Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverini (nainen) saunoo yhdessä 25-vuotiaan poikansa kanssa

Vierailija
03.03.2026 |

En tiedä olenko jotenkin rajoittunut, mutta pidän outona. Meillä lapset eivät enää halunneet tulla perhesaunaan tultuaan teini-ikään. Tarkoitan siis että tyttö isän ja poika äidin seurassa.

Miten teillä muilla?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on useampi poika, iältään 20v molemmin puolin. Lopetin saunomisen heidän kanssaan kun tulivat murrosikään, kun ajattelin että ei ole heistä kiva. Nyt ihmettelivät mm jouluna, miksi en enää sauno heidän kanssaan. Niin oon nyt sit taas käynyt saunassa samaan aikaan kuin he. N55 

Pojat tykkää olla lähellä äidin meijereitä, loppuun saakka. Kokevat alitajuisesti hylkäämisenä jos mamma ei enää sauna heidän kanssaan.

Vierailija
22/29 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan olleeni juuri varhaisteiniyteeni astunut 13-vuotias, kun totesin äidilleni, että käyn jatkossa yksin (taloyhtiön ja mökin) saunassa. Sitä ennen kävimme perheenä.

En osaa varmaksi sanoa liittyykö poikkeuksellisen voimakas yksityisyyden kaipuu Asperger-piirteisiin. Totuus on, että en koe kehohäpeää, olen tikissä; mutta en siltikään kokisi luontevaksi saunoa mökillä puolituttujen kanssa muutoin kuin pyyhe ympärillä. Ajatuskin vieraiden meisseleistä ja hävyistä in my face on vastenmielinen. 

Lapsena kävin ala-asteella usein uimahallissa koulun jälkeen. Yksin tai muutaman tytön porukassa > pyörän selkään ja altaaseen. Siellä sitten suihkuteltiin ja saunottiin Eevan asussa.. Muistan jo tuolloin saaneeni reality checkin kaiken kokoisten ja -ikäisten naisten kehoihin nähdessäni satamäärin alastomia saunojia. Totta puhuen koin paikoitellen kiusaantuvani valtavien hehtoutareiden meressä, jos tuntematon istuutui hieman liian likelle lauteilla.

E

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Olen minäkin aikuisena saunonut monet kerrat isäni kanssa. N35

Vierailija
24/29 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia. Olen minäkin aikuisena saunonut monet kerrat isäni kanssa. N35

Bojoing

T. Isin kikkeli

Vierailija
25/29 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai sitten ymmärsit väärin. Yksinkertaiset ymmärtää aina väärin. 

Vierailija
26/29 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mitä kommentointia täällä taas. Ällöttävää. Ei siis yhdessä saunominen vaan se että jotkut miehet  seKsuAlisoi tätäkin asiaa ihan olan takaa.  Kertoo enemmän omista fetisseistään mutta iljettävää silti

Vierailija
27/29 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako se sitä että he panevat siellä?

Vierailija
28/29 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän hyvin outona jos aikuinen mies saunoo äitinsä kanssa. 

Itselleni ei teini-iän jälkeen olisi tullut kuuloonkaan saunoa äitini kanssa eikä tule edelleenkään vaikka ikää on kohta puoli vuosisataa. Mielestäni kyseessä on jonkun asteinen läheisriippuvuus. Sitä varten perheeseen tarvitaan vahva isä että se "pelastaa" pojan äidiltään ja vie tämän miesten maailmaan. 

Ilmeisesti suomalainen kulttuuri ei ole sinulle kovin tuttua. 

Vierailija
29/29 |
03.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n suvussa insesti on vahvana?

Eikö tämä ole hieman ristiriitaista; haukutaan pervoksi ja kysellään insestiltä henkilöiltä, jotka EIVÄT harrasta hikistä alastomuutta lähisukulaistensa kanssa vaan pitävät sitä epämiellyttävänä. Outo suomalainen tunnuspiirre, joka nimenomaan saa toisenlaiseen kulttuuriin kasvaneen epäilemään sitä insestiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan