Sinä joka tankkaat autoa moottorin käydessä. Ymmärrätkö, että niin ei saa tehdä?
- Kiva hengittää sun pakokaasu ja
- Asema voi syttyä palamaan
- Se on kielletty turvallisuuden vuoksi
Niin, että miksi teet niin?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Antti on täysi pelle joka saisi JFK:n kentällä heti napin otsaan.
En minä ole Antti, mutta hänen takiaan katsoin ympärilleni, kun tankkasin. Yllätyin siitä mitä näin. Mitä helvettiä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ole Antti, mutta hänen takiaan katsoin ympärilleni, kun tankkasin. Yllätyin siitä mitä näin. Mitä helvettiä
Ap
Milloin te siellä kehitysvammaisten ryhmäkodissa menette nukkumaan?
Tavuttamisesi vuoksi jouduin lukemaan hitaasti kommenttisi. Etkö osaa kirjoittaa ymmärrettävällä tavalla. Oletko käynyt peruskoulun. Osaatko kirjoittaa. Osaatko lukea. Osaatko.... mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Milloin te siellä kehitysvammaisten ryhmäkodissa menette nukkumaan?
Eli haluat tästä uusia ja uusia aloituksia?
Aloittajalla on ollut liikaa ruutuaikaa. Eiks siel kehvanoiden laitoksessa kerätä älypuhelimia koskaan pois? Miks?
Vierailija kirjoitti:
Tavuttamisesi vuoksi jouduin lukemaan hitaasti kommenttisi. Etkö osaa kirjoittaa ymmärrettävällä tavalla. Oletko käynyt peruskoulun. Osaatko kirjoittaa. Osaatko lukea. Osaatko.... mitään.
Osaan jankuttaa. Pidätkö siitä. Tallenan näitä ja palautan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Yllätytkö useinkin. Hämmentääkö tilanteet. Tuleeko sinulle neuvoton ja avuton olo.
Myönnetäänkö kehvanoillekin ajokortteja. Taidat ap leikkiä pikkuautoilla lattiamaton päällä. Kauheet rallikisat ja Formulat.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on ollut liikaa ruutuaikaa. Eiks siel kehvanoiden laitoksessa kerätä älypuhelimia koskaan pois? Miks?
Kuulemma jankutan täällä asioista ja toistan aloituksia.
Mitäs nyt?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Myönnetäänkö kehvanoillekin ajokortteja. Taidat ap leikkiä pikkuautoilla lattiamaton päällä. Kauheet rallikisat ja Formulat.
Olen DI
Kyllä voi. Monessakin eri merkissä.
Oon bensiksellä duunissa ja haluaisin ap nyt kuulla on tulipalon riskin. Kerro ihan mielenkiinnosta, lupaan etten naura
Dieseliä tankatessa auto saa olla käynnissä kaksi minuuttia
tampio, mene johonkin metsän kätkyyn itsekseen tankkaamaan, luukuta vielä ja kato tapahtuuko mitään. ehkä opit joskus.
Ptryyyym ptryyym , aloittaja päristelee tohkeissaan ja tankkaa muovista mustaa lelumersuaan nehupillillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen DI
Juu ja kohta sun hoitaja käy sammuttamassa valot. Sit on paapaa-aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen DI
Juu ja kohta sun hoitaja käy sammuttamassa valot. Sit on paapaa-aika.
Niin teen myös niitä DI aloituksia
Ap