HS: Iskut voisivat pahimmillaan jopa pysäyttää Suomen juuri alkaneen talouskasvun
Heh, kuka edes on huomannut jotain talouskasvua 🥲
Kommentit (48)
Helsingin
Sekopäät
HS = horse Shit
Petskulle ja Häkkäselle tulee uusi työkalu valehteluunsa: Iranin konfliktin eskalointi johti Suomen talouskasvun heikkenemiseen - laskennallisesti. Täytyy antaa lisää veroaleja pääomapiireille dynaamisten vaikutusten buustaamiseksi.
Mikä talouskasvu? Kuka sen on laskenut?
Demarit ottaa ruorin, kuten laman jälkeen. Vakauttaa sen. Jonka jälkeen keskusta söheltää. Ja lopulta Kokoomus tuhoaa jälleen kaiken.
Kansalaisten talouskasvu sitten ensin sähkön ja sitten bensan hinnassa.
puljut menee konkkaan yksi toisensa jälkeen ja puhutaan jostain talouskasvusta. Anna mun nauraa.
Vierailija kirjoitti:
puljut menee konkkaan yksi toisensa jälkeen ja puhutaan jostain talouskasvusta. Anna mun nauraa.
Johtaahan Suomi nyt jo Eu:n työttömyystilastoa 🎉🥳
Pysåyttää minkä? Talouskasvun LOL
Hulluja nuo epsteinilaiset LOL
Joudummekin leikkaamaan 100 % Suomen budjetista
T.OrpoRiikka
Vierailija kirjoitti:
Mikä talouskasvu? Kuka sen on laskenut?
Demarit ottaa ruorin, kuten laman jälkeen. Vakauttaa sen. Jonka jälkeen keskusta söheltää. Ja lopulta Kokoomus tuhoaa jälleen kaiken.
Räikkä pyörii vain yhteen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jee! Ollaan edes yhdessä asiassa parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi HS lietsoo pelkoa?
Se on varmaankin realistinen ajatus. Mutta koetetaan olla toiveikkaita.
Talouskasvun on pitänyt alkaa jo kohta 3 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Sais jo lopettaa ton sotimisen, alkaa oikeesti ärsyttää ku kaupassa hinnat nousee kokoaja ja tuotteet kaikki loppu. Nyt ei oo muniikaa enää lähikaupassa
Kananmunat ovat ravitsevaa ruokaa, jos ei ole varaa ostaa lihaa ja kalaa tai niiden korvikkeita.
Vierailija kirjoitti:
Talouskasvun on pitänyt alkaa jo kohta 3 vuotta
Näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun leikattuja tukianne ei ole palautettu, teidän mielestänne talouskasvua ei ole. Kyllä se meillä normaaleilla ihmisillä näkyy.
Niin että sinuun ei vaikuta hintojen nousu millään tavalla? No mutta sehän on hienoa. Tuilla elävät muuten kuluttavat kaiken mitä saavat ja elävät köyhästi muutenkin. Palkansaajiin se vaikuttaa kaikkein eniten.
Hah, minä olen työeläkkeellä.
Petterin lupaama talouden raketointi on ollut jo kaksi vuotta aivan kohta alkamassa ja nyt Trumpetti raketoi sen tohjoksi, voi kyyneleiden Tonava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loistavaa 🏆🥇🏆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah sitä talouskasvua saa odottaa vähintään hallituksen vaihtumiseen. Kokoomus sai vain uuden tekosyyn sodasta.
Joopa joo: kun hallitus vaihtuu on valtion jätti velatkin kansalle saatavia niinkö?
En sanonut että talous lähtee kasvuun seuraavan hallituksen aikana. Se on vain aikaisin ajankohta kun se voi tapahtua.
Älkää lukeko vasemmistolaisten kiihotusuutisia.
Hinnat nousevat 5-20% tämän myötä. Trump tulee kalliiksi koko maailmalle.