Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko teille Vauva-lehti aina myöhässä?

03.05.2007 |

Nyt kun vauhtiin päästiin niin valitetaan sitten kunnolla :)

Meille tulee Vauva-lehti AINA pari päivää myöhässä. Sanoma Magazines on sitä mieltä, että hitaus johtuu Postin jakelusta, mutta ilmeisesti en ole ainoa. Harmittaa, kun marketeissa lehti on aina ennen omaa postiluukkua :(

Onko kohtalotovereita?

Jos meitä löytyy edes pari, niin laitan viestiketjun Sanoma Magazinelle eli laitapa postinumero/paikkakunta viestiisi!

Postinumeroon 70600 lehti tulee aina myöhässä.

Kiitti

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tulee jopa viikon myöhässä, mutta nyt huhtikuun lehteä ei kuulunut ollenkaan, soitin asiakaspalveluun muistaakseni 18. tai 19. päivä missä vika ja muutamassa päivässä tuli sitten lehti.

Toukokuun lehteä ei ole vielä näkynyt, vaikka kaupoissa myydään jo irtonumeroa. Soitan taas maanantaina asiakaspalveluun lehden perään ja samalla lopetan koko tilauksen. Ostan sitten jatkossa irotnumeroita, jos niissä jotain mikä kiinnostaa.

Kumma kyllä Perhe lehti mulle tulee aina ajallaan.

Vierailija
62/77 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin haluan saada lehden ajallaan ihan siksi, että jos kannessa on isolla joku mielenkiintoinen juttu niin kutkuttaa lukea se mahdollisimman pian... harmittaa sitten odotella lehteä (jopa sen viikon) kun aina kaupassa käydessä osuu se otsikko silmiin ;-) Irtonumeroa en kuitenkaan osta, koska lehdestä jo maksan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa kukaan nyt sen takia haluaa lehden kotiinsa ennen kuin se kauppoihin ehtii, että muuten kuulisi irtonumeron ostajalta ensin mitä lehdessä on, niin kuin joku ehdotti. Yleensähän lehti tulee ensin tilaajille ja niin yleensä lehtiä kaupitellessakin sanotaan, että eikö olekin mukavaa saada lehti kotiin " ennen muita" , tuoreeltaan. Se on palvelulupaus, joka mielestäni tulee lunastaa. Jotain etuahan tilaajan pitää saada uskollisena asiakkaana? Vauva-lehdelle tilanne kääntynyt vaan toisin päin.

Itse tosiaan lopetin tilaamisen sen takia, että saan lehden nopeammin kaupasta, jos siinä jotain kiinnostavaa on, ja toisekseen, saapa lehden joskus tarjoushinnallakin. En minä ainakaan tilaajana kovin paljon rahaa säästänyt, ja tuo tilaajalahjaksi saatu kantoliinakin oli mikä oli.

Vierailija
64/77 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lehti tulee myöhässä, lähinnä kummastuttaa, monesti olen luullut, että olenko unohtanut maksaa laskun vai missä se lenti vipyy, kun on useamman päivän myöhässä. Minulle siis lähinnä periaatekysymys, kun lehdestä mielestäni paljon maksan niin pitäisi se olla minulla silloin kun on luvattu!

Vierailija
65/77 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, miksi teitä harmittaa niin paljon että saatte lukea kotiin kannetun lehden pari päivää myöhemmin kuin irtonumeron ostajat?

Se on vähän kuin katsoisi euroviisut videolta. Suora lähetys on aina suora. ja vielä kaikki muut ovat nähneet jutut minua ennen...

Tällä menolla voisi lehden divarista, äkkiähän ne lähtee kiertämään.

Vierailija
66/77 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhässä jo monta päivää. 33480

Vierailija
67/77 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tää mulla ole suurin ärsytysaihe. Kyse on ehkä enemmän periaatteesta: maksan siitä, että saan lehden tiettynä (luvattuna) päivänä kotiovelle kannettuna (ja halvemmalla kuin irtonumeron). On aamuja, jolloin on kiva nousta sängystä, kun tietää, että kun saa vauvan päiväunille, saa juoda rauhassa kahvin ja lukea tuoretta lehteä. Muuten voisin vaikka painella kirjastoon lukemaan lehden.

M--K:

Saanko kysyä, miksi teitä harmittaa niin paljon että saatte lukea kotiin kannetun lehden pari päivää myöhemmin kuin irtonumeron ostajat?

Vierailija
68/77 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten on eri asia, jos lehti on myöhässä viikon tai kaksi, kuin jos se on myöhässä pari päivää? Kysymys on periaatteesta, ei siitä, KUINKA PALJON lehti on myöhässä. Jos on annettu lupaus niille, jotka ovat lehden tilanneet, että lehti toimitetaan A.J.O.I.S.S.A. (siksi siitä maksetaan), niin silloin sen on oltava ajoissa. Mitä se kertoo arvostuksesta lehden tilaajia kohtaan, ettei lehti koskaan ilmesty ajoissa " maksaville asiakkaille" , vaan sitä joudutaan aina odottelemaan?

