Sinä joka tankkaat autoa moottorin käydessä. Ymmärrätkö, että niin ei saa tehdä?
- Kiva hengittää sun pakokaasu ja
- Asema voi syttyä palamaan
- Se on kielletty turvallisuuden vuoksi
Niin, että miksi teet niin?
Kommentit (84)
Äläkä edes yritä, tänään ei ollut pakkasta
-ao
Mistään ei mitään välitetä ja eletään kuin pellossa
Voiko jotain autoa tankata, kun se on käynnissä? Mun autoa ei voi edes tankata silloin, jos on avain virtalukossa.
Vierailija kirjoitti:
Kysy isiltäs tampío
Niin ei kuulu tehdä
Taitaa olla jopa rikos
Vierailija kirjoitti:
Voiko jotain autoa tankata, kun se on käynnissä? Mun autoa ei voi edes tankata silloin, jos on avain virtalukossa.
Tänään pari autoa tankkasi
Vierailija kirjoitti:
Muna autossa ei oo virtalukkoa, voi tankata kun on käynnissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla siinä voisi olla joku esto tankin luukun avaamisessa auton ollessa käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei laps rakas. Auto ei tankkaa
Auton tankkaaminen moottorin ollessa käynnissä on turvallisuusriski, vaikka se onkin teknisesti mahdollista. Vaikka useimmat tankkaukset sujuvat ilman ongelmia, käynnissä oleva moottori lisää tulipalon ja teknisten ongelmien riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavalllisia autoja voi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan olet vaklannut huoltoasemaa puskan takaa?
Yhden kerran olen tankannut firman työauton käynnissä. Oli kova pakkanen, apukäynnistyksellä sai käyntiin ja huomasin että edellinen käyttäjä oli jättänyt tankin tyhjäksi. En uskaltanut sammuttaa tankilla, kun ei ollut kaveria auton kanssa apukäynnistäjäksi. Ei räjähtänyt.
Tankkaan aina auton käydessä ja rööki huulessa. Kiva kuunnella v8 n höpötystä. Nuo aseman räjähtelyt ovat paskapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy isiltäs tampío
Niin ei kuulu tehdä
Taitaa olla jopa rikos
Outo suku teillä. Rikos kysyä isukilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavalllisia autoja voi
No mulla on ihan tavallinen auto, kohta 20 vuotta vanha Skoda Octavia, ja sitä ei voi.
Ei kai kukaan enää 2026 tämmöistä tee? Jos ei sitten ole autossa joku vika et ei käynnisty uudestaan ja pakko pitää käynnissä.
Toki katselin perjantaina kun naapuri tuli töistä ja teki lumityöt auton käydessä kadulla puoli tuntia. Et on meitä monenlaisia tampioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan olet vaklannut huoltoasemaa puskan takaa?
No äskön kävin tankkaamassa
Sinä aikana kaksi tankkasi auton käydessä, että taitaa olla aika yleistä.
Mutta miksi???
Kysy isiltäs tampío