Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies mököttää AINA juhlapäivinä?

Vierailija
03.05.2007 |

Jouluna, uutena vuotena, pääsiäisenä, vappuna, juhannuksena jne.. Aina kun on lomapäiviä, on naama väärässä. Seksikään ennen kyseisiä päiviä ei auta! Ja kun lomapäivät ovat ohi, on kuin huonolla tuulella ei olisi ollutkaan. Ärsyttää, että itsellä menee koko tunnelma aina pilalle!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsää, mutta ei! Pakko kököttää kotona naama rutussa, tuntuu että kaikki valmistelut menee hukkaan.

Vierailija
2/24 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotko tietämättäsi kauheita idylliodotuksia, joista mies ahdistuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon mielellään mies olisikaan sen toisen sängyssä.

Vierailija
4/24 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas meni vappuaatto niin, että ensin surffasi netissä ja sen jälkeen katsoi jotain elokuvaa. Eikä puhunut mitään minulle, yritä siinä sitten olla vapputunnelmissa lasten kanssa =(

Vierailija
5/24 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että juhlastanne tulisi enemmän yhteinen? Eikö miehesi innostu edes lastensa riemusta? Siihen voisit kyllä ainakin vedota, että kurjat muistot jää lapsille, jos isi mököttää kaiket päivät...

Vierailija
6/24 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perinteisiä " traditioita" . Syökää vaikka juhannuksena jouluruokaa tai jotain muuta sellaista, ehkä miehesi voisi sitä kautta löytää ilon juhlapyhistä omaa kauttaan...

Vierailija
7/24 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlapäivistä sen että eräs AINA mökötti. Muuten ihan perustyytyväinen ihminen, mutta aina kun tulee juhlapäivät niin tietää, mitä on odotettavissa. Sinänsä pitäisi varmaan olla tyytyväinen, että ei juo juhlapäivinä tms. mutta kyllä tämäkin on rasittavaa.

Vierailija
8/24 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kanssasi et pilaa juhlatunnelman. Moni on kysynytkin multa et onx toi sun mies vihanen jostain. En mä tiedä... aina se on tollanen ollut. Ja sen faija on ihan samanlainen. Ja sen mutsi on kärsinyt siitä koko ikänsä.

Vierailija
9/24 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta syyttely ei varmasti tilannetta juuri paranna. Jos asiasta puhuminen ei solmuja aukaise, voisit varmaan keksiä itsellesi ja lapsillesi mukavaa tekemistä esimerkiksi juhannukseksi ja jättää miehesi mököttämään kotiin.

Vierailija
10/24 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etukäteen (tai jälki), ilman sarvia ja hampaita ja nalkuttamatta. Kysynyt miksi on näin ja kertonut miltä se tuntuu. Sitten voisitte ehkä koittaa yhdessä suunnitella seuraavaa juhlaa, niin että hänkin osallistuisi sekä suunnitteluun että toteuttamiseen.

Vierailija
11/24 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli te olette aina kotona juhlapyhinä. Ei ketään, ketä kutsua kylään. Ei ketään, kenen luokse mennä.

Vierailija
12/24 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille vieraita. Ei mitään innostusta!

Vierailija
13/24 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hän haluaa tehdä?

Vierailija
14/24 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. joulu on meillä yhtä tuskaa, inhoan tällaisia turhia paskanjauhantapäiviä ja materialistista sontaa.

Toivoisin että ei ikinä vietettäisi mitään näitä höpötyksiä, mutta pakkohan se on kun muu perhe haluaa.

Saavat sitten kärsiä äkäisestä äidistä.

Minulla on pohjimmiltaan syynä huono lapsuus, pelättiin sisarusten kanssa jo etukäteen esim. joulua kun jouduttiin koko perhe olemaan kotona monta päivää ja oli todella kireä tunnelma!

Hyvä että uskalsi hengittää.

Vierailija
15/24 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eihän sellaista häneltä odotetakaan. Kunhan vietettäisiin aikaa yhdessä. Haluaa olla kotona, surffailla netissä, katsoa televisiota, mutta ei tehdä kanssamme mitään. Edes yhtä ilmapalloa ei viitsi puhaltaa! Tosiaan olen sanonut, että voi mennä vaikka kaverille, jos meidän seura ei kiinnosta. Miksi pitää jäädä ilonpilaajaksi, jos ei kiinnosta?

Vierailija
16/24 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toivoisin että ei ikinä vietettäisi mitään näitä höpötyksiä, mutta pakkohan se on kun muu perhe haluaa.

Saavat sitten kärsiä äkäisestä äidistä.

Minulla on pohjimmiltaan syynä huono lapsuus, pelättiin sisarusten kanssa jo etukäteen esim. joulua kun jouduttiin koko perhe olemaan kotona monta päivää ja oli todella kireä tunnelma!

Hyvä että uskalsi hengittää.

Mies meillä kääntää, että minä olen hermona. No kyllä kieltämättä hermostunkin sellaisesta käytöksestä.

Vierailija
17/24 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä käydään, lapset päivähoidossa. Ihan tavallista arjen pyörittämistä, siksi olisi juhlapäivinä kiva saada vaihtelua. Käymme tuttujen syntymäpäivillä jne. ei kuitenkaan ihan viikottain juosta kyläilemässä, että ei varmaankaan siitä rasitu?

Vierailija
18/24 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlat (siis pääsiäinen, vappu, juhannus) ystäväperheen kanssa ja päiväsaikaan on kaikilla velvoite ajatella lastenjuhlaa ja illalla äijät kiskoo kaljaa.

Vierailija
19/24 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun olisi todella vaikea kuvitella mieheni käyttäytyvän lapsiaan kohtaan noin välinpitämättömästi, vaikka joskus voi melkoinen junttura ollakin. Eli jos arkenne on " vain" sitä arjen pyöritystä, ei kai juhlakaan voi olla kuin pakkopullaa?

Vierailija
20/24 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka näemmekin vain illalla. Olemme molemmat puheliaita ja samanlainen huumorintaju. Ihmetyttää se muutos, mikä tulee juhlapyhinä.