Piotr Lehtonen suomen rikkain Puolalainen
Syntyperäinen miljonääri. Opiskeli, perusti omat yritykset ja nousi Miljardööri luokkaan.
Hyvin yksinkertainen tarina Kun on rikas faija.
Mauno Nikolai Lehtonen oli faijan nimi.
Evoluutio kehitys.
Kommentit (2747)
Vaali teema kansanedustaja vaaleihin 2027 on tapetaan kaikki suomen poliisit kostoksi slogan. On rikkaita tukijoita.
On mullakin oikeus poliittiseen terrorismiin suomen poliisia vastaan.
Julkisesti kehotan tappamaan suomalaisia poliiseja jos uskaltaa. Toki jos ei uskalla.
Koska snipu hiltunen jatkaa poliisien sniputtelua maksaja on ja poliittinen tukija.
Aivan nerokas juttu ampua suomalaisia poliisipaskijaisia katolta snipulla. Nero Koko mies.
Jos olisin suomen presidentti armahtaisin kaikki rikolliset jotka tappaa poliiseja suomessa.
Mun vaali lupaus.
Kehottaisia kaikkia ampumaan kaikki suomen poliisit. Jos olisin suomen presidentti noin tekisin.
Mun ainoa motiivi suomen presidentiksi olisi armahtaa rikolliset ja tapattaa kaikki suomen poliisit.
Olisi kanttia sanoa tuo julkisesti poliittisena mottona miksi haen politiikkaan.
Tokkai on rajua vihaa suomen poliisia kohtaan haluan kaikkien suomen poliisien kuolevan.
Puhdasta poliittista vihaa ja keino saada asioita aikaiseksi.
Suomen presidentti sanoisi vihaa suomen poliisia ja haluaa suomen poliisien kuolevan.
Jakaa armeijan varusteet kansalaisille kostoa varten.
Ylipäällikön päiväkäsky Tappakaa kaikki suomen poliisit ilman armoa. SE on annettu Jo. Nyt vaali voittoa odotellessa 2030 vaalit.
Tosta ei jousteta ei suojasukupuoli pelasta.
Tossa on sellasta kunnon presidentiksi vaali ainesta.
Jos kansalla on kanttia minut valita noin tapahtuu sitten. Kansalaiset joko valitsee tai ei.
Menee jokainen poliisilaitos maantasalle ammutaan raketin heitin aseilla.
Haluan tuhota suomen poliisin ja anoa syy asettua Suomen presidentiksi tuhota suomen poliisi.
Jos on kansalla kanttia valita minut noin tapahtuu.
Itse Olen myynyt terroristi koulutusta kaupallisesti. Asiakkaat haluaa ostaa sellasta sitten myyn.