Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2026

Vierailija
04.03.2026 |

MIltäs tämän vuoden osallistujat vaikuttaa?

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf844a50-2a3b-4975-9cb6-349065b…

Maajussille morsian -ohjelman 19. tuotantokausi pyörähtää käyntiin. Ohjelma alkaa 12. maaliskuuta uusien maajussien esittelyllä.

MTV:n tiedotteen mukaan tänä vuonna ohjelmaan osallistuu kahdeksan maajussia ympäri Suomea. Tänä vuonna maajussit ja jussittaret ovat iältään 2047-vuotiaita, ja heillä on perinteisiä maito- ja viljatiloja sekä hevos- ja luomuvihannestiloja.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4275)

Vierailija
3961/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hi*to, Jetalla näkyy leningistä jalat. Miten mautonta, alatyylistä, tökeröä. Oliko pakko kuvata sitä tai sisällyttää se jaksoon. Mihin hän on unohtanut alushameen, jos ostaa niin halpavaatetta, ettei ole edes vuoria.

Kauhia paikka! Oikein JALAT näkyivät. Kyllä olisi pitänyt olla vähintään 10 hametta päällekkäin, ettei vahingossakaan olisi jalka vilahtanut. 

49-vuotias nainen esittelee jalkojaan hamekankaan läpi, tyylitöntä. Aika alkeellinen nainen, jolta on alusta lukien tuntunutkin. Diana-virhe ei kuulu tuon ikäiselle, vaikka tuotanto tahallaan halusi sen näyttääkin, kun oli sopivasti sillä suunnalla suhteessa aurinkoon. Kamalan näköistä.

Muutapa Afganistaniin. Aatemaailmasi on suoraan sieltä. 

Vierailija
3962/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulinakuoro.

Pitäisi juottaa kaikki ehdokkaat känniin.

Minä olen aina ensitreffeillä ottanut alkoholin apulaiseksi.

Siinä tulee esiin monia asioita, mitä ei selvinpäin huomaa.

Ihminen yleensä muuttuu humalassa toisenlaiseksi luonteeltaan.

Ensitreffeillä ryyppääminen antaa huonon kuvan. Tulee tunne, että toinen on alkoholisti. Mutta tuo Askon taktiikka oli hyvä. Ensin tutustutaan vähäsen ja sitten ryypiskellään kunnolla. 

Aika moni on tavannut kumppaninsa ensimmäisen kerran humalassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3963/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä Antti tenttaa asumiskuviota. Ei kai nyt voisi kiinnostua kenestäkään tytöstä, joka ei muuttaisi maatilalle, mitä ihmettä. Miten voisi lisääntyä, ellei edes asuttaisi yhdessä. "Kaunis paikkahan se on, se sun koti"; eipä tyttö vakuutta ja huuda innostusta, että muuttaisi lennosta maatilalle, jos seurusteellaan tai kun mentäsiin naimisiin.

Kyllähän sen nyt pitäisi olla perusvaatimus, että tyttö asuisi maatilalla, sitten kun perustaisivat perheen. Väärä vaihe, ellei jo farmiviikolla vannoisi, että tietysti muuttaisi Antin maatilalle.

Vierailija
3964/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän siinä Antin pulla-Ellassa on niin tosi ärsyttävää. On lian innokas ja päällekäyvä. 

Vierailija
3965/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän siinä Antin pulla-Ellassa on niin tosi ärsyttävää. On lian innokas ja päällekäyvä. 

Vaikuttaa ripustautujalta ja ihmiseltä, joka uhriutuu, jos hänen tunteisiinsa ei vastata. Jotain vähän pelottavaa on hänessä. 

Vierailija
3966/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jari on varmasti sinänsä ihan harmiton eikä mitenkään vaarallinen tyyppi. Hän nyt vain on täydellinen esimerkki siitä kuinka mies voi lukea naista niin ohi maalin kuin vain olla ja voi. Tää on sitä tyyppiä joka saattaa tulkita että kassaneiti taitaa kyllä olla minusta kiinnostunut, hän kun hymyili minulle nostellessani ostoksia kassahihnalle. 

Kykyä ymmärtää Jetan ajatus- ja tunnemaailmaa ei ole laisinkaan, ei sitten piirun vertaa. Kaikki tapahtuu Jarin omassa mielikuvituksessa.

Jarin kaltaisesta kehkeytyy äkkiä hullu stalkkeri, kun ei osaa edes sitä "ei kiitos" lausetta tulkita oikein, vaan kääntää senkin tyyliin "no se vaan leikkii vaikeastitavoiteltavaa". 

Kokemusta tuollaisesta on. 

Aika monesta ehdokkaasta on saanut vuosien aikana stalkkeri viban. Torjunta tv kameroiden edessä tuskin parantaa heitä. 

Vierailija
3967/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hi*to, Jetalla näkyy leningistä jalat. Miten mautonta, alatyylistä, tökeröä. Oliko pakko kuvata sitä tai sisällyttää se jaksoon. Mihin hän on unohtanut alushameen, jos ostaa niin halpavaatetta, ettei ole edes vuoria.

Kauhia paikka! Oikein JALAT näkyivät. Kyllä olisi pitänyt olla vähintään 10 hametta päällekkäin, ettei vahingossakaan olisi jalka vilahtanut. 

49-vuotias nainen esittelee jalkojaan hamekankaan läpi, tyylitöntä. Aika alkeellinen nainen, jolta on alusta lukien tuntunutkin. Diana-virhe ei kuulu tuon ikäiselle, vaikka tuotanto tahallaan halusi sen näyttääkin, kun oli sopivasti sillä suunnalla suhteessa aurinkoon. Kamalan näköistä.

