Kikkelikortti tuli taas ysäriltä
Eikös asiat ole ihan hyvin, jos kikkelikortti täytyy kaivaa esiin 35 vuoden takaa?
Kommentit (6)
Ei ole. 35 vuotta sitten nousi kohu kännissä lähetystä Tupolevin veljesten animoidusta postikortista, nykyään tytöille ja naisille lävähtää lortti puhelimeen pyytämättä ja yllättäen - ja asia on niin normalisoitu, ettei kukaan jaksa enää edes kiinnittää asiaan huomiota.
-M
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. 35 vuotta sitten nousi kohu kännissä lähetystä Tupolevin veljesten animoidusta postikortista, nykyään tytöille ja naisille lävähtää lortti puhelimeen pyytämättä ja yllättäen - ja asia on niin normalisoitu, ettei kukaan jaksa enää edes kiinnittää asiaan huomiota.
-M
Eikös yläasteen oppikirjassa opeteta dickpickin oikeanlaista ottoa?
Mä kaivoin sellaisen kuulakärkikynän, missä naiselta valuu vaatteet pois kun sen kääntää ylösalaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-M
Eikös yläasteen oppikirjassa opeteta dickpickin oikeanlaista ottoa?
Ei jonnet osaa sitäkään, persujen puuma-Satun täytyy lähteä valistamaan nuoria kouluihin oikeaoppisesta pervoilusta.
Vierailija kirjoitti:
Kikkilelikorteista kauhistuvat näyttävät itse tissejään kiroiluiltamissa.
ja kiinnittävät rintaansa napin v*ttu haisee hyvältä. Ota noita pellejä sitten vakavasti.
Kikkilelikorteista kauhistuvat näyttävät itse tissejään kiroiluiltamissa.