miksi monet vanhemmat aina syyttää muita lapsia esim kiusaamisesta, poikien tappeluista jne mutta omassa ei voi olla vikaa?
Itse YRITÄN aina ajatella että oma ei ole enkeli ja tiedän että kyllä he osaavat kans aika lailla kaikenlaista tehdä mitä ei saisi ja syyllisiä välillä jos ollut jotain erimielisyyksiä esim koulussa. Varsinkin pojan luokalla (5) on yksi poika joka todella usein tekee pahaa, kiusaa, ärsyttää jne ja monet tietysti antaa takaisin. Sit kun keskustellaan aikuisten kans niin hänen äiti on AINA " meidän Anssi ei tee niin ja meidän Anssi on niin kiltti" . Onko se oikeesti noin tyhmä vai. En tajua. Itse olen nähnyt kuinka raivopelle toi poika on ja tiedän että hän on usein syypää. Toinen juttu: meitä oli 3 äitiä ja kolme 3vuotiaita. Lapset leikkihuoneessa ja yhtäkkiä he olivat piirtäneet kaapinovelle. Olin aivan öönä. Koska kotona meidän tyttö ei ole IKINÄ semmoista tehnyt, enkä olisi voinut kuvitella mitään tuommoista mutta tajusin myös että kun oli 3 siinä ovat innostuneet yhdessä ja mitä ideaa siinä spekuloida kuka teki mitä vaan sanoin että ilman muuta jaetaan mahd kustannukset kolmeen jos ei saada pois se väri ovesta. Tähän kolmas äiti " no, meidän Paula ei tuommoista tee" . Olisin voinut räjähtää - kuinka voi sanoa noin. Kaikki 3 siinä olivat yhdessä ja kaikkien äitien mielestä oma lapsi ei tee tuommoista. En tajua en.....
Äärettömän raivostuttavaa!