Maajussille morsian 2026
MIltäs tämän vuoden osallistujat vaikuttaa?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/bf844a50-2a3b-4975-9cb6-349065b…
Maajussille morsian -ohjelman 19. tuotantokausi pyörähtää käyntiin. Ohjelma alkaa 12. maaliskuuta uusien maajussien esittelyllä.
MTV:n tiedotteen mukaan tänä vuonna ohjelmaan osallistuu kahdeksan maajussia ympäri Suomea. Tänä vuonna maajussit ja jussittaret ovat iältään 2047-vuotiaita, ja heillä on perinteisiä maito- ja viljatiloja sekä hevos- ja luomuvihannestiloja.
Katso lähetysajat : Maajussille Morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3650)
Vierailija kirjoitti:
Missä te olette jo nähneet naIset saunassa ja Antin valinnan? Minulla Mtv+ mutta ei siellä ole nähävillä kuin eka farmijakso.
Ryhmätreffien lopussa saunottiin, minkä jälkeen Antti teki valinnat farmille. Lopullista valintaa ei tiedä vielä muut kuin Antti ja valituksi tullut. Naapurit voi ehkä jotain tietää tai kyläläiset. Palstaihmiset arvailee instaseuraamisten perusteella kuten ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä noi Askon naiset on melkein kaikki 10 vuotta vanhempia
Hänelle ei nuoremmat kirjoittaneet, kun itsekin ikäistään vanhemman oloinen
Oli pikatreffeillä se yksi vaalea nainen, joka oli muistaakseni 42.
Ilmoittiko Asko hakuvaiheessa että voisi haluta perheen vai eikö kirjeissä ollut nuorempia. Se punatukkainen pussailijakin on melekosen paksu peräpuolesta. Toivottavasti on miettinyt kaksi kertaa ja löytänyt nuoremman sutjakamman noiden tynnyreiden ikäneitojen tiilalle.
Vyötärö eli uuma on ihmisen anatomiassa keskivartalon kapein kohta. Mitähän lajia Asko morisamineen edustaa.
Vaikka olen jo lähempänä 70 v kuin 60 v, ja vartaloni on melko suorakulmainen kyllä minulta saa vyötärön mitattua ilman arvailua sijainnista.
Mitä ihmisille on tapahtunut?
N70-
Mitä sinulle on oikein tapahtunut? Eikö elämä noilla vuosilla ole mitään opettanut? Ketjussa ei käsitellä ylipainoa tai suomalaisten lihomista. Ja itsekehullesi voit tehdä oman ylistysketjun, ole hyvä.
Itsekehu? Normaalissa vartalossa on vyötärö. Ei sillä tiedolla tarvi leijua. Sehän on - normaalia!
N70-
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä, että joku haluaa tuollaiseen ohjelmaan mukaan. Ja kuitenkin lähes kaikki ovat ihan asia vilpitön tyyliin -oloisia. Että ihan oikeesti heittäytyvät, antavat ittensä alttiiksi tunteineen kaikkineen. Televisiossa!
Mikä tuossa niin ihmeellistä olisi, mieti OnlyFanssia. Ja kun omalla naamallaan mennään bangbang-bussilla ympäri Suomen panokiertueella. Tässä jo vähän enemmän ihmeteltävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittiko Asko hakuvaiheessa että voisi haluta perheen vai eikö kirjeissä ollut nuorempia. Se punatukkainen pussailijakin on melekosen paksu peräpuolesta. Toivottavasti on miettinyt kaksi kertaa ja löytänyt nuoremman sutjakamman noiden tynnyreiden ikäneitojen tiilalle.
Vyötärö eli uuma on ihmisen anatomiassa keskivartalon kapein kohta. Mitähän lajia Asko morisamineen edustaa.
Vaikka olen jo lähempänä 70 v kuin 60 v, ja vartaloni on melko suorakulmainen kyllä minulta saa vyötärön mitattua ilman arvailua sijainnista.
N70-
Mitä sinulle on oikein tapahtunut? Eikö elämä noilla vuosilla ole mitään opettanut? Ketjussa ei käsitellä ylipainoa tai suomalaisten lihomista. Ja itsekehullesi voit tehdä oman ylistysketjun, ole hyvä.
Liikalihavuus on suomalainen kansantauti, niin on tapahtunut ja varsin nopeasti eri syistä. Kertoo elintason noususta, kun on varaa syödä kulutustaan enemmän ja mitä rasvapommeja on kaupoissa tyrkyllä ostettaviksi.
