Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytättekö huulirasvaa läpi vuoden?

Vierailija
20.08.2025 |

Miten on?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
2/18 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt huulirasvaa enää vuosikausiin, kuin ihan ehkä kerran, pari vuodessa. Aloin käyttämään Acon apteekista saatavaa huulirasvaa ja sillä huuleni "korjaantuivat" niin hyvään kuntoon, että eivät tarvitse jatkuvaa rasvausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan ennen suuseksiä

Vierailija
4/18 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain silloin kun rohtuvat, yleensä talvella. Eucerin huulivoide silloin auttaa nopeasti tai Bepanthenia yöksi.

Vierailija
5/18 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt huulirasvaa enää vuosikausiin, kuin ihan ehkä kerran, pari vuodessa. Aloin käyttämään Acon apteekista saatavaa huulirasvaa ja sillä huuleni "korjaantuivat" niin hyvään kuntoon, että eivät tarvitse jatkuvaa rasvausta.

Ostin itse jossain vaiheessa tuota apteekin rasvaa ja täytyy sanoa, että oli niin huonoa, että heitin sen menemään ja palasin vaseliiniin. Yhtään ei kosteuttanut tuo moska huulia. 

Vierailija
6/18 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän.

Vierailija
7/18 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu käytän, Labelloa.

Vierailija
8/18 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin itse jossain vaiheessa tuota apteekin rasvaa ja täytyy sanoa, että oli niin huonoa, että heitin sen menemään ja palasin vaseliiniin. Yhtään ei kosteuttanut tuo moska huulia. 

Minulle se on paras huulivoide, mitä olen koskaan kokeillut. Vuosien varrella on sudittu vaseliinit ja kaikki mahdolliset huulivoiteet huuliin. Nyt kuitenkin jo monta vuotta Acoa käyttäneenä (ei tosiaan tarvitse rasvata huulia usein, kun ovat "parantuneet"), en vaihtaisi mihinkään muuhun. Monista tuli allergiaa ja esim. vaseliini ei kosteuta, mutta lukitsee tosiaan sen jo huulilla olevan kosteuden alleen, jotta huulet eivät kuivu enempää.

Vierailija
9/18 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, oletpas hassu. Vaseliinihan ei kosteuta ollenkaan. Miksi käytät sitä, jos kosteutus on sinulle tärkeää?

Vierailija
10/18 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle se on paras huulivoide, mitä olen koskaan kokeillut. Vuosien varrella on sudittu vaseliinit ja kaikki mahdolliset huulivoiteet huuliin. Nyt kuitenkin jo monta vuotta Acoa käyttäneenä (ei tosiaan tarvitse rasvata huulia usein, kun ovat "parantuneet"), en vaihtaisi mihinkään muuhun. Monista tuli allergiaa ja esim. vaseliini ei kosteuta, mutta lukitsee tosiaan sen jo huulilla olevan koste

Olen eri, mutta miten se on sinulla auttanut (siis se Aco), jos olet sitäkin joutunut monta vuotta käyttämään? 

Vierailija
11/18 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä! 

Kerran pari vuodessa laitan vaseliinia yöksi

Vierailija
12/18 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, oletpas hassu. Vaseliinihan ei kosteuta ollenkaan. Miksi käytät sitä, jos kosteutus on sinulle tärkeää?

Minäpä selitän sinulle; vaseliini sitoo kosteuden huuliin. Siinä itsessään siis ei ole kosteutta, mutta huulet eivät kuivu sen vaseliinin alla. Ymmärsitkö?

Vierailija
13/18 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän joka päivä. Sitä marketissa myytävää keltaisen purkin vaseliinia. 

Vierailija
14/18 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri, mutta miten se on sinulla auttanut (siis se Aco), jos olet sitäkin joutunut monta vuotta käyttämään? 

Minähän just kirjoitin, että mun ei tarvi käyttää sitä kuin kerran tai pari vuodessa, niin kyllä se mun mielestä on auttanut, jos vertaa että aiemmin piti rasvata huulia monta kertaa päivässä.

Vierailija
15/18 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina hampaiden pesun jälkeen

auringonottoon laitan sk-huulirasvaa 

Vierailija
16/18 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, etelän reissuilla aurinkosuojaavaa huulirasvaa. Suomessa, jos talvisin kuivaa, hieman vaseliinia laitan.

Vierailija
17/18 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella enemmän, kesälläkin jonkin verran. Yksi lääkitys kuivattaa ihoa ja limakalvoja, silmätipoillekin on tarvetta ympäri vuoden. Olen tykännyt apteekin Bevita R-voiteesta, hyvää ja edullista. Saa myös pikkutuubissa huulirasvana. Tekee myös kivan, hyvin maltillisen kiillon huuliin.

Vierailija
18/18 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin huulirasva on ylihintaista tököttiä. Ei kannata hukata rahojaan siihen.