Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tilisi saldo?

Vierailija
03.05.2007 |

Just maksoin laskut ja tilille jäi 335,15e. Sillä sitten loppukuu, huh-heijaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en, joka on uskaltanut (osannut ja hyvää tuuriakin!) sijoittaa rahansa oikein ja saanut tietyissä osake- ja asuntokaupoissa huomattavaa voittoa + pientä alkupääomaa vanhemmilta, mutta se ei ole oleellista, vaan oikeaan aikaan tehdyt kaupat.

Vierailija
22/28 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella, jota käytän aktiivisemmin on noin 1500 euroa. Toisella, joka on ns. pahan päivän varalta, on noin 3500 euroa. Ja se paha päivä on tulossa, eli olen säästänyt sitä varten. Eroaminen on pirun kallista...

Mulla on joku mummosyndrooma, mutta en osaa olla tyytyväinen, jos tilillä ei ole vähintään tonnia rahaa ja lompakossa ainakin 20 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko kädestä suuhun elää suuriosa kirjoittajista. kuinka uskallatte? eikö kannattaisi yrittää kerätä edes pientä puskuria pahan päivän varalle? meillä käyttötilillä n. 5000-6000¿ ja kasvutilillä n. 80000¿, josta tosin reilu 70000¿ menee juuri asuntoon.

Vierailija
24/28 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on rikkaita, mutta myös meitä köyhiä. Kaikilla ei yksinkertaisesti ole varaa säästää, isoja yllättäviä menoja on ollut meilläkin nyt, autoremppaa ym. Mutta selviämme. Hatunnosto opintuilla eläville!

Ap

Vierailija
25/28 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästötilillä on noin tonni.

Vierailija
26/28 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä siinä nyt sitte kerätä jotain " puskuria" ... No minä yritän säästää 20¿ joka kuukausi, mutta yleensä viimeistään parin sadan kohdalla nekin rahat on pakko käyttää.

Meillä noin parin sentin pino laskuja, kiireellisimpiä yritän aina maksaa... kaikista ei edes toivoa päästä eroon moneen kuukauteen. Muutama tonni ulosotossa... perinnässä jonkin verran... Ei ole kivaa ei.

Nyt mulla tileillä 19¿ ja 9¿.

Vierailija
27/28 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsilisät tulee sinne seuraavaksi. Juuri tänään tuli äitiysraha ja maksoin laskut pois. Tuo jäi siis jäljelle.

Vierailija
28/28 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa yhteensä tileillä varmaan n. 350e. Minusta ihan hyvin laskujen jälkeen! Välillä on melkein rikas fiilis kun on sitä tullut kituutettua vähemmälläkin..

Olen nyt hoitovapaalla ja todennäköisesti opiskelut jatkuvat vielä monia vuosia..