Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiellettäispä synnäreillä vierailut kaikilta muilta, paitsi vauvan isältä ja sisaruksilta!!

Vierailija
03.05.2007 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumma kun ei isältäkin!!

Vierailija
2/27 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta huoneet pitäisi rauhoittaa perheille. Välillä oli tunne, että trafiikkia on enemmän kuin Rautatieasemalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaverinsa oli juuri aamulla lähtenyt synnyttämään ja kuinka hän nyt odottaa viestiä syntyneestä lapsesta että voisi sitten HETI paukata paikalle vauvaa ihastelemaan..! IDIOOTTI!!! huomaa ettei sillä itellä oo lapsia..

Vierailija
4/27 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan ne vierailut rajata yhteisiin tiloihin, ettei vierustoverit häiriinny.

Vierailija
5/27 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hulluksihan siellä sairaalassa tulee jos ei saa edes läheisiään tavata... ootteko jotain paniikkihäiriöisiä vai?

Vierailija
6/27 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsettomia,siis synnyttämättömiä akkoja jotka ei tajua että mahdollisesti olis kiva hetki levätä OMISSA OLOISSA kun on just pukannu penskaa maailmaan!

Vierailija
7/27 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun huonekaverilla ramppas koko päivän vieraita ja isä toi vielä pullo tolkulla shampanjaa ja tarjosi kaikille. klo 20.00 laitoin sit valot pois ja sanoin hyvää yötä. Tuli vieraille hoppu lähteä. Höh. Tosi ikävää..

Vierailija
8/27 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meidän synnärillä isä, isovanhemmat ja sisarukset saa vaan vierailla osastolla. Mulla mies kävi huoneessa vierailulla, mut isovanhempien kans oltiin yhteisissä tiloissa. Ja meillä oli kerran päivässä vierailuaika viikonloppuna kaks ja se koski myös isääkin. Ihan ok, voimiahan siellä kerätään ja ollaan aika lyhyt aika loppujenlopuksi.

Vierailija
9/27 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli mielestäni ihan hyvä kompromissi. Eikä sinne vieraiden tartte sängyn viereen rysnätä, voivat mennä kahvilaan tms. Tunnin päivässä kestää kuka tahansa, menkööt siksi aikaa vaikka omaan vuoteeseensa tai suihkuun tms.

Vierailija
10/27 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämään sitten ihan rauhassa. kummit tuli kun vaavi oli muutaman tunnin ja kaikki läheiset kävivät ja me paistattelimme onnesta soikeina. Kotona sitten pesittiin mutama päivä ennen kun otettiin vastaan vieraita, käytiin kävelyllä ja herkuteltiin ja opeteltiin imetystä. Toimi meillä tosi hyvin! Kiellot on syvältä, kaikki eivät ole samanlaisia :)

Vierailija
11/27 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa kävivät vain lähimmät ja hyvä niin.

Vierailija
12/27 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin isä ja sisarukset vierailisi...

On varmaan aika uusi juttu. Kyllä vielä pari vuotta sitten saivat muutkin vierailla. Tosin vierailuajoilla mikä on ihan näppärä juttu. isät ja sisarukset saivat tietysti olla muulloinkin.

Mielestäni ihan älytöntä rajoittamista. Tärkeintä on miten vieraat käytttäytyy. Joku hiljainensukulaistäti voi olla muilla huonetovereille miellyttävämpi juttu kuin mekastava sisarus.

Vierailija
13/27 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa jos kotona joutuu sitten heti siivous- ja leivontapuuhiin ja vieraita viihdyttämään!! Sairaala on sentään neutraalia aluetta jossa minulta ei sellaista edellytetä!

Vierailija
14/27 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin stressasi aivan mielettömästi kun samaan huoneeseen änkes huonetoverin 10 sukulaista. Ja sit kun nämä 10 lähti niin uutta porukkaa lappaa sisään ja tuntikaupalla ihastellaan. Yritä siinä itse rauhoittua ja nukkua! Mä olin tosi väsynyt monta päivää synnytyksen jälkeen, eikä siihen yhtään auttanut tää ihme porukka, joka siellä ramppas. Vasta kotona sai rauhoittua. Muistakaa siis huomioida ne muutkin huonetoverit.

Vierailija
15/27 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä systeemi, muita vieraita pystyi kyllä tapaamaan aulassa tai sairaalan kahviossa.

Vierailija
16/27 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun vauvaa katsomassa! Tosin oltiin perhehuoneessa eli ei häiritty ketään toista äitiä. Mut musta oli vaan kiva että oli porukkaa! Ois saanu tulla vaikka heti joku käymään ku osastolle pääsin...

Vierailija
17/27 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä PHKS:ssa on vain 1,5h mittainen yleisvierailuaika, mies ja muut lapset sai olla osastolla milloin tahtoi, kuitenkaan muita häiritsemättä. Yksinodottajana odotin kuolemakseni aina iltaa kun sai tavata läheisiä, vauvakin vain söi, nukkui, kakkasi ja seurusteli. Enimmäkseen kuitenkin kolmea ekaa. Sitten katsottiin nenän vartta pitkin, jos vein juuri syötetyn, kuiviin vaihdetun, nukkuvan vauvan lastenhoitohuoneeseen ja lähdin kahvioon treffaamaan jotain ystävääni, kun ei osastolle saanut tulla kuin isät vierailuajan ulkopuolella. Että vetäkää johonkin.

Vierailija
18/27 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva maata siellä enemmän tai vähemmän raadollisessa tilassa tissit maitoa valuen jne. kun huone on täynnä vieraita ihmisiä. Isää ja sisaruksia lukuunottamatta kaikki muut päivähuoneeseen tai kahvilaan jos sinne sairaalaan on pakko ängetä!

Vierailija
19/27 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis niin että huoneeseen sai tulla. Muuten sai tavata yleisissä tiloissa. Kai nyt jokainen 2h/ päivä kestää huonetoverin vierailijoita. Iskät sitten sai tulla ja mennä miten halusivat. Enemmän mua häiritsi kun huonetoveri kailotti puhelimeen koko illan, mut itekin kyllä puhuin, enkä ois kestänyt jos ei ois saanut vierailijoita tulla ja jos puhelinkin ois kielletty. Siel sairaalassa on niin ankeeta, että pakko sinne on tuttuja saada ettei pää hajoo.

Vierailija
20/27 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut aika kypsää katsella ja kuunnella yksistää niitä lässyttäviä äitejä...