mikä saa teidän kiihottumaan joka ei liity seksiin
Kommentit (28)
sellainen tarpeeksi matala ääninen verbaalinen keskustelija, hyvin istuva puku, hyvännäköinen mies nopeassa autossa, hyvännäköinen mies golfkentällä tai tenniskentällä, mies aurinkolaiseissa, mies kokin essussa;), trendikkäät miesten vaatteet kaupan tangossa mm Gantin paidat ja ruutupaidat, miehen nauru puhelimessa, paidan kauluksesta näkyvät rintakarvat ja karvaiset kädet, hyvin pepusta istuvat farkut, mies rakennustyömalla
Edellisen kirjoittajan arvostamat asiat eivät sytytä minua. Golkenttien naiset eivät sytytä puolestaan henkisellä tasolla. Meillä on työpaikalla golffia pelaavia naisia ja he ovat yleinen naurun aihe meidän muiden keskuudessa.
Oi ja voi sitä sähläämistä ja tosissaan oloa harrastuksensa parissa.
Golf is really turnin' me off :)
Vierailija:
Edellisen kirjoittajan arvostamat asiat eivät sytytä minua. Golkenttien naiset eivät sytytä puolestaan henkisellä tasolla. Meillä on työpaikalla golffia pelaavia naisia ja he ovat yleinen naurun aihe meidän muiden keskuudessa.
Oi ja voi sitä sähläämistä ja tosissaan oloa harrastuksensa parissa.
Golf is really turnin' me off :)
Minä en sinänsä ole mikään materialisti vaikka gantin paita sytyttää, yleensä se onkin ihan kummallinen asia mistä tulee kipinä, olen vaan sattunut törmäämään usean kerran erääseen mieheen jolla on gantin paita ja hän sytyttää. Jos raha sinänsä sytyttäisi minut olisin kirjoittanut että raha.
Jos vaatteilla haluaa minut sytyttää, niin hyvin istuvat farkut tai liituraitapuku ovat juuri sopivia vaatteita. Toki vaatteen pitää myös sopia kantajalleen.
Puhuttu monesti poikien kanssa asiasta. Ei ole montakaan tuttavapiirissä joka ei olisi joskus nainut parturi-kampaajaa..
Vierailija:
Miesten hiusten leikkaus..
Kampaaja
Kampaaja
ei siis kauttaaltaan mutta jos käsivarsissa niitä on niin uhhh...näin minä rakastuin työkaveriinikin...kyllä pöksyt kastuu kun mies kulkee hihaton paita päälla...
Rakastan kylpemistä ja mieluiten hyvässä seurassa. Suihkukin voi olla todella ihana, saippuaiset liukkaat ihot... Parasta on kuitenkin kylpylässä porealtaassa. Siellä istuessaan mielellään katsoo ohikulkevia miehiä sillä silmällä... ;-)
näyttävät lenkkarit tai timsit sytyttää kaupan hyllylläkin :)
LIITTYVÄT SEKSIIN! Jos te katsotte miestä sillä silmällä, niin seksuaalisuudellahan siinä pelataan ihan selkeästi. Minä ajattelin tämän kysymyksen tarkoittavan asiaa, joka ei todellakaan liity seksiin mitenkään.
Minulla oli kerran tällainen hassu kokemus. Juna ajoi pitkään tunneliin, ja sisälle tulvi se tunnelin haju. Se haju kiihotti tosi paljon! Älkää kysykö miksi - en tajua itsekään. Eikä se mikään " juna menee tunneliin" -mielikuva ollut, vaan nimenomaan se haju. :)
Tätä on vaikea selittää, menee varmaan jonnekkin pakkomielleosastolle jo...
Mutta jos on vaikkapa kiire tapaamiseen, junaan, työpaikkahaastatteluun tms., saatan myöhästymisen uhallakin nopeasti masturboida.
N33
kun joku tekee pikkutarkkaa pesu, - tai hiontatyötä tms, kun ravintolassa joku kiertää pyyhkimässä pöytiä pumppupullon kera. Josku myös imurointi tai moppaus jossain tietyssä tilanteessa jonkun tietynlaisen henkilön tekemänä on hyvin nautinnollista katsottavaa.
Myös kolikoiden laskeminen tai pienten esineiden lajittelu käy, jos haluatte vielä omituisempaa kuulla.
Ei ole varmaan kohtalotovereita ?
ei paljon kiihota, saat tulla tekemään mun hommiani koska vaan, eikä tarvi maksaa
Unissa saan usein orgasmin, kun olen myöhästymäisilläni jostain. Unet eivät liity mitenkään seksiin. Lapsena olin myöhästymässä koulubussista. Vasta myöhemmin tajusin, mikä se sykkivä, hyvä olo oli.
Minullekin tulee sellainen jännä, nautinnollinen olo noista ihan samoista asioista.
Nainen 34v
Vierailija:
kun joku tekee pikkutarkkaa pesu, - tai hiontatyötä tms, kun ravintolassa joku kiertää pyyhkimässä pöytiä pumppupullon kera. Josku myös imurointi tai moppaus jossain tietyssä tilanteessa jonkun tietynlaisen henkilön tekemänä on hyvin nautinnollista katsottavaa.Myös kolikoiden laskeminen tai pienten esineiden lajittelu käy, jos haluatte vielä omituisempaa kuulla.
Ei ole varmaan kohtalotovereita ?
Numero 17 tuleeko koskaan mieleen etiset poikakaverit? Minulla ainakin tuli kun katselin kyseistä hommaa.
Hyvälle tuoksuva mies, partaveden tuoksu..
Mulla on just kans hyvän partaveden tuoksu josain vaikka hississä, musiikkin kuuntelu tosi lujaa ja samalla painaa ku pieni piru tuolla pikku teillä ja sit on viel tanssiminen!! rakastan muutenkin musiikkia ja tanssimista ja ne saa syttymään ihan missä vaan ja ihan milloin vaan!
Kampaaja