Työkaverini (nainen) saunoo yhdessä 25-vuotiaan poikansa kanssa
En tiedä olenko jotenkin rajoittunut, mutta pidän outona. Meillä lapset eivät enää halunneet tulla perhesaunaan tultuaan teini-ikään. Tarkoitan siis että tyttö isän ja poika äidin seurassa.
Miten teillä muilla?
Kommentit (29)
Mitä hemmetin merkitystä sillä on sulle? Oikeasti? Siinähän saunoo. Minäkin voisin saunoa aikuisen poikani kanssa. Mikä helkutin juttu tämä on, että suomalaisten on niin vaikea hyväksyä sitä että ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ja rajoja?
Itse en sauno, mutta en pidä sitä erityisen outona. Vai seksualisoitko sinä omia lapsiasi tai vanhempiasi?
Minäkin olen saunonut aikuisen poikani kanssa. Teini-ikäisenä hän ei halunnut ja se oli ihan ok.
Meillä on ollut välillä saunassamme neljä sukupolvea samaan aikaan. Iso hyvä puusauna.
Vierailija kirjoitti:
Ne nai. Läiske vain kuuluu kun poika laittaa varttunutta karvapillua takaapäin, isot lollot heiluu ja ähinä käy :)
Onko tuo sun fetissi?
Ei aavistustakaan kenen kanssa työkaverini saunoo. Outoja työpaikan keskustelunaiheita.
Vierailija kirjoitti:
Ei aavistustakaan kenen kanssa työkaverini saunoo. Outoja työpaikan keskustelunaiheita.
Joku syyhän siihen on, miksi työkaveri on halunnut kertoa, vihjata :)
Olet jotenkin rajoittunut.
Enkä siis tarkoita, että ei-rajoittuneiden pitäisi saunoa aikuisten lastensa kanssa, vaan että ei-rajoittuneessa elämänpiirissä elänyt ihminen tietäisi, että tämä on ihan normaalia ja yleistä. On myös ihan normaalia ja yleistä saunoa esim. sukulaisten tai ystävien kanssa. On myös ihan normaalia ja yleistä olla tekemättä mitään näistä.
Ei kiinnosta hevon vittuakaan mitä työkaverit tekee vapaa-ajalla.
Meillä on aina perheen kesken ollut sekasaunat, varsinkin mökillä kesällä. En pidä mitenkään outona.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on aina perheen kesken ollut sekasaunat, varsinkin mökillä kesällä. En pidä mitenkään outona.
Esitteletkö hikisiä roikku-utareitasi siellä suvun miehille?
Minä pidän hyvin outona jos aikuinen mies saunoo äitinsä kanssa.
Itselleni ei teini-iän jälkeen olisi tullut kuuloonkaan saunoa äitini kanssa eikä tule edelleenkään vaikka ikää on kohta puoli vuosisataa. Mielestäni kyseessä on jonkun asteinen läheisriippuvuus. Sitä varten perheeseen tarvitaan vahva isä että se "pelastaa" pojan äidiltään ja vie tämän miesten maailmaan.
joo ei käy, luonnotonta vääjäämättäkin nähdä toisen sukuelimet siinä .sivistyksessä on pelisäännöt ja silä hyvä-
äidin hävyn näkeminen --miehillä lämpökin aiheuttaa erection. kas kun ei samaan ammeeseen.
Mulla on useampi poika, iältään 20v molemmin puolin. Lopetin saunomisen heidän kanssaan kun tulivat murrosikään, kun ajattelin että ei ole heistä kiva. Nyt ihmettelivät mm jouluna, miksi en enää sauno heidän kanssaan. Niin oon nyt sit taas käynyt saunassa samaan aikaan kuin he. N55
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän hyvin outona jos aikuinen mies saunoo äitinsä kanssa.
Itselleni ei teini-iän jälkeen olisi tullut kuuloonkaan saunoa äitini kanssa eikä tule edelleenkään vaikka ikää on kohta puoli vuosisataa. Mielestäni kyseessä on jonkun asteinen läheisriippuvuus. Sitä varten perheeseen tarvitaan vahva isä että se "pelastaa" pojan äidiltään ja vie tämän miesten maailmaan.
Pojallani ei ole saunaa. Saunomme välillä yhdessä minun luonani tai mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitteletkö hikisiä roikku-utareitasi siellä suvun miehille?
ja sisimmät roikkuu ulkona, vääjäämättä näkee. luonnotonta olla alsti sivistysvaltiossa vieri vieressä. toiste sukuelimet niin yksityistä aluetta. miehilläkin lämpö voi aiheuttaa erection- siinä kylki kyljessä hikoillaan. rinnatkin luokitellaan jossain määrin ergeeniseksialueeksi- .
myös toisen peseytymisen näkeminen- sukuelinpuhdistus jalat auki- perhe suku näkee-... kukaan normaali ei voi sanoa, että ok.
moni vaimo ja mieskin saunovat itsekseen ja erityisesti pesut-omaa yksityisyyttä, omaa rauhaakin.
Itse seurustelin nuorena miehen kanssa, jonka äiti oli ollut yh ja he saunoivat vielä aikuisinakin yhdessä. Vaikutti heillä ihan luontevalta ja olin itsekin heidän kanssaan saunassa.
Oma aviomieheni ei kyllä ole saunonut äitinsä kanssa lapsuuden jälkeen ja itse en edes muista mielikuvia isästäni alasti. Omat lapseni (7v ja 4v tytöt) saunovat mielellään isänsä kanssa, mutta asia voi muuttua teini-ikään mennessä.
Miksi ei saunoisi? Ap on ihme perverssi.