Elämä on turhaa
Kommentit (29)
Tullut mietittyä samoin . Mitä järkeä on olla olemassa ja muiden armoilla kun päättävät asioistasi eikä itse mahda mitään . Esim. tänään päätetään että kiinteistövero nousee kymmenen kertaiseksi jne.
Vierailija kirjoitti:
Tullut mietittyä samoin . Mitä järkeä on olla olemassa ja muiden armoilla kun päättävät asioistasi eikä itse mahda mitään . Esim. tänään päätetään että kiinteistövero nousee kymmenen kertaiseksi jne.
Tämä on suomi niin unohda yksilön oikeus päättää oikeastaan mistään. Omaa taloakaan et saa maalata sen väriseksi kuin haluat.
Aika turhalta on alkanut tuntumaan ja en näe mitään mikä erityisesti houkuttaisi muuttamaan mitään. En tiedä, jotenkin elämä muuttuu tässä ajassa.
Heräsin tänään samaiseen ajatukseen. En ymmärrä mikä pointti kaikessa on, ihmiselämässä. Pihan oravallakin näyttää elämä olevan merkityksellisempää.
Joskus tuntuu tuolta mutta olepa rakastunut. Ihmiseen tai elämään. Se tunne kun aamulla heräät ja et malta odottaa että pääset elämään elämääsi. Mulla on vähän tuohon vielä matkaa koska vuosi alkoi painajaismaisesti. Yöllä näin kivoja unia ja aamulla heräsin painajaiseen. Mutta kevät tulee ja aurinko paistaa kaikille, sinullekin. Voimia sinulle, minulle ja meille kaikille. Samassa veneessä tässä ollaan.
Ei innostu ajattelemaan huomista kun maailma on mennyt hulluksi eikä tiedä missä huomenna mennään . Tulevaisuus ja huominen on pelkää mustaa pelkoa mitä tapahtuu , ennen saattoi luottaa hieman tulevaisuuteen mutta tänä päivänä kaikki voi muuttua silmänräpäyksessä ja paljon . Palvelut , pankit , terveydenhoito ja kaikki muuttavat muotoaan ettei perässä pysy , pelkällä älypuhelimella pitäisi tulla toimeen jos vain pysyy ajan hermolla mikä vanhemmiten vaikeutuu .Mihinkään ei voi luottaa eikä kehenkään eikä enää tekoälyn kanssa leikkiessä tiedä onko kuvatkaan totta .
Se on uusi maailmajärjestys, sitähän ollaan tekemässä. Ei mikään itsestään synny.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin tänään samaiseen ajatukseen. En ymmärrä mikä pointti kaikessa on, ihmiselämässä. Pihan oravallakin näyttää elämä olevan merkityksellisempää.
Ala elämään oravan elämää.
Vierailija kirjoitti:
Kun se orava täyttää tehtäväänsä, jonka sen luoja on sille antanut, niin onhan se mielenkiintoista.
Tee se köyttä kaulaan!!! Uuh aahh
Täysin turhaa paskaa, kidutusta suorastaan. Odotan vain sitä hetkeä, kun vanhemmasta aika jättää. Pääsen minäkin täältä vihdoin matojen ruoaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa mennä ulos!
Mitä siellä ulkona näkyisi?
Vierailija kirjoitti:
Mua pierettää.
Ajattele miten tarkoituksenmukaista on olla olemassa .
Jos vietät sen täällä, olet oikeassa.