Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilanteet joissa seksiä olisi ollut tarjolla. Mutta et käyttänyt paikkaa ja nyt kaduttaa.

Vierailija
03.03.2026 |

Olin nuorena seksuaalisesti tosi epäkypsä. Vähän heikko itsetunto ja kovat ulkonäkö paineet.  Miettinyt vielä vuosikymmenien jälkeenkin näitä omia mokailuja.  

Onko sinulla vastaavia?

18v ikää. Aivan hemmetin kaunis nainen kysyi baarista kotiin heittäessä et haluanko lähtee nukkumaan... no en tietenkään kun ilta oli vasta nuori ja mahdollisuus saada p......a pyöri mielessä.    2 viikkoa myöhemmin kertoi baarissa mulle että olen ensimmäinen mies ikinä kuka  torjunut hänet.. saumat meni.

18v ikää.  Liftarit 30-35v naiset x 2 kyseli saunomaan kun heitin heidät mökille.  No ei paljon kiinnostanut kun oli taas ilta nuori.  Pois lähtiessä molemmilla tonnin seteli ilme päällä.   Itse tajusin ehkä 2v myöhemmin että ne kommentit siitä et miehet tulee vasta maanantaina mökille. Tarkoitti jotain muuta..

19v. Uus työpaikka.  33v yh milf opastajana.  Tosi kiva täti ja juttu luisti todella hyvin.  Vähän kyl ihmetytti tää jatkuva koskettelu mitä hän teki.  Ehkä hän oli vaan vähän kömpelö. Kun saattoi esim vahingossa hipaista housun etumusta.. Olisko ollut lääkitys väärä. Kun tämä loppui jossain 4kk kohdilla ja sen jälkeen koskettelu loppui. Samaanaikaan kyl tämä uusi lääke aiheutti sen että hänen leikkisyys ja mukavuus hävisi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ollut hetkiä kun olen enempi harmitellut kuin katunut. - Ja minä onneton kun kuvittelin vain olevani fiksu ja tahdikas ja toista kunnioittava ja arvostava. En se mulkvisti,joka kuvittelee voivansa saada vielä edes muutanan tapaamisen jälkeen saati, että 'heti" /24 tunnin aikana ensikohtaamisesta...... 

Vierailija
2/10 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn joskus baarissa ex tempore yksin, vaikka oon naimisissa. Mieheni on rakas, mutta tietyllä tapaa etäinen, ja kaipaan välillä muiden miesten huomiota, mutten seksiä. Sitä olisin kyllä saanut monta kertaa, mutta en ole pettäjätyyppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan voisin kirjoittaa aiheesta, paitsi sillä erotuksella, että en kadu mitään mitä on tullut tehtyä tai mitä jättänyt tekemättä.

Tj50

Vierailija
4/10 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen keski-ikäinen setämies ja abiristeilyllä jonne sattumalta eksyin yksi 18-v abimuija piiritti mua. Kai joku vedonlyönti mutta ... Välillä miettii olisiko pitänyt

Vierailija
5/10 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjolla olisi kyllä ollu monesti, mutta minulla ei ole sellaisia rahasummia käytössä.

Ei siis kaduta.

Vierailija
6/10 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita. Yks oli nuorena kollina rivarinaapurin äiti henkilö. Heitti ronskia läppää kun ei muita ollut läsnä ja otteli aurinkoa stringeissä vaikka tiesi että näen.

Vierailija
7/10 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niinkään haikaile seksikokemusten perään, mutta pari tyyppiä mietityttää menneisyydessä edelleen, olivat kiinnostuneita, mutta minä liian ujo ja arka siihen aikaan.

Vierailija
8/10 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En niinkään haikaile seksikokemusten perään, mutta pari tyyppiä mietityttää menneisyydessä edelleen, olivat kiinnostuneita, mutta minä liian ujo ja arka siihen aikaan.

Näitä itsellänikin on muutama. 

Vierailija
9/10 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn joskus baarissa ex tempore yksin, vaikka oon naimisissa. Mieheni on rakas, mutta tietyllä tapaa etäinen, ja kaipaan välillä muiden miesten huomiota, mutten seksiä. Sitä olisin kyllä saanut monta kertaa, mutta en ole pettäjätyyppiä.

Mutta siis kaduttaa? Vai kuinka tämä liittyi aloitukseen?

Vierailija
10/10 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut tilanteita, jotka olisin jättänyt käyttämättä.

N38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän