Onpa ihanaa taas olla hoikka, kun on
pieni pylly, kunnon vyötärö ja hoikat sääret. Eipä mulla muuta.
Kommentit (6)
OLI ihanaa olla hoikka, ennenkuin raskauduin. 10kg liikaa elopainoa, vauva 3kk. ei oo lähtenyt mitään muuta kun se mikä jäi synnärille. prkl.
On se kivaa, kun on kunnossa.
T: yksi joka ei ole, mutta silti ihan onnellinen
Mulla on vauva 5kk ja sama vika, kymppi kilo vielä jäljellä tosin pari kiloa tuli vielä lisää tuossa kesän aikana siihen mihin se tippu synnärin jälkeen. Huoh!
No jospa se lähtis tippuu ku vauva syö kiinteitä enemmän, mua ei oo yhdenkään lapsen kohdalla imetys laihduttanu...
imettämällä lähtee kilot tosi hyvin! siis se eka kysyi että tuliko mulle paljon kiloja raskauden aikana, vastasin että melkeen 20kg, ja sit se sanoi tuosta imettämisen ihmeellisestä laihduttavasta vaikutuksesta. jännä juttu miten voi olla että siihen touhuun menee kuulemma 600kcal(!!!!!) päivässä, eikä tunnu missään.
ehkä se vain halusi kokeilla olenko miten orientoitunut, pystynkö keskustelemaan ja puhui lämpimikseen, tai sitten se ajatteli että se motivoisi mua imettämään.
Mullaki tuli melkeen 20kg painoa odotusaikaan. Kahdessa ekassa ei tullu ku vaan jotain 12kg ja ehkä 5kg jäi mitkä sit lähti joskus yks vuotis päivään mennessä. Kiva vaan ootella näiden kymmenen kilon "häviämistä" jos pitää vielä melkeen vuos näiden kans kitua...
Oon mäki kuullu, että imetys laihduttaa, aika monestaki paikasta, mutta mulla tosiaan jokaisessa imetyksessä on kilot kyllä pysyny suht sitkaasti siinä missä ne on. Nytki harrastan liikuntaan n. 5kertaa viikossa eikä paino putoa.
Kolmonen
Tahtosin takas saman kropan mitä oli ennen kolmatta raskautta, tällä hetkellä vielä kymmenen kiloa lähtöpainoon...