Liikunta ei kuluta energiaa, toki raskas fyysinen työ kyllä. Sen sijaan se aika, joka ennen käytettiin kotitalousaskareisiin, kävelyyn paikasta toiseen, sentään oli pois siitä, että ihminen oli ruoan ääressä ja syömässä mässyä. Annoskoot eivät ole enää missään suhteessa perusaineenvaihduntaan ja sen lisäksi muuhun vuorokautiseen kulutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Huumaava" energia muka Jarilla, Jetta on aivan sekaisin. Jaria olisi pitänyt karttaa viimeiseen asti, aivan huuhaa-tyyppi.
Jetta tietää jo valitsevansa Arnon lopuksi. Jarilla riittää värikästä juttua kilpakumppaneiden kanssa siihen mennessä.
Kukaan kirjeen lähettäneistä ei ole Jetalle sopiva. Hän kyllä löytää ohjelman ulkopuolelta komean ja fiksun miehen.
Siltä Jetan hammasmieheltä puuttuu toiselta puoleltakin hammas, huomasin vasta nyt 6 jaksossa kun nauro niin leveästi kun pääsi jatkoon. Mutta miksi on aika turjakkeen näköinen, parta ajamatta ja tukka pystyssä, ryppyset vaatteet. Näyttää ettei pese edes kasvojaan eikä hampaitaan.
No ei me voida nähdä, onko pessyt kasvonsa, mutta minustakin on kyllä muuten hieman epäsiistin näköinen. Ehkä tuo parransänki näyttää epäsiistiltä.
Ja vaikuttaa liian juntilta Jettaan nähden. Jetta vaikuttaa paljon aikuisemmalta ja elämää nähneemmältä Arnoon verrattuna. Kaipaa varmasti aikuismaisempaa seuraa ja kyllästyy tuohon lähipubista repäistyn oloiseen aikamiespoikaan.
Eikö Arno ole ollut aikaisemmin naimisissa. Eikö Arnolla ole lapsia. Hiukan itserakkaan oloinen, tuo Arnokin, alkoi paistaa läpi.
Ei se itserakas ole, vaan jotenkin lapsekas. Lapsenmielisyys miehessä voi olla hyväkin asia, jos on myös osaava ja tekevä. Monet lapsenmieliset ovat taivaanrannanmaalareita: mukavia ja rentoja mutta ei niiden kanssa jaksa elää, kun itse joutuu houtamaan kaikkia asialliset asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N70-
Itsekehu? Normaalissa vartalossa on vyötärö. Ei sillä tiedolla tarvi leijua. Sehän on - normaalia!
N70-
Mitä tekemistä sinun vyötäröllä on Maajussille morsian-sarjan ketjussa? Selvää kehuskeluahan tuo on. Kun minä olen hoikka ja hyvä, mutta nuo muut ei. Jokaisella on oma kehonsa, ei kuulu sinulle arvostella. Ketju ei edes liity asiaan mitenkään. Tämä lihavien taivastelu on jo saanut ihan uudet ulottuvuudet. Pysy aiheessa! Inhottavaa kun nyt on jo haukuttu naiset ja Asko on suorastaan rääppimiskohteena.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä arvostellaan Ellaa?
Minusta sopisi Antille hyvin. Kaunis nainen, varmasti kamerat jännittää.
No ei todellakaan sovi. Ella on kuin viime kauden Aada. Ellalla tekoitkukohtauksia huomion saamiseksi ja kyselemässä joka tilanteessa että "mitä mun itkukohtaus nyt kertoi sulle? Mitä mun runo kertoi sulle?" ja pohdiskeli että: "kyllä mä uskon että mun itkukohtaus varmaan kertoi Antille et oon tosissaan ja kyl mä uskon et se varmaan vaikutti Anttiin." Öö mitä helvettiä..ihan keskenkasvuisen teinin oloinen Ella.
Antille sopii se tumma Lapin tyttö. Kokenut ja rennon oloinen, joka osaa ottaa Antin tunteellisen ja vakavankin puolen vastaan, hätkähtämättä mitään tosissaan, ja on tekemättä numeroa itsestään. Näki heti Antista kun tossa pyyhe päällä istuivat jutustellen, että Antti tunsi Lapin tytössä olevan tarvittavaa vahvuutta, rentoa luottamusta ja kykyä seisoa omilla jaloillaan. Ella sen sijaan ihan päinvastainen siihen verrattuna, epävarma ja hermoheikko jonka tarvitaee kääntää kaikki huomio itseensä..😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N70-
Liikalihavuus on suomalainen kansantauti, niin on tapahtunut ja varsin nopeasti eri syistä. Kertoo elintason noususta, kun on varaa syödä kulutustaan enemmän ja mitä rasvapommeja on kaupoissa tyrkyllä ostettaviksi.