Henk.koht. minua ei rassaa se, että joku ehtii lukea ennen minua jutut vauva-lehdestä. Monesti on käynyt niin, etten ole lehden tultuakaan ehtinyt sitä vielä saman päivän aikana avata. Kyse onkin periaatteesta, että kuluttajan tulisi saada rahoilleen ne vastineet, mitä on luvattu!

Vierailija
69/77 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti on Vauva-lehti tullut myöhässä minullekin niinä 5v. aikana mitä olen tilannut, riippumatta siitä missä päin Suomea olen asunut. Nyt ulkomailla asuessa on kuitenkin ollut kiva huomata että monesti lehti on perillä joko samana tai seuraavana päivänä kuin se ilmestyy! Eli jostain syystä ulkomaille lehdet lähetetään aiemmin. Tosin onhan tuo lisämaksukin sitä luokkaa että parempi lehtien on tullakin ajallaan. Saa nähdä sitten kun taas Suomeen muutan takaisin että kauanko sitä lehteä saa taas odotella...

Mullekin tuo on periaatekysymys. Eli koska maksan lehdestä etukäteen niin olisi se kiva saada lehti luettavaksi samaan aikaan kuin se löytyy kaupan hyllyltä. Samahan tässä on kohta tilaaminen lopettaa jos kaupasta lehden saa nopeammin. Munkin mielestä tilaajien kuuluis saada lehti käsiinsä vaikka jo ennen lehtien kauppaan ilmestymistä.

Vierailija
70/77 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli usein on myöhässä postinro 00960

Vierailija
71/77 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jopa päivää aiemmin. Mutta nyt 2 viimeistä numeroa tullu 2 pvää myöhässä.

Postinum. 93600

Vierailija
72/77 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

postinumero on 34800

Vierailija
73/77 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden puolella on tainnu kaikki lehet tulla pari päivää ilmestymisen jälkeen, uusin tuli perjantaina 4.5.

Postinumero on 94830.

Vierailija
74/77 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOM!

Itellan (Suomen Posti) jakeluhäiriön vuoksi Vauva-lehtien postitus myöhässä. Itella pyrkii jakamaan kaikki lehdet ennen viikonloppua. Pahoittelemme lehden viivästymistä.

Vierailija
75/77 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Han_:

miten on eri asia, jos lehti on myöhässä viikon tai kaksi, kuin jos se on myöhässä pari päivää? Kysymys on periaatteesta, ei siitä, KUINKA PALJON lehti on myöhässä. Jos on annettu lupaus niille, jotka ovat lehden tilanneet, että lehti toimitetaan A.J.O.I.S.S.A. (siksi siitä maksetaan), niin silloin sen on oltava ajoissa. Mitä se kertoo arvostuksesta lehden tilaajia kohtaan, ettei lehti koskaan ilmesty ajoissa " maksaville asiakkaille" , vaan sitä joudutaan aina odottelemaan?

No jotenkin ajattelen ettei parilla päivällä ole merkitystä siihen nähden että ovatko irtonumeron ostajat jo ehtineet lukea lehden, mutta jos oma lehti jatkuvasti tulisi vasta 1-2 viikkoa myöhemmin kuin kavereiden niin se saattaisi ruveta rassaamaan. Jäisi hiekkalaatikon laidalla ihan ulkopuoliseksi! ;D

Minullekin käy usein niin etten ehdi sitä lukemaan useaan päivään, joten itseäni ei haittaa pätkääkään vaikka se tuleekin vasta kun kyseinen ilmestymiskuukausi on jo alkanut.

Mutta joo, eihän tämä maailman suurin ongelma ole. ;)

Vierailija
76/77 |
07.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kaikki lehdet tule ensin kauppoihin ja sitten vasta tilaajille? mulla on aina ollut tällainen mielikuva.

eka mua nauratti sikana tää ketju, mutta sitten muistelin, miten mun äidille tuli anna-lehti kun asuin kotona. se tuli tiistaisin (ja epäilemättä tulee edelleen), ja olisin saaanut hepulin, jos en olis päässyt tekemään ristikkoa aina tiistaina kotiin tullessa! aloinkin sympata teitä.

amayta

Vierailija
77/77 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lehdet tulee ensin tilaajille, sitten vasta kauppohin. Näin esim. Kotivinkki kokemukseni mukaan.

Useimmiten niiden pitäisi ilmestyä postilaatikkoon ja kauppoihin yhtäaikaa.

Ja en minäkään usein ehdi lukea lehtiä heti niiden ilmestyttyä, mutta kun lehdelle annetaan tietty ilmestymispäivä, pitäisi siitä mielestäni pitää kiinni.