Tuleeko teille Vauva-lehti aina myöhässä?
Nyt kun vauhtiin päästiin niin valitetaan sitten kunnolla :)
Meille tulee Vauva-lehti AINA pari päivää myöhässä. Sanoma Magazines on sitä mieltä, että hitaus johtuu Postin jakelusta, mutta ilmeisesti en ole ainoa. Harmittaa, kun marketeissa lehti on aina ennen omaa postiluukkua :(
Onko kohtalotovereita?
Jos meitä löytyy edes pari, niin laitan viestiketjun Sanoma Magazinelle eli laitapa postinumero/paikkakunta viestiisi!
Postinumeroon 70600 lehti tulee aina myöhässä.
Kiitti
Kommentit (77)
Ja raivostuttaa ku aina on ensin kaupoissa ku tilattuna!!!
Postinro 32700
myöhässä tulee. taaskaan ei ole vielä tullut vaik ke piti tulla. saa nähdä tuleeko huomenna...
05800 on postinumero
aina Vauva-lehti myöhässä. Ja muut lehdet tulee ajallaan!
Postinumero 20400.
Olen sekä Vauvan että Perhe-lehden tilaaja ja molemmat tulevat myöhässä! Postinumero on 37550.
postinumeroni olis 35500
Saas nähdä josko nyt viikonlopuksi sais luettavaa... Kyllä vähän tympii.
Tosiaan Aku Ankka tulee samasta puljusta ja se on AINA ajoissa! Yhteen aikaan se tuli meille jopa jo tiistaina, nykysin keskiviikkona, niinkuin kuuluukin.
En millään voi uskoa et vika on postissa, kun kerta näinkin usealle se tulee myöhässä! Ihme juttu..
posti nro 04430
eikä lehteä ole vielä kuulunut!
...on tähän saakka kaikki tullut ajoissa eli ihan samana päivänä, kun tänne nettisivuillekin vaihtuu tuo kannen kuva, mutta nyt ei ole lehteä vieläkään näkynyt!!! Olen sitä jo sormet kuumina odotellut...
Eli myöhässä on ja monta päivää! Postinumero 01650.
Ja höpöhöpöä kaikki " suoraan kotiin kannettuna" -puheet. Tässä ajassa olisin jo hakenut sen itse mistä tahansa moneen kertaan. Toista kertaa asian huomaan. Hämeenlinna, 13130.
Nyt menee jo hermot täysin - lehti ei siis tullut vielä tänäänkään!
Postinumero 00810
eikä ole eka kerta kun näen lehden kaupan hyllyllä ennen kuin se meille asti ehtii.. kiukuttaa..
postinumero 23100
postinumero 33900...ärsyttävää, aina se on ollut myöhässä, muttei näin paljon milloinkaan...
Lehti on luvattu tilaajille viikonloppuun mennessä mutta eipä tullut ainakaan mulle. Ärsyttää!!! Postinro 33960
mutta kun ei vieläkään näy, niin tänne vaan!
postinro 37600
eikä ensimmäinen kerta =(
postinumero 60560
Saanko kysyä, miksi teitä harmittaa niin paljon että saatte lukea kotiin kannetun lehden pari päivää myöhemmin kuin irtonumeron ostajat?
En ole edes ajatellut että lehti on " myöhässä" jos kyseisen kuukauden nro tulee 1.-5. päivä... Eri asia tietysti jos lehteä ei ala näkymään viikkoon tai jopa kahteen.
Tänne lehti tuli tänään 4.5, postinro on 02150.
Vihdoinkin! Ja siis postinumero 20400.
Melonimamma:
Saanko kysyä, miksi teitä harmittaa niin paljon että saatte lukea kotiin kannetun lehden pari päivää myöhemmin kuin irtonumeron ostajat?En ole edes ajatellut että lehti on " myöhässä" jos kyseisen kuukauden nro tulee 1.-5. päivä... Eri asia tietysti jos lehteä ei ala näkymään viikkoon tai jopa kahteen.
Tänne lehti tuli tänään 4.5, postinro on 02150.
Samaa olen tosiaan pohtinut tätä ketjua lukiessani, että mikä siinä on pointti, että lehden pitäisi tulla samana päivänä kotiin kuin kaupan hyllyille? Huolettaako teitä, että joku irtonumeron ostaja ehtii kertoa teille jutut, joita lehdessä oli? =) En millään pahalla mutta ihmettelen tätä ketjua!
... mutta, kun kaikki muut lehdet tulevat aina ajallaan ja tilaajille on luvattu, että lehden saa silloin postiluukusta kun se ilmestyy. Lisäksi itse sain asiakaspalvelusta tiedon, että lehden jatkuva viivästyminen johtuu postin jakelusta minun alueellani eli muilla ei näitä " ongelmia" ole.
Eli kyse on lähinnä periaatteesta, jos jotain luvataan niin se myös pyritään pitämään.
Yritän muotoilla tätä nyt mahdollisimman ei-tiukkapipoisesti. En oikeesti ole näin niuho ;)
Keskustellaanhan asiasta sitten silleen hyvällä hengellä, jookoskookos... :)
Jos juttelua siis vielä syntyy.
Mutta kiva tietää, että en siis ole ainoa lehden joka kerta myöhässä saava!
Se on ystävät hyvät taas viikonloppu! Nautitaanpa taas siitä :)
HUOM!
Itellan (Suomen Posti) jakeluhäiriön vuoksi Vauva-lehtien postitus myöhässä. Itella pyrkii jakamaan kaikki lehdet ennen viikonloppua. Pahoittelemme lehden viivästymistä.
Ja tosiaan, postinro 05830, aina myöhässä lehti. Lehti on ollut AINA vähintään päivän kaupan hyllyssä sekä tässä etusivulla. Eikä tullut kyllä tänäänkään lehteä, joten menee ensi viikolle >: /
ja postinumero on 53850.
Ei ole vielä kertaakaan parin vuoden aikana tullut lehden ilmestymispäivänä.