Liikunta ei kuluta energiaa, toki raskas fyysinen työ kyllä. Sen sijaan se aika, joka ennen käytettiin kotitalousaskareisiin, kävelyyn paikasta toiseen, sentään oli pois siitä, että ihminen oli ruoan ääressä ja syömässä mässyä. Annoskoot eivät ole enää missään suhteessa perusaineenvaihduntaan ja sen lisäksi muuhun vuorokautiseen kulutukseen.
Muuten tekstisi on ok, mutta kyllähän liikunta kuluttaa energiaa. Entisaikaiset raskaat työt rasittivat kroppaa yksipuolisesti ja aiheuttivat kulumia ennen aikojaan. Sopiva tietoinen liikunta vahvistaa koko kehoa tasapuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Huumaava" energia muka Jarilla, Jetta on aivan sekaisin. Jaria olisi pitänyt karttaa viimeiseen asti, aivan huuhaa-tyyppi.
Jetta tietää jo valitsevansa Arnon lopuksi. Jarilla riittää värikästä juttua kilpakumppaneiden kanssa siihen mennessä.
Kukaan kirjeen lähettäneistä ei ole Jetalle sopiva. Hän kyllä löytää ohjelman ulkopuolelta komean ja fiksun miehen.
Siltä Jetan hammasmieheltä puuttuu toiselta puoleltakin hammas, huomasin vasta nyt 6 jaksossa kun nauro niin leveästi kun pääsi jatkoon. Mutta miksi on aika turjakkeen näköinen, parta ajamatta ja tukka pystyssä, ryppyset vaatteet. Näyttää ettei pese edes kasvojaan eikä hampaitaan.
No ei me voida nähdä, onko pessyt kasvonsa, mutta minustakin on kyllä muuten hieman epäsiistin näköinen. Ehkä tuo parransänki näyttää epäsiistiltä.
Ja vaikuttaa liian juntilta Jettaan nähden. Jetta vaikuttaa paljon aikuisemmalta ja elämää nähneemmältä Arnoon verrattuna. Kaipaa varmasti aikuismaisempaa seuraa ja kyllästyy tuohon lähipubista repäistyn oloiseen aikamiespoikaan.
Eikö Arno ole ollut aikaisemmin naimisissa. Eikö Arnolla ole lapsia. Hiukan itserakkaan oloinen, tuo Arnokin, alkoi paistaa läpi.
Ei se itserakas ole, vaan jotenkin lapsekas. Lapsenmielisyys miehessä voi olla hyväkin asia, jos on myös osaava ja tekevä. Monet lapsenmieliset ovat taivaanrannanmaalareita: mukavia ja rentoja mutta ei niiden kanssa jaksa elää, kun itse joutuu houtamaan kaikkia asialliset asiat.
Ihailtavaa monologia pidät, jatkuuko vielä pitkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N70-
N70-
Mitä tekemistä sinun vyötäröllä on Maajussille morsian-sarjan ketjussa? Selvää kehuskeluahan tuo on. Kun minä olen hoikka ja hyvä, mutta nuo muut ei. Jokaisella on oma kehonsa, ei kuulu sinulle arvostella. Ketju ei edes liity asiaan mitenkään. Tämä lihavien taivastelu on jo saanut ihan uudet ulottuvuudet. Pysy aiheessa! Inhottavaa kun nyt on jo haukuttu naiset ja Asko on suorastaan rääppimiskohteena.
Koville tuntuu ottavan. Mikä on sinun tekosyysi lihomiselle?
Yli puolet suomalaisista on ylipainoisia. Ihan järkyttävä terveysriski! Ulkonäköhaitasta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihailtavaa monologia pidät, jatkuuko vielä pitkään?
?? En ole aiemmin Arnoa kommentoinut mitenkään.
Hanki sinäkin oma elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Askossa ei ole miehekkyyttä eikä seksiä. On ihan lälly.
Onkohan muuten tuo puhetapa, mikä tekee hänet vanhemman oloiseksi. Nuoremmat eivät puhu tuolla tyylillä/nuotilla/painotuksella/ jne. Minuunkaan ei vetoa siinä mielessä. Olen vanhempi nainen ja ihmettelen ehdokkaiden innokkuutta ja Askon kehumista. Onko sitten aitoa ihastusta vai haluavatko vain tulla valituiksi kameran edessä. Ymmärrän kohteliaan käytöksen, ettei suoraan näytä ettei kiinnosta, mutta ei se vaadi myöskään tuollaista ylenmääräistä kiehnäämistä ja nauramista joka asialle. Ymmärrän senkin, että ohjelmassa ollaan parinhaussa, mutta rajansa kaikella. Harmittaa, jos antaa kuvan, että kaikki vanhemmat naiset ovat noin aktiivisia ja käyvät kuumina.
