Miksi et sano suoraan, jos ei huvita olla enää tekemisissä?
Kyseessä ihminen, jonka olen tuntenut lapsuudesta. Ollaan oltu erittäin hyviä ystäviä ja läheisiä. Nyt alkanut viesteihin vastaamattomuus ym. Ihan yllättäen. Ei pitäisi olla mikään huonosti, kun viettää kyllä muiden kanssa aikaa...
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Koska saisit siitä todennäköisesti kauhean raivarin. Olet pelottava tyyppi.
Okei. En kyllä mielestäni ole enkä saa raivareita :D en ainakaan ikinä ko. henkilölle ole raivonnut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt haluaa tahallaan loukata
Niin... Ihmettelen vaan ja kyllä minua loukkaa tällainen ns. hylkääminen enemmän. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. En kyllä mielestäni ole enkä saa raivareita :D en ainakaan ikinä ko. henkilölle ole raivonnut. Ap
Vielä. Jos hän jättäisi sut niin lähettäisit tulikivenkatkuisen viestin, jossa kiroat hänet alimpaan helvettiin, koska hän on mielestäsi käyttänyt sinua vain hyväkseen ja on itsekäs narsisti, joka julmasti hylkää ystävänsä täysin ilman syytä. Ystäviä ei jätetä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä. Jos hän jättäisi sut niin lähettäisit tulikivenkatkuisen viestin, jossa kiroat hänet alimpaan helvettiin, koska hän on mielestäsi käyttänyt sinua vain hyväkseen ja on itsekäs narsisti, joka julmasti hylkää ystävänsä täysin ilman syytä. Ystäviä ei jätetä!
En... Ei hän ole minua mitenkään käyttänyt hyväksi. Meillä on aina ollut kivaa ja leppoisaa. Ollaan oltu samalla aaltopituudella. Ap
No mieti Ap vaikka omaa käytöstä. Onko tullut suusta sammakoita?
Olen joutunut pistämään välit poikki yhden aina suunapäänä töräytelleen kiusaajanorsun kanssa, kun ei millään mennyt jakeluun, kun yritin vihjaista että sietokyvylläni ja kärsivällisyydelläni on olemassa rajat.
Kyllä elämä keventyi kun sain sanottua sillekin p.skanjauhajalle heipat.
Pitkään pistin kaikki ääliömäisyydet sen piikkiin, että kyseessä on tyyppi jolla on itselläänkin tosi vaikeaa ja vähän huono itsetunto. Onneksi lopulta tajusin että kaikkea ei tarvitse sietää.
Itse en tapaa feministejä enää laisinkaan. Ovat itse suuntansa valinneet eikä sekopäät kiinnosta.
No jos joskus olen sanonut tuon suoraan ja ihan mahdollisimman ystävällisesti ja pitkän reflektoinnin jälkeen eli en kevyistä syistä niin syyttelyä ja raivoamista sieltä on tullut. Niin nykyään koetan välttää kaikkea suoraan sanomista.
Vierailija kirjoitti:
Olen joutunut pistämään välit poikki yhden aina suunapäänä töräytelleen kiusaajanorsun kanssa, kun ei millään mennyt jakeluun, kun yritin vihjaista että sietokyvylläni ja kärsivällisyydelläni on olemassa rajat.
Pitkään pistin kaikki ääliömäisyydet sen piikkiin, että kyseessä on tyyppi jolla on itselläänkin tosi vaikeaa ja vähän huono itsetunto. Onneksi lopulta tajusin että kaikkea ei tarvitse sietää.
Ei ole tullut sammakoita, ei kummankaan suusta. Ap
Mikä tekee sinusta niin paljon paremman ihmisen että muiden pitäisi ilmoitella sinulle asioita tai kysellä sinulta lupaa asioihin?
Vierailija kirjoitti:
No jos joskus olen sanonut tuon suoraan ja ihan mahdollisimman ystävällisesti ja pitkän reflektoinnin jälkeen eli en kevyistä syistä niin syyttelyä ja raivoamista sieltä on tullut. Niin nykyään koetan välttää kaikkea suoraan sanomista.
Mikä oli sitten syy? Ap
Olen sanonut ainakin 10 kertaa, että ei huvita olla tekemisissä ja toinen kyselee, että miksi ei huvita. MIkään syy ei kelpaa.
Ainakin itse oletan, että ihmiset itse tajuavat jättää rauhaan, jos en vastaa tai en itse pidä yhteyttä. Jos ihminen sitä ihmettelee ä, niin voi kyllä sitten kysyä suoraan niin annan suoran vastauksen. En minäkään pidä sellaiaiin ihmisiin yhteyttä väkisin, jos huomaan että ei kiinnosta. Toki, jos on huoli, että toisella on joku vaikea vaihe elämässä ja sen vuoksi vetäytyy, niin kysyn asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen sanonut ainakin 10 kertaa, että ei huvita olla tekemisissä ja toinen kyselee, että miksi ei huvita. MIkään syy ei kelpaa.
No, miksi sinua ei sitten huvita? Alkoiko se yllättäen? Ap
Koska olet ahdistava etkä anna toiselle tilaa hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet asiasta 100% varma, eli että teidän välillä ei pitäisi olla mitään ongelmaa, niin kysy suoraan asiasta.
Kysyt, että mistä kenkä puristaa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin itse oletan, että ihmiset itse tajuavat jättää rauhaan, jos en vastaa tai en itse pidä yhteyttä. Jos ihminen sitä ihmettelee ä, niin voi kyllä sitten kysyä suoraan niin annan suoran vastauksen. En minäkään pidä sellaiaiin ihmisiin yhteyttä väkisin, jos huomaan että ei kiinnosta. Toki, jos on huoli, että toisella on joku vaikea vaihe elämässä ja sen vuoksi vetäytyy, niin kysyn asiasta.
Niin. Kyllähän tuollainen yllättäen vetäytyminen ja karttaminen harmittaa ja ihmetyttää. Ja kun en oikeasti keksi mitään syytä... Minun lapsenikaan ei ole ollut mikään ystävyyden este ennen. Hän on lapseton. Ap
Vierailija kirjoitti:
Koska olet ahdistava etkä anna toiselle tilaa hengittää.
En usko, että on mitään tällaista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet asiasta 100% varma, eli että teidän välillä ei pitäisi olla mitään ongelmaa, niin kysy suoraan asiasta.
Kysyt, että mistä kenkä puristaa.
Taidan kysyäkin... Mutta jotenkin itseä nolottaa kysyä sellaista. Ap