mikä saa teidän kiihottumaan joka ei liity seksiin
Kommentit (28)
Tuoksuista erityisesti pihkan tuoksu on todellinen kiihotin, samoin tuore puu. Miltei teki mieli laittaa ovi kiinni ja jäädä käden kanssa rakastelemaan, kun jossain loma-asuntomessuilla kurkisti vasta rakennettuun saunaan!
Sitten on kuuma ilma, siis helteinen sää. Sellainen, kun kaikki vaatteet ovat liikaa.
kesähelteellä, kun käy siihen mahalleen makaamaan...
Auringon tuoksuinen iho.
aurinkoinen ilma.
kun otan aurinkoa saattaa alkaa panettaa...
hyvätuoksuinen partavesi.
puhdas/vasta pesty mies.
hyvä ruoka ja viineineneen.
kynttilä tunnelma valaistus.
nää nyt tuli ekaks mieleen,nyt mieheni kanssa saunaan:)
jos näen jonkun laittavan toisen tukkaa. Esim harjaavan hellästi toisen hiuksia, niin siitä jotenkin kiihotun? Silittelevän hiuksia ym. Sillä ei sinäänsä ole väliä, että kuka silittelee ja ketä...sukupuolella ja iällä ei ole merkitystä...siitä vaan tulee jotenkin semmonen hassu olo kun kattelee.
Sit semmonen mun oma juttu on, että kiihotun kutituksesta. Jos mun ihoa hiplaa eli kutittaa (ja varsinkin jalkapohjista) niin tuntuu että voisin saada orgasmin jo melkein siitä hyvästä :)
ihan sama onko mies vai nainen ja minkälaiset kädet, josksu jopa omat.
se menee mulla johonkin kropan kiihotuskeskukseen jostain syystä :). usein sitä kiihottuu ihan vaan oman tai miehen alastomasta vartalosta (vaikkapa saunassa) ilman että ajattelen sen kummemmin seksiä. hyväntuoksunen mies on munkin mieleen, ah!
Ei välttämättä edes miehen partavesi vaan joku muu ihana tuoksu. Lomamatkoilla kun käymme niin olen aina ihan kiimassa kun kukat tuoksuu ja ilmassa on muutenkin eksoottisia tuoksuja :)
Mullakin tuo lujaa autolla yksin ajaminen ja musiikki (laulan mukana) saa mut sille tuulelle, enkä todellakaan älyä miksi. Ainakaan mun laulutaito ei sitä aiheuta :)