Ihme nauramista sekä ryhmässä että kahdenkesken. Ei kukaan noin kauvaa jaksa. Oikeista ajatuksista ei saa mitään selvää. Asko vois vähän vakavoitua. Naisista tulee myötähäpeä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavaa nähdä paljonko Pertun maha kasvaa ohjelman edetessä
Se vaara kyllä on, kunhan leipuritytöt häntä oikein rupeavat hemmottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä arvostellaan Ellaa?
Minusta sopisi Antille hyvin. Kaunis nainen, varmasti kamerat jännittää.
No ei todellakaan sovi. Ella on kuin viime kauden Aada. Ellalla tekoitkukohtauksia huomion saamiseksi ja kyselemässä joka tilanteessa että "mitä mun itkukohtaus nyt kertoi sulle? Mitä mun runo kertoi sulle?" ja pohdiskeli että: "kyllä mä uskon että mun itkukohtaus varmaan kertoi Antille et oon tosissaan ja kyl mä uskon et se varmaan vaikutti Anttiin." Öö mitä helvettiä..ihan keskenkasvuisen teinin oloinen Ella.
Antille sopii se tumma Lapin tyttö. Kokenut ja rennon oloinen, joka osaa ottaa Antin tunteellisen ja vakavankin puolen vastaan, hätkähtämättä mitään tosissaan, ja on tekemättä numeroa itsestään. Näki heti Antista kun tossa pyyhe päällä istuivat jutustellen, että Antti tunsi Lapin tytössä olevan tarvittavaa vahvuutta, rentoa luottamusta ja kykyä seisoa omilla jaloillaan. Ella sen sijaan ihan päinvastainen siihen verrattuna, epävarma ja hermoheikko jonka tarvitaee kääntää kaikki huomio itseensä..😂
Mitä tää Antin tunteellisuus ja syvällisyys on oikein? Kertoi myös että on tosi huonoja päivä ja hyviä päiviä. Että naisen pitäisi ymmärtää. Mitä hän itse ymmärtää naiselta? Etsiikö "äitiä" , joka ymmärtää epävakauden ja ailahtelut, jotka itse mieltää tunteellisuudeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILAAN HIUKAN
Arno paistelee pihvejä jo omistajan elkein Jetan komealla huvilalla.
"täällä on 2 miestä liikaa, tai 2 naista puuttuu" tjsinnepäin
Akia selvästi veetuttaa.
Ja Jari on jo siirtynyt ihastuksesta rakastumiseen 😁, suuret suunnitelmat jo tulilla. Jetta toppuuttelee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SPOILAAN HIUKAN
Arno paistelee pihvejä jo omistajan elkein Jetan komealla huvilalla.
"täällä on 2 miestä liikaa, tai 2 naista puuttuu" tjsinnepäin
Akia selvästi veetuttaa.
Ja Jari on jo siirtynyt ihastuksesta rakastumiseen 😁, suuret suunnitelmat jo tulilla. Jetta toppuuttelee
Jari on varmaan jo suunnitellut tekevänsä Jetan kanssa ainakin kaksi lastakin, rakkauden hedelmää 😉
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla miehen pitempi?
Jos muuten synkkaa, niin mitä väliä pituus erolla on?
Minulle ei tarvitse olla Matti Vanhasen mittainen, mutta jos on päätä lyhyempi minua niin tunnen itseni Justiina Puupääksi. Pitäisi ainakin varoa lihomasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anttina käyttäisin tilaisuuden ja koeajo vaan kaikille jos mahdollista.
Ja mitähän tämä kertoisi kyseisetä ihmisestä? Haluaisitko itse olla naisen kanssa, joka olisi tuollaisessa tilaisuudessa koeajanut kaikki ja sitten valitsisi sinut. Ja sinä tietäisit, että kaikki muutkin miehet sai kyydit? Epäilen nimittäin, että olet mies, joka noin kommentoi.
Ei kovin fiksua kuvaa ihmisestä anna.
Mutta jos ei valitse noista ketään, niin voihan sitä silti hauskaa pitää ja naatiskella elämästä.
Eikös se joku kausi ollut, että yksi maajussittaren kokelaista vietti kaikki yöt maajussittaren sängyssä, eikä tullut koeajoista huolimatta valituksi. Sattumoisin valituksi tulleen kanssakaan homma ei edennyt kameroiden sammuttua.
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa:
"Spoiler mahdollisesta lopullisesta valinnasta 👇
Huomasin että Antti seuraa instagramissa Jasmiinan siskoa ja ilmeisesti äitiä 🤔 sama sukunimi ainakin"
Eikös joku maajussi.. eikun se oli ensitreffit, jossa mies valitsikin morsiamen kaverin.. mutta jos Antti on päätynyt Jasmiinan siskoon, en tosin muista nyt ketään Jasmiinaa, ei tule ehdokkaiden nimiä ajateltua.