Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sisaret teillä mitään puhuttavaa puolisonne kanssa?

Vierailija
02.03.2026 |

Mulla ei ole ja olen sen takia usein vihainen. Puolisoni on hiljainen ja ärsyyntyy jos yritän jotain puhua sille. Tykkään keskusteluista ja huumorista mutta puolisoni on tosikko ja katselee telkusta Lateloita. Meitä ei oikein yhdistä mikään. Ennen meitä yhdisti yhteinen lapsi mutta nyt hänkin on jo aikuinen. Mulla on kissa ja koira mutta nekään ei yhdistä. Puolisoni ei ole oikein eläinrakaskaan. Ottaa kuitenkin joskuskissan syliin mutta mulle ei osoita mitään tunteita.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
2/23 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on paljonkin asiaa, joskus ollaan hiljaa, mutta se ei ahdista. Yleensä kysellään toisen työpäivästä, saatetaan puhua uutisista, usein lapsista ja heidän asiostaan. On meilläkin usein illalla telkku auki, ellei olla salilla tai kaupassa tms. Voi niitä ohjelmiakin kommentoida samalla, kun räplää kännykkää tai lukee kirjaa.

Meillä on jo yli 30 vuotta takana, yhteiseloa oli pitkään jo ennen lapsia ja nyt lasten jo lähtiessä kohta pois kotoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja mun rakas ei välitä minusta Ystävättäret tärkeämpiä. Niitä meillä piisaa. Minua ei edes huomata kun he kokoontuvat keskenään. Voi vtti tämä ei ole sukupuoli kysymys.

Vierailija
4/23 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä vtun sisaret?

Vierailija
5/23 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on nykyään niin vahvoja ettei  tarvi meitä kuin seksiin. Olisin halunut perustaa perheen mutta nainen ei vaan sinkkuus oli kiinnostavampaa.

Vierailija
6/23 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On

Meillä kans on. Paljon. Joskus vielä enemmän. Reilu 30v yhteiseloa

Vierailija
7/23 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisaret tarkoittaa sekä miehiä että naisia joissain uskonnollisissa piireissä. Mieskin voi olla Jumalan tai Jeesuksen morsian.

Vierailija
8/23 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikka kuinka paljon. Työjutuista, kun ollaan samalla alalla, toistemme harrastuksista, seksistä,  UMK:sta oikeastaan ihan mistä vaan!

Vierailija
9/23 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te jostain olette jutelleet ennen sitä lasta? Mikä muuttui?

Vierailija
10/23 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tahtoisin keskustella. Mies ei halua. Katsoo omia ohjelmiaan ja syö.Viikonloppuisin juo.

Aika tylyä on, mutta ei sentään lyö. Loukkaantuu olemattomasta ja sotkee keittiön, mutta ripustaa joskus pyykit narulle kun olen käynnistänyt koneen. Yhteistyötäkin siis on, mutta tahtoisin enemmän.

Hän syö paljon juustoa välipalaksi, myös karkit maistuvat, tarjoaa minullekin vihreän kuulan.

Ei puhu vapaaehtoisesti. 

Vierailija
11/23 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittelevat jatkuvasti mieheni käy tyydyttämässä heitä on minun lupa kunhan tyydyttää minutkin . vielä on jaksanut upea urhoni. tietenkin perintöä vastaan paperit vimpan päälle kunnossa. tyydyttää 3 sisarrusta. 

Vierailija
12/23 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä jaksan mäkättää jos on jotain tekemättä. Roskat viemättä, tiskikone tyhjentämättä tai jotain muuta. Aina löytyy sanottavaa.

Vierailija
13/23 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin.

Vierailija
14/23 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et lähde turha on valittaa.

Vierailija
15/23 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet yhdessä tuon miehen kanssa? Nyt on hyvä kymmenien vuosien jälkeen herätä siihen, ettei se mies ollutkaan puhelias ja aktiivinen. Vai mitä helvettiä?

Vierailija
16/23 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latelan venkulaa 🤮🤮🤮

Vierailija
17/23 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisaret tarkoittaa sekä miehiä että naisia joissain uskonnollisissa piireissä. Mieskin voi olla Jumalan tai Jeesuksen morsian.

Kiitos tästä selityksestä. Tuo termin käyttötapa ei olisi kyllä ilman tavalliselle ihmiselle auennut. Olen kuullut yhdestä uskonnosta, missä kutsuvat veljiksi ja sisariksi, mutta ainostaan kanssauskovia.

Vierailija
18/23 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies on hauska ja puhelias. Joskus mies märisee tyhjästä, jolloin sanon, että pitääkö sinulta käydä mittauttamassa testosteroniarvot. Meillä on ihan mukava olla yhdessä.

Vierailija
19/23 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhuu, mutta ei liikaa. Tämä hyvä.

Vierailija
20/23 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ollaan todettu, että ollaan myös parhaat ystävät, vaikka molemmilla on omiakin ystäviä. Kaikki on hauskempaa jos saadaan olla yhdessä. Vaikka ruokakaupassa käyminen tai lenkkeily tai remontointi. 

28 v. yhdessä eikä olla vielä kyllästytty eikä ole puheenaiheet loppuneet. Osittain tosin varmaan johtuu siitä, että mies on reissutöissä joten tuntuu että ei koskaan saada olla tarpeeksi yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan