Odottelen työkkärin soittoa.
Pakollinen puhelu ja pitää vastata. Auon päät sille että minne voin mennä töihin ja kerron että lähetän hakemuksia johonkin ja kirjoitan hakemukseen että työkkäri lupasi että pääsen töihin.
Kommentit (11)
Vai niin no tämäpä nyt on uutinen jonka kaikki palstalaiset haluaa tietää Oletko vähän vajaaälyinen !
Vieläkö ne jollekulle oikeasti soittaa? Mulle ne lupas soitella viikon sisään - tuosta tosin on jo yli kaksi vuotta 🤣🤣
Ei taida enää kuulua sieltä mitään... Nimimerkillä eläkeikään 5v.
Vierailija kirjoitti:
Vai niin no tämäpä nyt on uutinen jonka kaikki palstalaiset haluaa tietää Oletko vähän vajaaälyinen !
Olen ja siksi en olekkaan töissä. Ei kukaan vajaaälyistä palkkaa.
Työttömyyttä hoitaa hallituksessa ministeri(t) jotka ei ole eläessään edes hakeneet normaalityömarkkinoilla töitä saati sitä tehneet kun työura on edustamista ja broilerihommia puolueen kautta, ja päättävinä kokeneimpina virkamiehinä porukka joka ei itse ole ollut työnhakijoina varmaan 80-luvun jälkeen kun sen jälkeen päästiin virkaputkeen. Lisäksi neuvoja antaa ekonomistit joilla on tasan sama ongelma, kukaan noista ei ole ollut käytännössä opiskeluaikojen jälkeen päivääkään työtön tai hakenut normimekanismien kautta töitä.
Ei siis ihme että ainoat keinot mitä nuo keksii kokeilla on täysin todellisuudesta vieraantuneita.
Työkkäri ja koko työministeriö työllistää lähinnä itsensä tuolla työttömän kyykytys ja kyyläyssirkuksella.
Kyllä ne soittelee koska hallitus käski. Aika typerää valvoa työttömiä että ne hakis töitä. Olen lähettänyt joku 6 hakemusta samoihin paikkoihin.
Työkkäri alkaa lähettää papereita minne työtön hakee töihin.
Minunkin säännöllinen 3 kk:n välein oleva puhelu nyt jo kuukauden myöhässä, eikä ole tullut ilmoitusta, että milloin on. Tavallisesti tulee pari päivää etukäteen tekstari. Niillä on työkkärissä nyt vilinä ja vilske, kun toimeentulotuen asiakkaita siirtyy valtava määrä työnhakijoiksi.
Viimeksi soittivat 5 kk sitten. T: ap
Olin jonkin aikaa työttömänä, aivan turhaa touhua tämä soittelu ja hakupelleily, toki hain huomattavasti enemmän paikkoja kuin velvoite on, tosin usein tuli ilmoitus: emme palkkaakaan ketään jne...
Oikeita työpaikkoja vaan kun nyt ei ole.
Mäne töihin...töitä on..