Miksi miehet eivät puhu minulle vaimoistaan ja flirttailevat? En voi käsittää.
Tämä ilmiö tulee vastaan minulle kerta toisensa jälkeen. Työpaikoilla, harrastuksissa jne. Miehet ovat ystävällisiä, alkavat ohi mennen koskettamaan mahdollisesti vähän, flirttailevat, huomioivat, ovat hauskoja. Eivät puhu minulle vaimostaan ainakaan enää tutustumisen jälkeen vaan tulevat koko ajan enemmän tuttavallisemmiksi. Olen tosi mukava tottakai niin kuin kaikille mutta sitten minä kuulen muualta, että Hei sillä on vaimo ja minä mietin, että okei. No, ehkä nämä miehet sitten vaan kokeilevat omaa viehätysvoimaansa vain tai mitä lie?
Kommentit (6)
No ei miehet mullekaan vaimoistaan puhu. Aika outoa ja keinotekoista olisi ujuttaa puoliso johonkin työkeskusteluun kesken kaiken.
Minä en heitä iske, en koske, en varsinaisesti flirttaile mutta saatan kyllä nauraa hauskoille vitseille ja heittää itsekin mukana. Olen hymyileväinen ja ystävällinen. Sitten tulee kaikenlaisia oheisilmiöitä ja muut naiset tulevat minulle ihmettelemään mitä minä teen? Enhän minä mitään tee. Ap
Vierailija kirjoitti:
No ei miehet mullekaan vaimoistaan puhu. Aika outoa ja keinotekoista olisi ujuttaa puoliso johonkin työkeskusteluun kesken kaiken.
Puhunkin heistä jotka flirttailevat ja koskevat tilaisuuden tullen vähän. Ap
Itse kuulin vuosia sitten, että itsestäni olisi vaikka mitä valheita ja juoruja ja yksi oli joku sen tapainen että olisin ollut kaikkien miesten perään ja olisin luullut, että kaikkien mielestä olen upea tai jotain sellaista. No ei tuollaiset lapselliset huhut haittaa, naurattaa vaan monet lun monet on niin tyhmiä että eivät osaa erottaa mitä on mustamaalaus ja mahdolliset valheet. Mitään perusteita tuollaisille huhuille ei ollut.
Mutta. huomasin kyllä, että ehkä huhuja oikeasti oli koska ihmeellisesti hirveän usein joku random tyyppi alkoi kertomaan jotain vaimostaan tyyliin: Meidän Elli sitä ja tätä.
Onhan se normaalia puhua myös perheenjäsenistä mutta joissain tilanteissa se on ehkä töksähtelevää kuten esim. jos huoltomies, joka ei tuttu tokaisee yhtäkkiä, että miten Ellin kanssa menee tai mitä Elli aina tekee.
Tekis mieli kysyä: Ai kuka Elli, joku hamsteri vai?
Ei tuollaiset huhut sitten haittaa oikeasti kun myöhemmin tajusin, että on vuodikymmeniä ollut liikkeellä törkeitä valheita ja perheemme kaikkia asioita on sabotoitu törkein valhein ja rikoksin.
Huoripukkeja.
Pahoitteluni.