Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ei usko enää rakkauteen?

Vierailija
27.05.2022 |

Ja tarkoitan tällä nyt sellaista syvää, elämän kumppani, valitsen sinut kaikista näistä ihmisistä, romanttista (ei seksuaalista), muut ihmiset ei käy edes mielessä - kaltaista rakkautta.

En puhu nyt mistään rakkaudesta lapsiin tai luontoon.

Onko tälläistä rakkautta edes olemassa?

Muita, jotka ei usko enää rakkauteen?

Vaihtoehdot

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on aluksi hormooni huurua, siis psykoosi.

Sen jälkeen tulee läheisriippuvaisuus/yksin olemisen pelko.

Plus statussymbooli että on joku.

Ei sitä kannata ottaa niin tosissaan.

Vierailija
2/20 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään rakkautta ole olemassakaan. Noi on noita Hollywoodin luomia fantasioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Rakkaus-sana kuuluisi vain oikeaan rakkauteen, se mitä naisen ja miehen välillä tapahtuu "romanttisesti", on kaukana rakkaudesta.

Vierailija
4/20 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on aluksi hormooni huurua, siis psykoosi.

Sen jälkeen tulee läheisriippuvaisuus/yksin olemisen pelko.

Plus statussymbooli että on joku.

Ei sitä kannata ottaa niin tosissaan.

Psykoosista en tiedä, mutta 15 vuoden yhdessäolon jälkeen vieläkin hormonit hyrrää mieheeni. Sen kaa on niin hyvä olla.

Läheisriippuvuutta? En tiedä, huolimatta rakkaudesta kaipaan säännöllisesti aikaa myös ilman miestä. Potkin sen mielelläni vaikka mökille joka viikonloppu, tarvitsen omaa aikaa todella paljon.

Statussymboli? Edelleen harvempi edes tietää meidän olevan yhdessä :D Ei vaan ole tullut puhe.

Vierailija
5/20 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon rakkauteen, lähimmäisistä välittämiseen, ystävyyteen ja luottamukseen .  Joskus se vaan voi olla vaikeaa riippuen elämäntilanteesta. 

Nykyään arvostan sitä, jos on ystävä, jonka kanssa voi nauraa mahakippurassa ja olla vapautuneesti. Se, jos mikä on rakkautta. 

Uskon myös, että jotkut ihmiset ovat löytäneet itselleen tällaisen puolison, jonka kanssa elämän arvot vaan on todella kohdillaan ja yhdessä on jännittävää ja hauskaa. Homma toimii niin sanotusti.  Ei sellaista helposti halua menettää, joten se on sitä rakkautta.

Itsekin olen jonkin verran elämässä saanut kokea sellaista, mutta asiat ovat kaatuneet muihin seikkoihin. 

Pitää tulla toimeen toisen ihmisen kanssa, jotta rakkaus on mahdollista. Suhde ei saa olla myrkyllinen.

Vierailija
6/20 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellaista, mutta ei satu jokaisen kohdalle. Vaatii todella tuuria että molemmat osapuolet kokevat toisistaan samoin.

Vierailija
7/20 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi poistetaan kuten aloitus antoi ymmärtää, niin valtaosa näistä rakastuneista eroaisi.

Vierailija
8/20 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon rakkauteen teoriassa, mutta en omalla kohdallani. Ainakaan enää tässä iässä. Tuntuu jotenkin tosi epätodennäköiseltä yhtälöltä, että kaikki ikään kuin löytyisi samasta ihmisestä, fyysinen vetovoima, jonkinlainen samalla aaltopituudella olemisen kokemus ja vielä tunneyhteys. Eri ihmisistä noita voi toki löytää. En halua pelkkää fyysistä suhdetta, joten olen sinkkuna. Ihan ok mulle.

Vierailija
9/20 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään rakkautta ole olemassakaan. Noi on noita Hollywoodin luomia fantasioita.

Ja miksi luulet, että kukaan olisi kiinnostunut tällaisista fantasioista, jos ihmisillä ei olisi jonkinlaista sisäsyntyistä tarvetta kokea tällaisia tunteita? Toki varmaan suurin osa asiakaskuntaa on naiset, mutta kyllä miehetkin näitä katsovat. Hollywood myy tasan tarkkaan sitä mitä ihmiset tahtovat ostaa.

Vierailija
10/20 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En puhu nyt mistään rakkaudesta lapsiin tai luontoon"

Miksi pedo- ja dendrofiilit jätetään aina ulkopuolelle? :(

Vierailija
11/20 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti on olemassa!

Vierailija
12/20 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokin yhteys on, se on todellista.

En ole kuitenkaan luomassa siitä itselleni ahdistusta, omalta enkä toisen taholta. Se on hyvä merkki, jos sitä ei ole.

