Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tämä juttu että Hollywoodissa on nyt yhtäkkiä kaikilla ihme kuoppaposket?

Vierailija
03.03.2026 |

Joku poskien rasvaimu vai mitä on tapahtunut?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohta 40v ja mullakin on posket lommolla.

Sitä sanotaan elämäksi. Vauva rasvat ovat kaikonneet ja nuoruuden tãydellisyys.. anteeksi, täyteläisyys on poissa.

Sama käy tisseihin. Pelkät ihopussit.

Ei puhuttu nyt SUN tästä tilanteesta, ei kä ole sama asia, eikä ketään kiinnosta.

Vierailija
22/29 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoreksia on jälleen muodissa, jotkut syyttää Ozembic -lääkettä tästä uudesta laihuustrendistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älytön trendi! Mun kasvoissa ikä näkyy juuri siksi, että kasvoista on hävinnyt täyteläisyys ja kuulostaa aivan järjettömällä hävittää se vapaaehtoisesti ja ennen aikojaan.

N44

Vierailija
24/29 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muistakaa keho rauha tyypit. on jokaisen oma valinta haluaako näyttää vahanukelta joka on sulanut auringossa.

mutta ei sitä tarvitse ääneen sanoa.

Ai nyt puolletaan kehorauhaa. Entä ne muut ei niin viehättävän ulkonäön omaavat henkilöt? Heistä ei ole välitetä?

Vierailija
25/29 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Podliöihskset muotia poistaa a'la Kelly Osborne.   Järkyttävää.

Ei ole välttämättä enää sama henkilö edes. 

Vierailija
26/29 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hullu trendi, koska toisaalta Hollywoodin naiset yrittää näyttää luonnottoman nuorilta, mutta sitten teettävät buccal fat removalia, joissa poskista imetään rasvat pois - ja rasvan lähteminen kasvoistahan on klassinen ikääntymisen merkki. Mutta kun nyt juuri on muotia olla "snatched", sellainen kulmikaskasvoinen ja voimakaspiirteinen, eikä pehmeän näköinen, niin sitten juostaan muodin perässä ja imetään pehmentävät rasvat pois. 

Vierailija
27/29 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen miten Wicked ja Ariana Grande fanit olivat viime vuonna huolissaan Arianan terveydestä, sillä Ariana on laihduttanut niin että kylkiluut ja kasvojen luut paistavat, mutta heitä käskettiin jättämään Ariana rauhaan ja heitä muistettiin että kaikki kuuluvat kehopositiivisuuden piiriin olipa sitten laiha, paksu, ali- tai ylipainoinen.

Vierailija
28/29 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä sanotaan elämäksi. Vauva rasvat ovat kaikonneet ja nuoruuden tãydellisyys.. anteeksi, täyteläisyys on poissa.

Mulla on tissit, kudosta ei ikä ole vielä vienyt (47), mutta posket lommolla, kaulakuoppa ja solisluiden yllä kunnon montut. Samoin kämmenselistä on rasva kadonnut, korostaa ryhmyniveliä. Millekään ozempiceille ei ole käyttöä. Lihavana näytän siltä, että alan laulaa oopperaa sarvikypärä päässä. Normaalipainossa ja hoikkana siltä, että tarvitsen kohta mökin suon laidalta ja yhdeksän kissaa.

Just. Kukaan ei tajunnut tosta mitään. Tee kuitenkin jotain tolle jojoilulle.

Vierailija
29/29 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tissit, kudosta ei ikä ole vielä vienyt (47), mutta posket lommolla, kaulakuoppa ja solisluiden yllä kunnon montut. Samoin kämmenselistä on rasva kadonnut, korostaa ryhmyniveliä. Millekään ozempiceille ei ole käyttöä. Lihavana näytän siltä, että alan laulaa oopperaa sarvikypärä päässä. Normaalipainossa ja hoikkana siltä, että tarvitsen kohta mökin suon laidalta ja yhdeksän kissaa.

Just. Kukaan ei tajunnut tosta mitään. Tee kuitenkin jotain tolle jojoilulle.

Mä en voi sille mitään ettet ymmärrä lukemaasi. Kiitos välittämisestä, hoitavat gastrogenterologi ja endokrinologi ovat jo tehneet. Koita vaikka harrastaa seksiä tai hoidattaa vaihdevuodet niin ei earvirse kiukutella.