Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on turhaa

Vierailija
04.03.2026 |

Vai mitä? 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vietät sen täällä, olet oikeassa.

Vierailija
2/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvituksen puutetta ap:llä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mopo.

Vierailija
4/29 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut mietittyä samoin . Mitä järkeä on olla olemassa ja muiden armoilla kun päättävät asioistasi eikä itse mahda mitään . Esim. tänään päätetään että kiinteistövero nousee kymmenen kertaiseksi jne.

Vierailija
5/29 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tullut mietittyä samoin . Mitä järkeä on olla olemassa ja muiden armoilla kun päättävät asioistasi eikä itse mahda mitään . Esim. tänään päätetään että kiinteistövero nousee kymmenen kertaiseksi jne.

Tämä on suomi niin unohda yksilön oikeus päättää oikeastaan mistään. Omaa taloakaan et saa maalata sen väriseksi kuin haluat. 

Vierailija
6/29 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turhalta on alkanut tuntumaan ja en näe mitään mikä erityisesti houkuttaisi muuttamaan mitään. En tiedä, jotenkin elämä muuttuu tässä ajassa.

Vierailija
7/29 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin tänään samaiseen ajatukseen. En ymmärrä mikä pointti kaikessa on, ihmiselämässä. Pihan oravallakin näyttää elämä olevan merkityksellisempää. 

Vierailija
8/29 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu tuolta mutta olepa rakastunut. Ihmiseen tai elämään. Se tunne kun aamulla heräät ja et malta odottaa että pääset elämään elämääsi. Mulla on vähän tuohon vielä matkaa koska vuosi alkoi painajaismaisesti. Yöllä näin kivoja unia ja aamulla heräsin painajaiseen. Mutta kevät tulee ja aurinko paistaa kaikille, sinullekin. Voimia sinulle, minulle ja meille kaikille. Samassa veneessä tässä ollaan.

Vierailija
9/29 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei innostu ajattelemaan huomista kun maailma on mennyt hulluksi eikä tiedä missä huomenna mennään . Tulevaisuus ja huominen  on pelkää mustaa pelkoa mitä tapahtuu , ennen saattoi luottaa hieman tulevaisuuteen mutta tänä päivänä kaikki voi muuttua silmänräpäyksessä ja paljon . Palvelut , pankit , terveydenhoito ja kaikki muuttavat muotoaan ettei perässä pysy , pelkällä älypuhelimella pitäisi tulla toimeen jos vain pysyy ajan hermolla mikä vanhemmiten vaikeutuu .Mihinkään ei voi luottaa eikä kehenkään eikä enää tekoälyn kanssa leikkiessä tiedä onko kuvatkaan totta .

Vierailija
10/29 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on uusi maailmajärjestys, sitähän ollaan tekemässä. Ei mikään itsestään synny.

Vierailija
11/29 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin tänään samaiseen ajatukseen. En ymmärrä mikä pointti kaikessa on, ihmiselämässä. Pihan oravallakin näyttää elämä olevan merkityksellisempää. 

Ala elämään oravan elämää.

Vierailija
12/29 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä plösö valita.

Vierailija
13/29 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se orava täyttää tehtäväänsä, jonka sen luoja on sille antanut, niin onhan se mielenkiintoista.

Vierailija
14/29 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se köyttä kaulaan!!! Uuh aahh 

Vierailija
15/29 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin turhaa paskaa, kidutusta suorastaan. Odotan vain sitä hetkeä, kun vanhemmasta aika jättää. Pääsen minäkin täältä vihdoin matojen ruoaksi.

Vierailija
16/29 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pierettää.

Vierailija
17/29 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa mennä ulos! 

Mitä siellä ulkona näkyisi?

Vierailija
18/29 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia turhaa?

Vierailija
19/29 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se orava!

Vierailija
20/29 |
12.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pierettää.

Ajattele miten tarkoituksenmukaista on olla olemassa .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi