeen olet hankkinut vielä jonkun " hyvän" tutkinnon, mutta työelämäsä olet joko tyyliin siivooja tai työtön.

Vierailija
8/10 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukion päättäri 8,9 lukuaineet (muuten 9,2), keskiarvosana m tai e (3m ja 3e), ja olen työtön, ammattia vailla, teininä lapsen tehnyt ja alusta asti yh ollut, käykö kateeks??? ;)

Vierailija
9/10 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonompaa en jostain syystä saanut, vaikka en tainnut koko yläasteen aikana lukea kokeeseen kuin muutaman kerran.

Pidin muutaman välivuoden ja palasin takaisin koulun penkille. Aloitin ammattioppilaitoksen ja päätin suorittaa kaksoistutkinnon. Lukion keskiarvo oli 9,3 ja kirjoitin laudaturin paperit, vaikka välillä perhekokokin kasvoi. Nyt olen aloittanut opiskelun yliopistossa...

Vierailija
10/10 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ammattia vielä kolmikymppisenäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi