Ulosottovelallisia jo yli 600 000
Ulosottovelallisten yhteismäärä ylitti viime vuoden lopulla ensimmäistä kertaa yli 600 000 rajan, kertoo oikeisministeriön alainen Ulosottolaitos tiedotteessaan.
Kommentit (76)
Opintolainat ilmeisesti aika suuri syy ulosottoon joutumisesta myös.
Ihmiset eivät saakkaan töitä valmistuttuaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksen minä tunne yhtään?
Ihan varmasti tunnet, yleensä sillä ei vaan kehuskella, että on ulosotossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksen minä tunne yhtään?
Ei moni muukaan tunne. Jos AP olisi jaksanut lukea artikkelista muutakin kuin otsikon, niin hän olisi huomannut, ettei ulosotossa ole samanaikaisesti kuin 269000 velallista, ja sekin luku sisältää sekä yksityiset ihmiset että yritykset. Lisäksi noin 35%:lla velallisista ulosottovelka on alle 1000€.
Pienet summat ovat todennäköisesti unohtuneita parkkisakkoja, yms. Lisäksi sieltä löytyy holtittomasta nettishoppailusta aiheutuneita ulosottoja, ja ikävä kyllä myös vähävaraisten eläkeläisten lääkäri- ja sairaalamaksuja.
Nyt pitäisi vaan saada lukemat nousuun ja ihmiset entistäkin syvempään kyykkyyn.
Ei velkoja tarvitse enää maksaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Hallitus tästäkin.
Kyllä se on ihan näiden itsensä vika eikä hallituksen.
Tämä on todellakin Orpon hallituksen vika
Joo mut osa on vaan hetken. Maksaa velat pois
Ei kaikki ole velallisia. Hallituapuolueet tienaavat säätämällä lakeja. Itse äänestit oikiston valtaan ja Purra totesi että eletään oikeiston mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Hallitus tästäkin.
Itse olet lainasi ottanut.
Ei ne ulosotot pelkästään lainoista koostu vaan erinäisistä laskuista,
No KUKA ne laskut ovat tehneet? Hallitusko. Ei ainakaan minulle yhden yhtä.
Se johtuu siitä että suomessa on 30% pienemmät palkat ja 50% kallimmat elintarvikkeiden hinnat. Ihmetyttää kun joku luulee että tyhjät liikehoineistot tai myymättömät asunnot täyttyvät. Tosiasiassa elintaso on mennyt jo aikoja sitten alle venäjän tason. Moskovassa ei pakotteista tiedä kukaan ja kaupan kassa tienaa 6000€/kk eikä sillä ole pulaa mistään. Suomi KOK etunenässä ajaa suomen romanian tasolle. Nyt vielä uhotaan ydinaseista. Nämä asiat sovitaan suurvaltojen kesken ja nauretaan hääkkäsviirusikmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni joutunut sairaalamaksuista, olis hyvä tietää.
Mulla on niistä ja hammaslääkärikuluista.
Lasketaan sinut siis kahdeksi ulosottovelalliseksi?
Suuret ikäluokat poistuvat kohta ja jaettavaa riittää. He rakensivat suomen hyvinvoinnin. Nyt on selvinnyt että jos avioehtoa ei ole tehnyt jää kuoleman jälkee toinen hätään kun perilliset rosvoavat kaiken. Pitää tehdä avioehtosopimus ja testamentti.
Itse olet ne tuotteet ja palvelut hommannut, joista laskut tulee