Vierailija
13/20 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ottaen huomioon että maapallolla on varmaan alle 1% ihmisiä joilla on tasan yksi kumppani, niin ei kai kukaan sen kummempaan rakkauteen usko.0

Vierailija
14/20 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ottaen huomioon että maapallolla on varmaan alle 1% ihmisiä joilla on tasan yksi kumppani, niin ei kai kukaan sen kummempaan rakkauteen usko.0

Kyllä taitaa olla tuo prosentti aika paljon isompi, suuressa osassa maata, väkirikkaimmissa maissa, naisella useimmiten ei ole kuin yksi kumppani, jos ei nyt nuorena leskeksi jää ja mene uusiin naimisiin niin on kaksi. Eikä ole mullakaan kuin kaksi, eikä varmasti tulekaan koska en ole nuori enää.

Exän kanssa olisin voinut olla rakastunut lopun ikääni jos hän ei olisi osoittautunut täysin alkoholistiksi. Nykyisen aviomieheni kanssa olen ollut yli 20 vuotta, ja vaikka on paljon ollut kaikenlaista vastoinkäymistä elämässä, sairautta ja taloudellista, niin edelleen rakastan häntä ja hän minua. 

Vierailija
15/20 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-seksuaalista rakkautta? Minkälaista on seksuaalinen rakkaus, tai ei ole? Parisuhderakkauteen kuuluu aina seksuaalisuus, muuten se ei ole parisuhderakkautta vaan juurikin jotain muuta, ystävyysrakkautta tai sukulaisuusrakkautta.

Jos parisuhteessa loppuu seksi kokonaan, ja myös halut, niin silloin myös parisuhderakkaus loppuu satavarmasti, päädytään joko eroon tai elämään kämppiksinä/sukulaisina.

Minä olen ollut kahden miehen kanssa elämäni aikana, ja molempia olen rakastanut. Ensimmäisen kohdalla rakkaus lopulta sammui koska mies oli alkoholisti.

Nykyisen aviomieheni kanssa olen ollut yli 20 vuotta, ja edelleen rakastan häntä ihan oikeasti, ja tunnen seksuaalista halua häntä kohtaan, juuri sen takia. En voisi rakastella ihmisen kanssa jota en rakasta. Rakastelu on fyysinen tapa osoittaa rakkautta, ja kaikkein tehokkain, mielestäni. Meillä on miehen vuosia jatkuneen sairastelun takia seksielämä hiipunut aika pahasti ja se saa minut pelkäämään, että menetämme myös rakkauden jos fyysistä intiimiä kanssakäymistä ei ole. Minä suorastaan alan aina epäilemään mieheni rakkautta jos meillä ei ole pitkään aikaan seksiä, ja huomaan, että omat tunteenikin alkaa vähän jäädä taka-alalle kun ei oikein enää muista miltä toisen iho, toisen kosketus tai orgasmi tuntuu.

Oikea rakkaus on juuri sitä, että rakastaa toista kaikesta huolimatta, vuodesta toiseen, vuosikymmenestä toiseen, ja nimenomaan sisältäen seksuaalisuuden osuuden.

Vierailija
16/20 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei-seksuaalista rakkautta? Minkälaista on seksuaalinen rakkaus, tai ei ole? Parisuhderakkauteen kuuluu aina seksuaalisuus, muuten se ei ole parisuhderakkautta vaan juurikin jotain muuta, ystävyysrakkautta tai sukulaisuusrakkautta.

Jos parisuhteessa loppuu seksi kokonaan, ja myös halut, niin silloin myös parisuhderakkaus loppuu satavarmasti, päädytään joko eroon tai elämään kämppiksinä/sukulaisina.

Minä olen ollut kahden miehen kanssa elämäni aikana, ja molempia olen rakastanut. Ensimmäisen kohdalla rakkaus lopulta sammui koska mies oli alkoholisti.

Nykyisen aviomieheni kanssa olen ollut yli 20 vuotta, ja edelleen rakastan häntä ihan oikeasti, ja tunnen seksuaalista halua häntä kohtaan, juuri sen takia. En voisi rakastella ihmisen kanssa jota en rakasta. Rakastelu on fyysinen tapa osoittaa rakkautta, ja kaikkein tehokkain, mielestäni. Meillä on miehen vuosia jatkuneen sairastelun takia seksielämä hiipunut aika pahasti ja se saa minut pelkäämään, että menetämme myös rakkauden jos fyysistä intiimiä kanssakäymistä ei ole. Minä suorastaan alan aina epäilemään mieheni rakkautta jos meillä ei ole pitkään aikaan seksiä, ja huomaan, että omat tunteenikin alkaa vähän jäädä taka-alalle kun ei oikein enää muista miltä toisen iho, toisen kosketus tai orgasmi tuntuu.

Oikea rakkaus on juuri sitä, että rakastaa toista kaikesta huolimatta, vuodesta toiseen, vuosikymmenestä toiseen, ja nimenomaan sisältäen seksuaalisuuden osuuden.

Joo, tää just oli mun pointti.

Tätä rakkaus ei ole.

Ap

Vierailija
17/20 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa.

Vierailija
18/20 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ole olemassakaan.

hollywoodin, disneyn keksimää rahastusta kaikki.

Vierailija
19/20 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä ole olemassakaan.

hollywoodin, disneyn keksimää rahastusta kaikki.

Totta.

Vierailija
20/20 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettava sarjavagina!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme