Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita joita et kovin mielelläsi julista ääneen

Vierailija
03.03.2026 |

Sain aikoinaan reaalista Improbaturin kun menin korottaa sitä Approbaturista. Sain amk lopputyöstä arvosanan 1.

No nyt oon yliopistossa.

Saa kertoa muitakin juttuja mitä ei ehkä ekana kehtaa kellee mainita :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitin aikoinaan sekä keväällä, että syksyllä ruotsista improbaturin. Sain kuitenkin kompensaatiolla lakin, joten ei tuo minua ole koskaan hävettänyt. Etenkin kun pärjäsin sitten opinnoissa tyydyttävästi, työelämässä hyvin ja talousasioissa suorastaan loistavasti.

Enemmän minua hävettää vieläkin jotkut teini-iän kännipuheet ja -teot, vaikka niistä on aikaa jo vuosikymmeniä.

Vierailija
2/5 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun diplomityötä on käytetty myöhemmille opiskelijoille esimerkkinä. Huonona esimerkkinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäkin kirjoitin reaalista appron. Olen yliopistossa. En vain pääse pois :). Onneksi edes kandin tutkinto tehty. 

Vierailija
4/5 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikastuin aseteollisuuteen sijoittamalla

Esitän tästä huolimatta rutiköyhää aina kun exä kinuaa elareita enkö koe tunnontuskia. Miksi minun pitäisi maksaa hänen eroiluharrastukset?

Muutuin kusipääksi narsistiksi eron jälkeen kun huomasin millaisia naiset deitti markkinoilla pääsääntöisesti ovat.

Olen maksanut seksistä naiselle (tosin sinkkuaikoina)

Kadun uutta avioliittoani naisen tyhjätaskuisuuden ja yllättävän vakavan sairauden takia

Ok, riittää löpinä, on kiire rikastumaan Iranin sodalla :D

Vierailija
5/5 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kirjoitin ruotsista lukematta C. Olisi varmaan tullut M tai E jos olisin lukenut (keskipitkä)

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä