Jotain suurta ja dramaattista tapahtuu vielä 2026!!!!!!!!!!
27.2.2026
Anne Hammondin saamia profeetallisia unia
Vuonna 2018, kun poikani oli pieni vauva, kuulin sisäisen äänen sanovan: Kun hän on kahdeksan, SE tapahtuu. SE oli jotain hyvin suurta ja vakavaa. Jälkiajatuksena (vähemmän selkeänä kuin ensimmäinen ajatus) tuli mieleeni, että SE vaikuttaa ainakin Yhdysvaltoihin, mutta luultavasti myös muihin maihin. Mieleeni tuli myös valtava maanjäristys Yhdysvalloissa, mahdollisesti länsirannikolla, mutta SE saattoi olla myös jokin muu vastaavan kokoluokan tapahtuma. Poikani täyttää kahdeksan vuotta muutaman päivän päästä, maaliskuun alussa 2026.
Olen nähnyt myös muutaman unen ydiniskuista Yhdysvaltoihin. Eräässä näistä unista oli aurinkoinen päivä, mutta hieman vielä viileyttä ilmassa. Tuntui loppukeväältä, tai alkukesältä. Iskujen jälkeen Saksa ja Ranska sanoivat, että heidän täytyy vastata näihin iskuihin.
Lisäksi olen nähnyt unen, jossa seisoin korkealla sillalla Uudessa-Seelannissa. Kaksi enkeliä seisoi kanssani sillalla ja toinen sanoi: Eräänä päivänä kaikki tämä räjähtää ilmaan. En ole varma, oliko siinä kyse koko Uudesta-Seelannista, vai ainoastaan laajasta alueesta.
Olen myös nähnyt pari unta valtavasta tsunamista Välimerellä. Aalto oli kerrostalon kokoinen. Minulle kerrottiin, että tsunamin vaikutukset tuntuisivat Espanjassa asti, mutta minusta vaikutti siltä, että isoimmat aallot olivat idempänä. Minulle kerrottiin myös, että tsunamin jälkeen vallankäyttö muuttuu.
Jouko Pihon kommentti:
Uskon, että ensimmäinen uni, että v. 2026 SE tapahtuu, on Jumalalta saatu sanoma. Olen itsekin kirjoittanut tästä, että vuonna 2026 tulee tapahtumaan hyvin merkittäviä asioita.
Mitä tulee ydiniskuihin Yhdysvaltoja vastaan, niin hyvin monet henkilöt ovat saaneet vastaavia sanomia, joiden mukaan monet USAn kaupungit tulevat tuhoutumaan, esim. New York kokonaan, kuten jo David Wilkerson kirjoitti v. 1973 ilmestyneessä Näky-kirjassaan.
En ota kantaa Uudessa-Seelannissa tapahtuvaan räjähdykseen, koska minulla ei ole siitä tietoa enkä ole nähnyt missään muidenkaan profetioita asiasta. Aika näyttää, onko myös tämä Annen uni profeetallinen.
Välimeren tsunamista on tullut muitakin sanomia, esim. Juha Norolampi kirjoitti siitä jo monia vuosia sitten. Uskon, että niin tulee tapahtumaan.
Kuvassa Anne Hammond.
Kommentit (5)
Kouvolassa ja Kuusankoskella ei myöskään näytä hyvältä
itse uskon kanssa ydinsotaan ja siihen että antikristus ja väärä profeetta ilmestyvät pian Jerusalemiin