Muutapa Afganistaniin. Aatemaailmasi on suoraan sieltä. 

Ei tarvitse. Riittää kun käy suuren etelän kaupungin keskikaupungilla.Ei huomaa enää olevansa Suomessa, ainakaan väestön (pukeutumisen) perusteella.

Se on rumaa. Mitä kaunista jaloissa on, vaikka ei olisikaan paksut reidet tai/ja pattipolvet. Sirot nilkat tietysti on ehdoton vaatimus, kummaltakin sukupuolelta.

Vierailija
3968/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulinakuoro.

Ensitreffeillä ryyppääminen antaa huonon kuvan. Tulee tunne, että toinen on alkoholisti. Mutta tuo Askon taktiikka oli hyvä. Ensin tutustutaan vähäsen ja sitten ryypiskellään kunnolla. 

Baarissa tapaaminen ei ole mikään ensitreffit. 

Vierailija
3969/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä Asko sortui valitsemaan sen lyhytpunatukkaisen ja punaleninkisen naikkosen. Elleivät kaksi poistettua olleet ihan vaan sitten vieläkin kehnompia. Ei sovi Askolle.

Vierailija
3970/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukkien ilmasta mainosta 

Vierailija
3971/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaukset lopullisista pareista:

Jetta ja Aki

Perttu ja Ronja

Asko ja Anne

Antti ja Jasmiina

Näistä Perttu ja Ronja sekä Asko ja Anne jäävät pysyviksi pareiksi. 

Vierailija
3972/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulinakuoro.

Aivan. Sattumalta ensi/kohtaaminen, tapaaminen ei ole treffit. Treffit on sovittu tapaaminen, useimmiten seurustelutarkoituksessa.

Vierailija
3973/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näillä sivuilla on paljon kateellista ja uteliasta porukkaa.

Ollaan itse muka niin täydellisiä ja hyvännäköisiä.

Totuus on kuitenkin ihan toista.

Se on helppo kaikkea arvostelua kirjoitella, kun ei edes tunne ihmistä

yhtään.  Hävetkää!

Vierailija
3974/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaukset lopullisista pareista:

Jetta ja Aki

Perttu ja Ronja

Asko ja Anne

Antti ja Jasmiina

Näistä Perttu ja Ronja sekä Asko ja Anne jäävät pysyviksi pareiksi. 

Jos Jasmiina on se jolla on lapsi, niin hyi itku, minkä virheen Antti tekee. Näytti kyllä alusta lukien että hän koki jotain kemiaa sen lapsen äidin kanssa. Sitähän me muut emme voi lainkaan ymmärtää. Surullista Antille. Joutua isäpuoleksi. Ikävä ennuste, kun ei tiedä lapsen isästä ja siitä miten harkintakyvyttömästi naikkonen on sen lapsen tähän maailmaan vääntänyt tai miehensä jättänyt tai lapsen isä hänet. Ei ole puhtaat jauhot pussissa sillä naisella, yh-äidit pois sarjasta.

Vierailija
3975/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulinakuoro.

Aivan. Sattumalta ensi/kohtaaminen, tapaaminen ei ole treffit. Treffit on sovittu tapaaminen, useimmiten seurustelutarkoituksessa.

Treffit eivät todellakaan ole seurustelutarkoituksessa. Niillähän vasta tutustutaan toiseen. Itse ainakin treffailen ihan vain treffailun ilosta eikä varta vasten etsi mittään suhdetta. Jos sellainen löytyy, en pistä hanttiin, mutta olen ihan tyytyväinen pelkkään deittailuukin. 

Vierailija
3976/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertulle ei ainakaan sitä vaaleaa tyttöä. Kun tytöt tulivat, ei pysty kommentoimaan, kun ei heidän nimiään ollut rinnassa tai kuvaruudussa, missä nimikyltit rinnassa.

Vierailija
3977/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos tulee kiinnostus", farmiviikon aikana, tuumii Perttu, aika myöhäinen vaihe kiinnostuksen heräämiselle, miehelle tai tytöille.

Vierailija
3978/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pertulle ei ainakaan sitä vaaleaa tyttöä. Kun tytöt tulivat, ei pysty kommentoimaan, kun ei heidän nimiään ollut rinnassa tai kuvaruudussa, missä nimikyltit rinnassa.

Vaalea on Laura, toinen tummista Ronja ja risti kaulassa oleva Riikka. Nimet tulevat esiin moneen kertaan jaksossa. 

Vierailija
3979/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos tulee kiinnostus", farmiviikon aikana, tuumii Perttu, aika myöhäinen vaihe kiinnostuksen heräämiselle, miehelle tai tytöille.

Viikko ei ole mitenkään myöhäinen vaihe. Normaali elämässä viikossa ei välttämättä ehditä vielä edes treffeille saakka, jos vaikka Tinderissä jutellaan. 

Vierailija
3980/4275 |
05.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulinakuoro.

Treffit eivät todellakaan ole seurustelutarkoituksessa. Niillähän vasta tutustutaan toiseen. Itse ainakin treffailen ihan vain treffailun ilosta eikä varta vasten etsi mittään suhdetta. Jos sellainen löytyy, en pistä hanttiin, mutta olen ihan tyytyväinen pelkkään deittailuukin. 

Todellakin treffeille pyydetään juuri siksi, että jos alettaisiin myös seurustella. Nico L:t ja muut (tatuoidut) voivat harrastaa tietysti niitä vain omaksi huvikseen.