Nyt tuli asiantuntijoillekin jo kiire kertoa että Dubai ei ole hyvä paikka lomailla
https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/dab8ebd2-4139-445c-a1e6-4ba8aaa4a…
Näin ne muuttuu ajat ja äänenpainot 😋
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietää, että se on ihmisoikeuksia rikkova kohde.
Jos sinne menee, ei välitä ihmisoikeuksista, ja haluaa, että joku orja palvelee selkä kumarassa.
Espanjassa tai Thaimaassa sama meininki. Miksi et hauku siellä matkaavia? Kuulutko itse siihen ryhmään joka matkustaa noissa maissa välittämättä esim.lasten oikeuksista?
Espanjassa? LOL
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä ymmärrän miksi sinne matkustetaan. Ei tavallinen turisti jaksa miettiä etiikkaa ja valintojen merkitystä kun lähtee lomalle.
Dubaihin lähdetään koska se on kohtuu lähellä ja siellä on lämmin tähän aikaan vuodesta. Itse voisin nimenomaan mennä noiden syiden vuoksi sinne. Kertoo tuo asiantuntijan kommentti kuinka eriytynyt on ajatusmaailmaltaan tavallisiin ihmisiin verrattuna...
Minua ihan tavallisena ihmisenä kiinnostaa eettiset ja ympäristöystävälliset valinnat. On perin selkärangaton ajatus, että kestämättömän ja epäeettisen matkailun ongelmakohtia voi katsoa läpi sormien silloin kun se sattuu sopimaan omaan agendaan.
Mutta monilla onkin tämä, että ei välitetä muista ja ympäristöstä kun itsekkäästi ajatellaan vain minäminäminä.