Solukämpässä asumisen etiketti
Tyttöystäväni kämppis saapui vähän aikaa sitten kotiin miehen kanssa. Nyt sitten kuuluu selvästi että ne on "täydessä touhussa". Huomenna aamulla on sitten kiva keittää puuroa kun keittiön roskiksesta löytyy ne käytetyt kortsut. Onko tällainen ihan OK?
Kommentit (26)
Öisin ollaan hiljaa.
Eipä kyllä tullut koskaan mitään kortsuja keittiön roskikseen tungettua, huoneessa oli kyllä ihan oma roskis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy kateeksi. En muuttaisi ikinä mihinkään solukämppään.
T.yksinolon arvostaja numero 1.
Hankala asua muualla kun ei halua lainaa.
Muuttaa tyttöystävän kanssa yhteiseen vuokra-asuntoon niin ei tarvitse kämppistä eikä lainaa. Missä sinä nyt asut, kun ilmeisesti kyläilet tyttöystävän solukämpässä?
Huoh. Minulla on rintamamistalo. Tyttöystävä on täällä viikonloppuisin ja usein viikkoisin.
Huoh. Miksi tyttis ei muuta sinne isoon rintamamistaloon vaan sinä änget sinne soluun? Tyttiksen kämppistä ja poikaystävää luultavasti häiritsee sinun läsnäolosi ihan yhtä paljon kuin heidän sinua. Ero vaan on siinä, että tyttiksen kämppiksellä on vuokrasoppari sinne soluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No missä niiden pitäisi nussia?
Ei se ole vain se. Tietty olisi kohteliasta kertoa etukäteen että on tulossa vieraita niin tietää ainakin jemmata mahdolliset arvoesineet. Toiseksi pitäisi oppia olemaan hiljaa kun seinät on pahvia ja kolmanneksi käytetyt kortsut voisi heittää muuhun kuin keittiön roskikseen.
Mitä sinä ränkytät, kun itsekin olet vieras? Puhut tyttöystäväsi kämppiksestä, joka toi vieraan. Asut itse tyttöystäväsi siivellä maksamatta eli olet itse vieras pummi.
Vaikuttaako siltä että kämppiksellä ja sen poikkiksella on parempaa seksiä kuin teillä vai mistä kenkä puristaa? Onko kämppis tai poikkis paremman näköinen kuin tyttis? Vaikea uskoa että "heteromiestä" muiden panemiset muuten niin kauheasti vaivaa.
Miks ei olis ok?